Sivu 1/1
Tesoro Compadre
Lähetetty: 06 Tammi 2015, 02:31
Kirjoittaja Newbeeb
Terve!
Tarvittais kokemuksia Tesoro Compadre laitteen toimivuudesta, ja soveltuvuudesta suomen metsiin ja pelloille.
Huhu puheetkin saa kertoa tähän

.
Re: Tesoro Compadre
Lähetetty: 06 Tammi 2015, 08:35
Kirjoittaja Haarukka
Newbeeb kirjoitti:Huhu puheetkin saa kertoa tähän

.
Tällä luvalla lausun mielipiteeni

Vakiokela on pelloille aivan onnettoman pieni, FD:n mukaan 5.75". Tiheässä metsässä helppo liikuttaa, mutta ensisijaisesti taitaa olla suunnattu roiskaiseen ja urbaaniin ympäristöön. Itse ostaisin pelto käyttöön mieluummin Golden Mask 1:n, maksaa saman verran, samantapainen yksiääninen laite, mutta kela on tuplasti suurempi. GM1:stä on kokemusta
http://www.aarremaanalla.com/foorumi/vi ... =7&t=15285