Syksyinen rantakeikka
Lähetetty: 05 Syys 2013, 18:31
Olikohan toi nyt kolmas tai neljäs kerta samalla rannalla ja on se ihme ranta kun vieläkin löytyy tavaraa. En paljon valehtele jos sanon että n.20 sormusta on löytynyt samalta pikku rannalta 
Toki pettymys oli "valtaisa" kun tänään ei sitä kultaa noussutkaan, onneksi yhdessä sormuksessa on sentään pieni määrä kultausta jäljellä
Mutta kivaa oli, vesikin suht. lämmintä ja lapset tykkäsi puljata rantavedessä tuntitolkulla.

Toki pettymys oli "valtaisa" kun tänään ei sitä kultaa noussutkaan, onneksi yhdessä sormuksessa on sentään pieni määrä kultausta jäljellä
Mutta kivaa oli, vesikin suht. lämmintä ja lapset tykkäsi puljata rantavedessä tuntitolkulla.
