Kranaatti kotipihalta
Lähetetty: 30 Huhti 2007, 18:18
Juu, kranaatti löytyi pihalta juuri äsken
Oli about 40cm syvällä ja rouhin sitä tietenkin lapiolla, kun en heti tajunnut mikä rautaromu sieltä nusee
Pegu varmaan tunnistaa löytöpaikan...

Tässä vähän parempi kuva kranaatista. Laitoin vierelle myös aikasemmin samalta pihalta löytyneen umpinaisen tykinkuulan ja kivenkeruukoneen nostaman ruudilla täytetyn tykinkuulan puolikkaan.

Lapio muuten on Motonetistä ja aika saman näköinen kuin Mipen mainostama englantilainen lapio.
Oli about 40cm syvällä ja rouhin sitä tietenkin lapiolla, kun en heti tajunnut mikä rautaromu sieltä nusee
Pegu varmaan tunnistaa löytöpaikan...

Tässä vähän parempi kuva kranaatista. Laitoin vierelle myös aikasemmin samalta pihalta löytyneen umpinaisen tykinkuulan ja kivenkeruukoneen nostaman ruudilla täytetyn tykinkuulan puolikkaan.

Lapio muuten on Motonetistä ja aika saman näköinen kuin Mipen mainostama englantilainen lapio.