Sivu 1/1
Tirehtoorin juhannus
Lähetetty: 21 Kesä 2014, 16:17
Kirjoittaja Tirehtoori
Laitetaan nyt pitkästä aikaa kuvaa kun muistin ottaa.
Kuva päivän parhaista. Kolikoita ja hopiasormuksiakin tuli ripakopallinen. Kahluuaika 2,5 tuntia.

Re: Tirehtoorin juhannus
Lähetetty: 21 Kesä 2014, 16:21
Kirjoittaja Haarukka
No huh huh, siinä on tahti kohdillaan

Re: Tirehtoorin juhannus
Lähetetty: 22 Kesä 2014, 08:15
Kirjoittaja Tallessa on
Hienot sormukset , noihan painaa jo jonkin verran.
Re: Tirehtoorin juhannus
Lähetetty: 22 Kesä 2014, 11:50
Kirjoittaja Tirehtoori
Tallessa on kirjoitti:Hienot sormukset , noihan painaa jo jonkin verran.
En jaksanu punnita, mutta kyllä ne kivasti painoi. Leveämpi sormus oli 5mm.
Re: Tirehtoorin juhannus
Lähetetty: 24 Kesä 2014, 11:57
Kirjoittaja RapaRipa
Hyvät löydöt on, onneksi olkoon! Aina tuollaset kullat pistää liikettä huispaimeen kun on edes hieman perusohkasta leveempää ja painoa enemmän ku pari g:tä

Muutenki tais edellisetkin löydöt sulla olla ihan hyvät!
Re: Tirehtoorin juhannus
Lähetetty: 24 Kesä 2014, 12:56
Kirjoittaja Tirehtoori
Vähän on tullut löytöjä esiteltyä, mutta mulla on ollut paras kultakausi koskaan. Harvoja reissuja on ollu että iliman kultaasta on kotia täytynyt tulla. Kyllä isoot kullat saa jaksamaan kaivuuta.
Alakaa vaan olla 150kilometrin säteellä vähis paikat joissa en oo käynyt.
Re: Tirehtoorin juhannus
Lähetetty: 24 Kesä 2014, 13:29
Kirjoittaja J.m.k
Laita joku yhteiskuva kauden kullasta? Kiva kattella kunnon saaliita jos kerran hyvin on noussut

Re: Tirehtoorin juhannus
Lähetetty: 24 Kesä 2014, 23:54
Kirjoittaja ehkä
On tullut huomattua,että paikat on putsattu

ei tahdo enää löytyä kun isoja monttuja tai vois sanoa,että poteroja.

nooh kaikki hyvä loppuu aikanaan.

Re: Tirehtoorin juhannus
Lähetetty: 25 Kesä 2014, 12:34
Kirjoittaja Tirehtoori
ehkä kirjoitti:On tullut huomattua,että paikat on putsattu

ei tahdo enää löytyä kun isoja monttuja tai vois sanoa,että poteroja.

nooh kaikki hyvä loppuu aikanaan.

Oon ehkä täs viimevuosina kiertänyt aika aktiivisesti uimapaikkoja ja ollu menemättä pelloolle. Ajatuksena on ollu että uimarannat loppuu ennen kuin pellot, joten ne täytyy ensin tyhyjätä
