Excalibur II modausta Evo 1 Ja 2
Lähetetty: 10 Huhti 2014, 23:29
Excaliburin oma kahva on sen verran ***** että sen voi vaikka jättää kauppaan ja pyytää lähettämään tehtaalle takas. On se sitten kumma että yli tonnin maksavaan koneeseen ei edes oo saatu kunnon kahvaa tehtyä. Kone on Minelabin onneksi muuten niin hyvä että se myy vaikka noihin joutuu fräkäämään omat kaffat. Heti ekan reissun jälkeen tein ensimmäisen, rosteri putkesta koska sitä sattui tallissa lojumaan sopiva pätkä. Ero oli kuin yöllä ja päivällä verrattuna tehtaan kahvaan. Tasapaino oma tekeleessä just tasan ja säätönupit hyvin suojassa mutta kuitenkin säädettävissä. Veden vastus jää käsivarren taakse eikä siten rasita rannetta. Huonot puolet? Paino edelleen sama tai jopa pikkasen enmmän. Muutaman tunnin jälkeen ranteet huutaa hoosi annaa, varsinkin maalla vispatessa.
Evo 2 ses piti saada se paino alas ja muutenkin olin tykästynyt X-Terran kahvaan joten ajattelin näitä yhdistellä. Vyötärölle kone,akku ja kela ympätä Terran kahvaan. Vyön suhteen oli toivomuksia sellaisesta et ei tartte joka kerta hämmästellä säätöja tai löystyviä ja venyviä juttuja joten sekin sitten meni custom hommien puolille. Motonetistä venekärryn vinssin liinaa ja E-baysta Austrialpinen rosteri solki. Liinaa vyössä on paksummillaan 4 kerrosta ja liimaa välissä + ompeleet ympäriinsä. X-terran kahvaan joutui poraamaan uudet reijät koska lukitus knöölit on 90 astetta eri suunnissa. Alavarret on keloissa kiinni joten vaihto Excasta Terraksi on suoritettu alle minuutissa. Tänään kävin tyyppäämässä tätä yhdistelmää ja ainut asia mikä jäi toivomisen varaan on se tosiasia että tos on edelleen "köytettynä" laitteeseen. No ei kaikkea voi saada Luutuuttia kelan, laitteen ja kuulokkeitten välille odotellessa...
Evo 2 ses piti saada se paino alas ja muutenkin olin tykästynyt X-Terran kahvaan joten ajattelin näitä yhdistellä. Vyötärölle kone,akku ja kela ympätä Terran kahvaan. Vyön suhteen oli toivomuksia sellaisesta et ei tartte joka kerta hämmästellä säätöja tai löystyviä ja venyviä juttuja joten sekin sitten meni custom hommien puolille. Motonetistä venekärryn vinssin liinaa ja E-baysta Austrialpinen rosteri solki. Liinaa vyössä on paksummillaan 4 kerrosta ja liimaa välissä + ompeleet ympäriinsä. X-terran kahvaan joutui poraamaan uudet reijät koska lukitus knöölit on 90 astetta eri suunnissa. Alavarret on keloissa kiinni joten vaihto Excasta Terraksi on suoritettu alle minuutissa. Tänään kävin tyyppäämässä tätä yhdistelmää ja ainut asia mikä jäi toivomisen varaan on se tosiasia että tos on edelleen "köytettynä" laitteeseen. No ei kaikkea voi saada Luutuuttia kelan, laitteen ja kuulokkeitten välille odotellessa...