Lehmälläkin on tunteet
Lähetetty: 14 Huhti 2007, 09:54
Taytyy heti aluksi rueta valittamaan. Lahdin aamuyhdeksalta erittain potenttiaaliselle etsintapaikalle ja tulin vasta iltapaivalla lopen uupuneena takaisin. Koko paivana ei mukamas loytynyt kun 1 uusi 10 penninen, korkkeja, korkkeja ja korkkeja. Nihkein reissu ikina. Ja paikat oli mielestani todella mahtavat. No maanantaina tai huomenna kahlaan samat tuolla Acella. Mukana ollut kaverinikin ihmetteli kun kokemukset olleet aikaisemmin aivan toisenlaisia... No tiedan tiedan... Landis loytaa koikot siina missa muutkin esineet, eli tuskinpa laitteessa mitaan vikaa on. Vika loytyy korvien valista. Pakko varmaan vaivautua manuaalia lukemaan. Pitaa myos myontaa etta ehka hiukan harmittaa tuo Newforcen hankinta. Eli nyt huomaan miten tarkeaa olisi paasta ensin testaamaan laitetta tai ainakin tutkailla lahemmin.Mipe olit oikeassa.. Olisi vaan pitanyt pysya noissa Garreteissa, koska olen sita mielta etta etta etsimen tuottamat monipuoliset aanet helpottavat hommaa huomattavasti. No, nyt valitus seis. Ostin Newforcen ja aion kayttaa sita paljon ja todistaa etta olen vaarassa. Tai, Landishan sita todistaa koko ajan 
elikkas tassa ensimmainen Newforcen loyto.
Se on että "Ammuuu!!"


elikkas tassa ensimmainen Newforcen loyto.
Se on että "Ammuuu!!"
