Sivu 1/1

onko löytyny?

Lähetetty: 03 Kesä 2009, 13:10
Kirjoittaja McSeeker
Otan tällaisen vastaan jos on ylimääräisiä :D

http://tinyurl.com/ryouus

Lähetetty: 03 Kesä 2009, 13:15
Kirjoittaja Aarteenmetsästäjä
uimarannalta kaivanu jo noita ihan liikaa... Saat multa edullisesti :D :D :D

Lähetetty: 03 Kesä 2009, 13:29
Kirjoittaja Etsijä82
Voi että,just kaivoin tommosen pellosta ja pistin fiskarsilla vahingossa keskeltä kahtia,mutta onneksi ei ollut suurista summista kyse. :twisted: :lol:

Lähetetty: 03 Kesä 2009, 13:40
Kirjoittaja Aarteenmetsästäjä
Mikähän on tuon lantin lyöntimäärä?