Sivu 1/1
NEL Tornado 12 "x13" NEL Hunter 12,5 "х 8,5
Lähetetty: 02 Maalis 2016, 22:34
Kirjoittaja kalonius
heips
Millainen tämä kela on Virosta ostettuna
117€ NEL Tornado 12 "x13". Onko tämmösestä isosta mihinkään

Jos hyvä, niin mihin se vaikuttaa ,syvyyteen,herkkyyteen jne
samalla myyjällä oli ellipptinen kela 96€ NEL Hunter 12,5 "х 8,5
Eli hinnat on alhaalla ovatko kelat hintansa väärtejä
Re: NEL Tornado 12 "x13" NEL Hunter 12,5 "х 8,5
Lähetetty: 02 Maalis 2016, 22:36
Kirjoittaja Hpla
Mihin vehkeeseen?
Vähän on painavampi kuin esim. Detechin 13tuumanen Ultimate.
Hinta näköjään on kohillaan, maksoin 150 postikuluineen Detechistä viime kesänä.
Re: NEL Tornado 12 "x13" NEL Hunter 12,5 "х 8,5
Lähetetty: 03 Maalis 2016, 10:06
Kirjoittaja jannukka
Fisher F-11/ F-22/ F-44/ F-5/ Goldbug näyttäs näihin käyvän . Halpoja ovat. ainakin aceen tornado vaikuttu aika hyvin.
http://nel-coils.com/index.php/en/produ ... dit&id=368
Re: NEL Tornado 12 "x13" NEL Hunter 12,5 "х 8,5
Lähetetty: 03 Maalis 2016, 16:13
Kirjoittaja Seiska
kalonius kirjoitti:heips
Millainen tämä kela on Virosta ostettuna
117€ NEL Tornado 12 "x13". Onko tämmösestä isosta mihinkään

Jos hyvä, niin mihin se vaikuttaa ,syvyyteen,herkkyyteen jne
samalla myyjällä oli ellipptinen kela 96€ NEL Hunter 12,5 "х 8,5
Eli hinnat on alhaalla ovatko kelat hintansa väärtejä
Minulla on AT Prossa Nel tornado kela. Palttiarallaa semmoset 4cm lisää syvyyttä vakio DD-kelaan verrattuna. Tokihan se painaa enemmän mutta myös peittoalue on isompi
http://www.aarremaanalla.com/foorumi/vi ... start=1000
Re: NEL Tornado 12 "x13" NEL Hunter 12,5 "х 8,5
Lähetetty: 10 Maalis 2016, 20:45
Kirjoittaja thebeet
Tänää kiinnitetty nel tornado ace 250 ja ilmassa syvyys lisäys noi 35% eli noin 9cm parempi.
Re: NEL Tornado 12 "x13" NEL Hunter 12,5 "х 8,5
Lähetetty: 11 Maalis 2016, 22:23
Kirjoittaja Seiska
thebeet kirjoitti:Tänää kiinnitetty nel tornado ace 250 ja ilmassa syvyys lisäys noi 35% eli noin 9cm parempi.
Tämä lisäys siis 6,5" x 9" vakiokelaan?
Re: NEL Tornado 12 "x13" NEL Hunter 12,5 "х 8,5
Lähetetty: 12 Maalis 2016, 13:56
Kirjoittaja thebeet
Kyllä. Joutuu käymään kaikki samat paikat uudelleen läpi. Rannat yms.. on vähä kahen vaiheilla onko tää hyvä ratkasu. Koko kasvoi niin paljon. Oisko toinen etsin vai? Eikä ole älynnyt et syvyys nousee mitä kovemmalla laite on