Sivu 1/1

GM3 VS GM4 ???

Lähetetty: 07 Tammi 2015, 18:45
Kirjoittaja Newbeeb
Golden Mask 3 vaikko 4??? Mitä käytännön eroa näissä laitteissa on ?

Re: GM3 VS GM4 ???

Lähetetty: 07 Tammi 2015, 22:58
Kirjoittaja Newbeeb
Olisi kiva jos laitteita käyttäneet voisivat kommentoida!

Jonkin verran olen kaivanut netistä myös tietoa.

Re: GM3 VS GM4 ???

Lähetetty: 10 Tammi 2015, 00:31
Kirjoittaja Newbeeb
ANYONE ?!?`!

Re: GM3 VS GM4 ???

Lähetetty: 12 Tammi 2015, 12:40
Kirjoittaja Fisherman
Oletkos katsonut tuolta : http://www.mdi.linkisti.net/ Siellä tosin vain yksi arvostelu kummastakin.
Aika harvalla taitaa olla kokemuksia molemmista laitteista. Itse käytin nelosta peltokoneena lähinnä AtProta hieman suuremman etsintäsyvyyden vuoksi mutta kun hankin Garrettiin suuremman kelan on GM:n käyttö jäänyt kokonaan. Onkin nykyisin vain varalaitteena ja joskus kavereiden käytössä. Hyvä laite se on mutta itse pidän kuitenkin enemmän AtPron monipuolisista säätömahdollisuuksista, näytöllisyydestä ja vesitiiviydestä.