Sivu 1/1

C.scope newforce r1

Lähetetty: 11 Maalis 2017, 21:14
Kirjoittaja peepee
Aloittelija kyselee että onkohan kokemuksia kyseisestä laiteesta, itsellä oli viime syksynä lainassa tää kampe ja se ois myynnissä niin että kannattaiskohan harkita ostoo? paljonkaan en kerinny laiteeseen perehtyä kun talvi paino päälle mut sen vertaa että kuumessa ollaan etsintä hommiin.puukko karhin puukon kuiteski sain löytöjen listalle.