Sivu 1/1

Tesoro Compadre

Lähetetty: 06 Tammi 2015, 02:31
Kirjoittaja Newbeeb
Terve!

Tarvittais kokemuksia Tesoro Compadre laitteen toimivuudesta, ja soveltuvuudesta suomen metsiin ja pelloille.

Huhu puheetkin saa kertoa tähän :).

Re: Tesoro Compadre

Lähetetty: 06 Tammi 2015, 08:35
Kirjoittaja Haarukka
Newbeeb kirjoitti:Huhu puheetkin saa kertoa tähän :).
Tällä luvalla lausun mielipiteeni ;)
Vakiokela on pelloille aivan onnettoman pieni, FD:n mukaan 5.75". Tiheässä metsässä helppo liikuttaa, mutta ensisijaisesti taitaa olla suunnattu roiskaiseen ja urbaaniin ympäristöön. Itse ostaisin pelto käyttöön mieluummin Golden Mask 1:n, maksaa saman verran, samantapainen yksiääninen laite, mutta kela on tuplasti suurempi. GM1:stä on kokemusta http://www.aarremaanalla.com/foorumi/vi ... =7&t=15285