Sivu 1/1
Deus kuulokkeet
Lähetetty: 31 Elo 2014, 08:37
Kirjoittaja Zalama
Otti ja hajosi deussin kuulokkeista(ws4) akku, ei ota enää virtaa vastaan.
Onko kellään jäänyt ylimääräisiä kuulokkeita ?
Etsijä82, etkös sinä hommanut ws5:t, jäikö vanhat joutilaaksi ?
Täytyy kokeilla vaihtaa tuo akku ensin.
Re: Deus kuulokkeet
Lähetetty: 31 Elo 2014, 12:31
Kirjoittaja Etsijä82
Ei ole sellaisia ollut minulla koskaan.
Re: Deus kuulokkeet
Lähetetty: 31 Elo 2014, 20:31
Kirjoittaja Zalama
Etsijä82 kirjoitti:Ei ole sellaisia ollut minulla koskaan.
Jaa, no jostain sain päähäni, että sulle tuli Deussi WS4 kuulokkeilla, ja sitten hommasit WS5:t. Lienen nähnyt unta.
Tuo kuulokkeen akku kypsyi, kun unohdin kesällä rantareissulla ne päälle ja akku tyhjeni totaalisesti.
Litium akku ei kuulemma kestä jos menee ihan tyhjäksi.
Oli pari päivää latauksessa, enkä saanut jännitettä puskettua akkuun kuin 0,9 volttia, täysi akku on 3,7 volttia.
Re: Deus kuulokkeet
Lähetetty: 31 Elo 2014, 20:48
Kirjoittaja P.Aholainen
Etsijä82:lla oli E-Karjalan miitissä käytössä jotkin kuppikuulokkeet deussissa?
Olikohan cp6 versiot?

Re: Deus kuulokkeet
Lähetetty: 31 Elo 2014, 20:57
Kirjoittaja Etsijä82
Cp6 ne oli ja tietenkin myös ne uudemman malliset sankakuulokkeet löytyy.
Re: Deus kuulokkeet
Lähetetty: 01 Syys 2014, 07:34
Kirjoittaja Haarukka
Zalama kirjoitti:Tuo kuulokkeen akku kypsyi, kun unohdin kesällä rantareissulla ne päälle ja akku tyhjeni totaalisesti.
Litium akku ei kuulemma kestä jos menee ihan tyhjäksi.
Ei kestä ei ja paha moka valmistajalta jos laitteen "normaalikäytöllä" tuollainen on mahdollista

Re: Deus kuulokkeet
Lähetetty: 01 Syys 2014, 17:56
Kirjoittaja Etsijä82
Haarukka kirjoitti:Zalama kirjoitti:Tuo kuulokkeen akku kypsyi, kun unohdin kesällä rantareissulla ne päälle ja akku tyhjeni totaalisesti.
Litium akku ei kuulemma kestä jos menee ihan tyhjäksi.
Ei kestä ei ja paha moka valmistajalta jos laitteen "normaalikäytöllä" tuollainen on mahdollista

Kyllä minusta myös käyttäjässäkin on vikaa, jos antaa akun tyhjentyä täysin. Onneksi uusissa Deusseissa on pitkään ollut jo 5 vuoden takuu, jos sattuu pikku vahinkoja.

Re: Deus kuulokkeet
Lähetetty: 01 Syys 2014, 18:19
Kirjoittaja Zalama
Totta kai käyttäjän vika. Savossahan asuu sen verran täydellisiä ihmisiä, ettei siellä tämmöistä pääse tapahtumaan

.
Onneksi tuo akunvaihto onnistuu kotikonstein.
Re: Deus kuulokkeet
Lähetetty: 01 Syys 2014, 18:25
Kirjoittaja Etsijä82
Zalama kirjoitti:Totta kai käyttäjän vika. Savossahan asuu sen verran täydellisiä ihmisiä, ettei siellä tämmöistä pääse tapahtumaan

.
Onneksi tuo akunvaihto onnistuu kotikonstein.
Höpsis, mutta aika usein alan vilkuilemaan akkumittaria, kun se alkaa uhkaavasti vajua.

Onneksi akku on kuitenkin koneen yksi huokeimmista osista vaihtaa ja eiköhän ensi kerralla sitten ole jo pykälää tarkempi mies.
Voithan uutta akkua odotellessa viritellä kapulaan johdolliset kuulokkeet kiinni äänensäädön kera..kuulemma koss porta pro toimii hyvin deussin kaverina.
Re: Deus kuulokkeet
Lähetetty: 01 Syys 2014, 18:41
Kirjoittaja Zalama
Eiköhän nyt muista sammuttaa virrat kuulokkeista. Kuulokkeet kuitenkin toimii varavirtalähteen avulla, katsotaan meneenkö hermo ylimääräisen johdon kanssa (korvasta -> taskuun).