Sivu 1/1

kokemuksia mdetector.com:sta

Lähetetty: 07 Syys 2015, 20:37
Kirjoittaja goldie
Onko kukaan tilannut ilmaisimia mdetector.com:sta? Siellä olisi hyviä tarjouksia..

Re: kokemuksia mdetector.com:sta

Lähetetty: 07 Syys 2015, 21:56
Kirjoittaja Paramedio
Ei tuo ole mikään nettikauppa. Linkkejä vain kaikenmaailman hämärille sivuille...

Re: kokemuksia mdetector.com:sta

Lähetetty: 07 Syys 2015, 22:27
Kirjoittaja Hpla
Se on www.mdetectors.com, ässä puuttui perästä..

Re: kokemuksia mdetector.com:sta

Lähetetty: 07 Syys 2015, 22:33
Kirjoittaja Paramedio
Varsin katselin tuota AT prota joka itselläkin on ja kalliimpi tuolla kuin esim finndetectorilla...

Re: kokemuksia mdetector.com:sta

Lähetetty: 07 Syys 2015, 23:49
Kirjoittaja Rasvaton
Itse tilasin Sorexin mutta näiden toisien sivujen kautta http://weekend-shop.com
Sama pulju mutta jostain syystä halvemmat postikulut. Normi DPD:n toimittama paketti weekendin sivuilla 10€ ja vakuutettuna 17€
Mdetectorsilla normi paketti DPD:n toimittama 19,96€ ja vakuutettu 37,32€

Valitsin vakuutetun lähetyksen ja 2 viikkoa myöhemmin paketti oli kotiovella. Ystävällisesti vastailivat kyselyihin ja varmistivat vielä ennen lähetystä että osoitetiedot ovat varmasti oikein :) 160 euroa oli laite halvempi kuin suomesta ostaessa.

Re: kokemuksia mdetector.com:sta

Lähetetty: 08 Syys 2015, 15:10
Kirjoittaja Etsijä82
Tilasin aikoinaan ko. firmasta Golden mask 3 ja hyvin kuljetusfirma perille etsimen toimitti.

Re: kokemuksia mdetector.com:sta

Lähetetty: 08 Syys 2015, 21:05
Kirjoittaja goldie
Kiitos vastauksista. Kiva kuulla että yritys on luotettava. :)

Re: kokemuksia mdetector.com:sta

Lähetetty: 21 Syys 2015, 21:53
Kirjoittaja goldie
Nyt olisi tilattu goldenmask 4 mdetectorilta.. :D