Aloittelijan eka päivä
Lähetetty: 28 Huhti 2007, 23:47
ACE250 saapui eilen ja tänään lopulta pääsin aloittamaan aarteenetsintäurani opettelemalla laitteen käyttöä erään vanhan metsätien varrella poissa uteliailta silmiltä...
Saaliina oli rikkinäiset silmälasit (mallista päätellen 1980-luvun puolivälistä), kiväärin hylsyjä, vanhoja nauloja, jotain niittejä sekä pari hämärämpää kappaletta, jotka vielä ovat tarkemmin tutkimatta.
Huomenna sään salliessa homma jatkuu muutaman entisen talon metsittyneiden kivijalkojen liepeillä.
Saaliina oli rikkinäiset silmälasit (mallista päätellen 1980-luvun puolivälistä), kiväärin hylsyjä, vanhoja nauloja, jotain niittejä sekä pari hämärämpää kappaletta, jotka vielä ovat tarkemmin tutkimatta.
Huomenna sään salliessa homma jatkuu muutaman entisen talon metsittyneiden kivijalkojen liepeillä.