joenpenkkojen luvanvaraisuus
Lähetetty: 29 Huhti 2014, 11:18
Morjesra.
Olen uus täällä forumilla ja viimeviikolla finndetectori toimitti mulle ensimmäisen piipin. Garret ace 250 ja täl viikol tulee lapio ja pro pointer.
Oon miettiny noita joenpenkkoja mistä alkaa pelto ylhäällä, et ne ois potenttiaalisia paikkoja käyä ettinässä rojua. Historiaa lukenu senverran et ihmisii kulkenu ajansaatossa paljo jokee pitkin.
Kysymys kuuluukin, että onkoha noi penkat luvanvaraisia vai onko ne jokamiehenoikeudella kuljettavissa vai tarviiko lupia kysellä?
Tietysti ois parempi aina kun kysyis luvan, mutta vaikee selvittää kene maita, kun on nii montaa eri maanonistajaa.
Ja onko täs itä-uudellamaalla jotai hyvii paikkoja mitä kanssa piippailijat suosittelee ja haluaa paljastaa:-)?
Itte asustelen Järvenpäässä ja kiinnostais tuo Pornainen-mätsälä ym. Alue.
-Eero
Olen uus täällä forumilla ja viimeviikolla finndetectori toimitti mulle ensimmäisen piipin. Garret ace 250 ja täl viikol tulee lapio ja pro pointer.
Oon miettiny noita joenpenkkoja mistä alkaa pelto ylhäällä, et ne ois potenttiaalisia paikkoja käyä ettinässä rojua. Historiaa lukenu senverran et ihmisii kulkenu ajansaatossa paljo jokee pitkin.
Kysymys kuuluukin, että onkoha noi penkat luvanvaraisia vai onko ne jokamiehenoikeudella kuljettavissa vai tarviiko lupia kysellä?
Tietysti ois parempi aina kun kysyis luvan, mutta vaikee selvittää kene maita, kun on nii montaa eri maanonistajaa.
Ja onko täs itä-uudellamaalla jotai hyvii paikkoja mitä kanssa piippailijat suosittelee ja haluaa paljastaa:-)?
Itte asustelen Järvenpäässä ja kiinnostais tuo Pornainen-mätsälä ym. Alue.
-Eero