Sivu 1/1

Asiakaspalvelua

Lähetetty: 03 Touko 2017, 21:30
Kirjoittaja Hank da Silva
Mulla on 11kk vanha at pro joka alkoi sekoilla jatkuvasti. Se antoi id 60-70 joka heilautuksella. Testasin laitetta kahdella eri kelalla ja laite toimi moitteetta. Kirjoitin finndetectorille tästä ongelmasta ja kerroin dd kelan olevan rikki. Muutaman viestittelyn jälkeen tänään tuli sposti ja uusi kela on matkalla. Rikkinäinen on vielä mulla. Ihmettelen miten asiakaspalvelu voi vielä nykyaikana toimia näin. Tätä kyseistä liikettä voi suositella kaikille. :shock:

Re: Asiakaspalvelua

Lähetetty: 04 Touko 2017, 06:13
Kirjoittaja rehupuntti
Pisteet Jyrille.. :D

Re: Asiakaspalvelua

Lähetetty: 04 Touko 2017, 09:37
Kirjoittaja Kizmo
Ihan totuttua FD palvelua tämä 8)

FD on niitä harvoja suomalaisfirmoja joiden nettisivuilla yhteystiedot ei ole vain koristeita. Usein vastauksen saa myös ns. virka-ajan ulkopuolella.

Re: Asiakaspalvelua

Lähetetty: 04 Touko 2017, 13:58
Kirjoittaja iron maden
Finndetectorilla homma toimii liukkaasti!
Hyvä jos perhana ennättää kertoa mitä haluaa, niin lähetyslista on jo valmis!
Näemmä ymmärtävät heti epäselvästäkin puheesta, asiakkaan tarpeet ja hyvin!
Tuolt mie kaikki vermeeni oon tilannu ja tilaan vastaisuudessakin!

Re: Asiakaspalvelua

Lähetetty: 04 Touko 2017, 14:10
Kirjoittaja Hank da Silva
Kaikki etsimet mulle ja pojalle on tilattu täältä. (Paitsi ensimmäinen joskus viimme vuosituhannella)Niin teen myös tulevaisuudessa. Tämä jo toinen takuu tapaus ja edellisellä kerralla homma hoitui yhtä hienosti.

Re: Asiakaspalvelua

Lähetetty: 04 Touko 2017, 20:10
Kirjoittaja jarppa
Viime kesänä AT:n kuulokkeet sanoi sopimuksen irti ja eiku sähköpostia sinne. Ei mennyt kuin pari päivää kun uudet kuulokkeet oli jo kädessä. Kyllä siellä osataan nämä takuuasiat :)