Sivu 1/1

Kerrankin helppo keikka.

Lähetetty: 18 Heinä 2017, 00:20
Kirjoittaja TAZ
Törmäsin paikallisella frisbeegolfradalla (metsärata) puolituttuun kaveriin, joka puhelin kourassa etsi pudonnutta älyranneekkeen "ydintä". Yritti siis saada bluetooth yhteyden rannekkeeseen. Pyysin soittamaan kun löytää etsintäalueen ja lupasin hoitaa loppuetsinnän. Siitä eteenpäin olikin helppo keikka. Puhelimeen ladatun signaalinvoimakkuusmittarin avulla paikka haarukoitui reilun metrin tarkkuudella. Sitten pari huispausta kanervikossa ja... siinä se oli :mrgreen:

Kuva

n 4cm pitkä ja 1.5cm leveä

-TAZ-

Re: Kerrankin helppo keikka.

Lähetetty: 18 Heinä 2017, 07:37
Kirjoittaja Haarukka
Mihin osui ID-asteikolla? Veikkaan aika pomppivaa signaalia, kuten esim. muistitikuissa on....

Re: Kerrankin helppo keikka.

Lähetetty: 18 Heinä 2017, 09:02
Kirjoittaja TAZ
E-trac:lla 10-16 (E-trac antaa aina kakasi id lukua) ja +-1 tarkkuudella sama joka kerralla. AT pompottaa id:tä 45 - 65 välillä.

-TAZ-