Minelab EQUINOX

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
ilsaarin
Metallinetsijä

Re: Minelab EQUINOX

Viesti Kirjoittaja ilsaarin » 05 Joulu 2019, 01:54

Terve teille, pitkästä aikaa. Lienee väki vaihtunut jo foorumilla niistä ajoista kun minä tänne viimeksi kirjoitin.

Olen ollut jokusen vuoden pois kuvioista, mutta nyt alkoi taas veri vetämään pelloille. Aiemmin käytössä oli ACE 250 ja AT PRO. Finndetectorilla olisi hyvä tarjous AT MAX:sta, mutta jotenkin houkuttaisi jo koittaa välillä jotain muutakin merkkiä. Kiikarissa on ollut Equinox 800. Nyt kun Garretin tarjouspaketissa on pinpointterikin mukana, hinta-laatusuhde lienee siinäkin ihan kohdallaan. Onko teistä kukaan verrannut maxia ja noxia keskenään? Kumpaan kallistan vaakakupin, vai kallistanko jonnekin ihan toisaalle? Noxin hintatasosta en kyllä budjettia nosta piiruakaan.

david goljat
Metallinetsijä

Re: Minelab EQUINOX

Viesti Kirjoittaja david goljat » 06 Joulu 2019, 14:41

ilsaarin kirjoitti:
05 Joulu 2019, 01:54
Terve teille, pitkästä aikaa. Lienee väki vaihtunut jo foorumilla niistä ajoista kun minä tänne viimeksi kirjoitin.

Olen ollut jokusen vuoden pois kuvioista, mutta nyt alkoi taas veri vetämään pelloille. Aiemmin käytössä oli ACE 250 ja AT PRO. Finndetectorilla olisi hyvä tarjous AT MAX:sta, mutta jotenkin houkuttaisi jo koittaa välillä jotain muutakin merkkiä. Kiikarissa on ollut Equinox 800. Nyt kun Garretin tarjouspaketissa on pinpointterikin mukana, hinta-laatusuhde lienee siinäkin ihan kohdallaan. Onko teistä kukaan verrannut maxia ja noxia keskenään? Kumpaan kallistan vaakakupin, vai kallistanko jonnekin ihan toisaalle? Noxin hintatasosta en kyllä budjettia nosta piiruakaan.
Equinoxia voisin itse suositella! Yhden kelasuojan jo huispaillut puhki ja hyvin on roinia löytynyt.

Akku kestää mukavasti eikä ikinä ole loppunut kesken etsintöjen, laite mukavan kevyt heilutella

Huonoimmaksi puoleksi varmaan tuo varsi, joka voisi olla hieman pidempi ja liitokset voisi olla hieman tukevammat, mutta hyvin se on kestänyt vaikka välillä saanu kovaa kyytiä.

Vastaa Viestiin