Sivu 1/1

Mikä terä?

Lähetetty: 23 Touko 2016, 19:53
Kirjoittaja pesonen
Garrett AT Goldilla löyty pellosta.
Kuva

Kuva

Kuva

Re: Mikä terä?

Lähetetty: 23 Touko 2016, 20:38
Kirjoittaja GreenThing
Sakset.

Re: Mikä terä?

Lähetetty: 23 Touko 2016, 21:15
Kirjoittaja pesonen
GreenThing kirjoitti:Sakset.
Liian iso saksien teräksi.. :lol:

Re: Mikä terä?

Lähetetty: 23 Touko 2016, 21:29
Kirjoittaja Bruin
Vois olla vaikka niittokoneesta. Tai sitten jostain muusta maatalouskoneesta.