Sivu 1/1
Onko kukaan kokeillut
Lähetetty: 03 Marras 2015, 12:44
Kirjoittaja Jarppi 305
Varustelekan valikoimissa olis myynnissä olikohan puolalainen metallinpaljastin, ei kukaan oo vielä lähtenyt pioneerihengessä kokeilemaan kyseistä laitetta .Olis hauska lukea kokemuksia kokeilusta.
Re: Onko kukaan kokeillut
Lähetetty: 03 Marras 2015, 16:51
Kirjoittaja Jasser
Kaverilla on laite mutta pattereiden kanssa jotain ongelmaa..
Ei vielä käyttökokemuksia..
Re: Onko kukaan kokeillut
Lähetetty: 03 Marras 2015, 17:19
Kirjoittaja ThePiippailija
Onkohan kyseessä tämä laitos? Siinäpä jollekin haaste löytää kolikko tuolla.
http://www.aarremaanalla.com/foorumi/vi ... uolalainen
Re: Onko kukaan kokeillut
Lähetetty: 03 Marras 2015, 21:41
Kirjoittaja Paramedio
Siinä on oikea miinaharava

Re: Onko kukaan kokeillut
Lähetetty: 03 Marras 2015, 23:05
Kirjoittaja Jarppi 305
Juurikin tuo huipputekninen laite kyseessä, hyviä treeni välineitä olis varmaan ladan vanhat peltivanteet upotettuna 30 cm syvyyteen peltoon .Ilmeisesti ei suunniteltu alunperin kolikkoimuriksi