Sivu 1/1

AT PRO

Lähetetty: 16 Loka 2014, 22:45
Kirjoittaja Garrett 350
Ajattelin talven aikaan päivittää 350 acen AT PROhon. Onko rahan haaskausta/järkevää? :roll:

Re: AT PRO

Lähetetty: 17 Loka 2014, 09:26
Kirjoittaja Haarukka
Jos meinaat syvemmissä vesissä piipata niin on järkeä

Re: AT PRO

Lähetetty: 17 Loka 2014, 21:31
Kirjoittaja Lammas
Itse tilasin AT Pro:n tänään, tulee ACE250:n tilalle. Järkevää - :roll: en tiedä vielä.

Re: AT PRO

Lähetetty: 18 Loka 2014, 09:18
Kirjoittaja ehkä
Erittäin järkevää.vielä kun siihen hommaa sniperi kelan,niin saa kaikki korkki helvetit piipattua. 8)

Re: AT PRO

Lähetetty: 19 Loka 2014, 19:09
Kirjoittaja Garrett 350
Kiitoksia kovasti vastauksista. Mietin asiaa. Niitä korkkeja kyllä on nostettu. :?