Sivu 1/1

Viimeinkin rautakautta

Lähetetty: 01 Syys 2019, 00:32
Kirjoittaja TeemuS
Reilu 5 vuotta joutui tonkimaan, ennen kuin pääsin rautakaudelle. Varsinainen unelmien täyttymys oli kun tämän nappasin kuopan pohjalta.

Kuva

Re: Viimeinkin rautakautta

Lähetetty: 01 Syys 2019, 10:48
Kirjoittaja Fisherman
Onnittelut rautakautisesta :D
Missäpäin Suomea piippailet?

Re: Viimeinkin rautakautta

Lähetetty: 01 Syys 2019, 12:03
Kirjoittaja TeemuS
Kiitos! Lappeenrannasta löytyi tämä. Samasta pellosta vaimo kaiveli viikkariaikaisen vyönhelan ja padankorvan. Harmillista, että E-Karjalassa ei ole omaa arkeologia, joten jatkotutkimuksia voidaan joutua odottamaan vuosia. :(

Re: Viimeinkin rautakautta

Lähetetty: 01 Syys 2019, 18:06
Kirjoittaja Leijona
Mahtava löytö ja tiedän tunteen :D

Re: Viimeinkin rautakautta

Lähetetty: 02 Syys 2019, 10:19
Kirjoittaja jarski
Komee on ja hienot koristelut!