Tampere - Kangasala
Lähetetty: 08 Marras 2013, 12:32
Löytyisikö tätä kautta kiinnostusta lainaamaan etsintä viikonlopuksi?
~ Suomen ensimmäinen virallinen aarteenetsintäfoorumi ~
https://aarremaanalla.com/foorumi/
Itselleni vastaan että Teknetics T2 tuli hankittua.Zed kirjoitti:Löytyisikö tätä kautta kiinnostusta lainaamaan etsintä viikonlopuksi?