Minelab explorer 4
Lähetetty: 14 Helmi 2010, 16:27
Lukaisin semmoista,että minelabilta olisi tulossa uusi explorer tänä vuonna: http://www.findmall.com/read.php?63,1149776
Saahan nähdä millainen tulee,ainakin nuo laitteesta tihkuneet tiedot vaikuttavat varsin lupaavilta ja hintakin on varmasti varsin kiva.
Toivottavasti nyt kiinnittävät myös huomiota tuohon laitteen painoon,edellinen explorer ei ollut ihan mikään kevyin heilutettava. Sanotaan,että laatu painaa,mutta rajansa kaikella.
Laite näkyisi hyödyntävän discriminaatio ominaisuudella varustettua P.I tekniikka ja väite on,että se kykenee löytämään kolikoita 50cm syvyydestä,hitsi eikö olisikin huitsin kivaa kaivaa joka kertaa vähintään kiinaan asti yltäviä monttuja.
Saahan nähdä millainen tulee,ainakin nuo laitteesta tihkuneet tiedot vaikuttavat varsin lupaavilta ja hintakin on varmasti varsin kiva.
Toivottavasti nyt kiinnittävät myös huomiota tuohon laitteen painoon,edellinen explorer ei ollut ihan mikään kevyin heilutettava. Sanotaan,että laatu painaa,mutta rajansa kaikella.
Laite näkyisi hyödyntävän discriminaatio ominaisuudella varustettua P.I tekniikka ja väite on,että se kykenee löytämään kolikoita 50cm syvyydestä,hitsi eikö olisikin huitsin kivaa kaivaa joka kertaa vähintään kiinaan asti yltäviä monttuja.