Sivu 1/1

mikähän ihme tämä on?

Lähetetty: 02 Touko 2014, 21:43
Kirjoittaja epanen
Kävin tänää ekan reissun piipparoimassa ja löysin tommosset. Pienempi on samanlainen kuin iso kokonainen, mutta puolikas. Löyty noin 30cm syvyydestä joen rannasta.
Kuva

Re: mikähän ihme tämä on?

Lähetetty: 02 Touko 2014, 21:55
Kirjoittaja aar1pne
Vesipumpun imuputken pohjaventtiili.

Re: mikähän ihme tämä on?

Lähetetty: 02 Touko 2014, 22:11
Kirjoittaja epanen
Noni sehä oli nopee tunnistus. Eka luulin et pommi maassa ku rupes pilkottaa. Siivilähä toi pää oliki ku rupes naputteleen sitä.