Apua uuden laitteen hankintaan

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
T0mberss0n

Apua uuden laitteen hankintaan

Viesti Kirjoittaja T0mberss0n » 11 Tammi 2019, 18:01

Moro, uus foorumilainen tarvihtis apua uuden laitteen hankintaan ens kesäks. :D viime kesä tuli huispattua garretin 300i:llä, mutta tulevalle sesongille ajattelin päivittää laitteistoa. Oon miettinyt fisherin f44, GM, makro racer2 väliltä.
Eli mitäs suosittelisitte? Itse tulee kierrettyä lähinnä metsä/peltoaluuella pääasiassa metsissä, ei niinkään rannoilla kauheasti.
Ja myös muita vaihtoehtoja voi ehdottaa :)

Pahoittelut tällaisesta epämääräisen sekavasta viestistä, töissä tauolla äkkiä oli pakko näpertää viestiä tänne päin että saa mielenrauhan asiasta :D

Kiitoksia jo etukäteen!

Haarukka
Kunniajäsen

Re: Apua uuden laitteen hankintaan

Viesti Kirjoittaja Haarukka » 11 Tammi 2019, 21:56

Jos tarvii näyttöä niin mr2, muutoin joku näytötön gm. Mun käsittääkseni tuo metsä ja peltoetsintä on sellaista että lähes kaikki kaivetaan, siksi näytöstä maksaminen tuntuu turhalta, kunhan on mahdollisuus discriminoida pienimmät raudat.
Näytöstä säästyneet rahat voi käyttää sitten toiseen kelaan. Tuosa ois tiukka paketti josta löytyisi kela jokaiseen käyttötarkoitukseen:

https://thrace-detectors.com/product/33 ... -pack.html

Jollaki täällä on kokemusta noista thracianeista, käsittääkseni läheistä sukua gm:lle. GM:ltä kun valitsisi jonku 8khz koneen 7 ja 12 keloilla ni pärjäis varmasti. 8khz menee aavistuksen syvemmälle kuin 18, mutta on hieman epäherkempi pienimmille kohteille. 8khz on vähemmän herkkä maahäiriöille joita ainakin täällä länsirannikolla riittää kun pellot on vanhaa merenpohjaa.

Se etten puhu fishereistä mitään johtuu siitä ettei ole siitä mitään kokemusta ;)
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"

Vastaa Viestiin