Sivu 1/1

Minelab explorer 4

Lähetetty: 14 Helmi 2010, 16:27
Kirjoittaja Etsijä82
Lukaisin semmoista,että minelabilta olisi tulossa uusi explorer tänä vuonna: http://www.findmall.com/read.php?63,1149776

Saahan nähdä millainen tulee,ainakin nuo laitteesta tihkuneet tiedot vaikuttavat varsin lupaavilta ja hintakin on varmasti varsin kiva. :shock:

Toivottavasti nyt kiinnittävät myös huomiota tuohon laitteen painoon,edellinen explorer ei ollut ihan mikään kevyin heilutettava. Sanotaan,että laatu painaa,mutta rajansa kaikella. :|

Laite näkyisi hyödyntävän discriminaatio ominaisuudella varustettua P.I tekniikka ja väite on,että se kykenee löytämään kolikoita 50cm syvyydestä,hitsi eikö olisikin huitsin kivaa kaivaa joka kertaa vähintään kiinaan asti yltäviä monttuja. :lol:

Lähetetty: 14 Helmi 2010, 21:35
Kirjoittaja Yki
Ja Joulupukki asuu korvatunturilla sekä rehellisiä poliitikkojakin on olemassa...

Noh, jotain varmaan on tulossa. Ovat todennäköisesti menettäneet markkinaosuuksia Whitesin Visionille...

Yki

Lähetetty: 15 Helmi 2010, 19:34
Kirjoittaja Etsijä82
Taisi tuo uusi explorer olla vielä vain huhupuhetta,ei tommosta tekniikka aivan hetkessä kehitellä valmiiksi tuotteeksi,pitäähän sitä kuitenkin koe testailla jonkin aikaa,ehkä sitten ensi vuonna saadaan jokin laite markkinoille.

Eipä uutta laitetta varmaan olisi muutenkaan ollut järkevä julkaista ainakaan vielä,koska eihän E-trac ole muutenkaan ollut vielä kovin kauan markkinoilla ja varmasti sekin myy tällä hetkellä aivan riittävän hyvin.8)

Lähetetty: 15 Helmi 2010, 23:01
Kirjoittaja Yki
Ainahan tekniikka edistyy...Minelabilla kun on se tuotannon siirtokin päällä.

Jenkeissä on ilmeisesti tällä hetkellä aika hyvät ostajan markkinat käytetyille etsimille....kaikki haluavat Tekneticsin T2:n ja vanhat menee halvalla myyntiin.
Varastot on jo loppu ja lisää T2:a saadaan kai joskus huhtikuussa.. :D

Yki