Sivu 1/1

Syksyinen rantakeikka

Lähetetty: 05 Syys 2013, 18:31
Kirjoittaja jamppe
Olikohan toi nyt kolmas tai neljäs kerta samalla rannalla ja on se ihme ranta kun vieläkin löytyy tavaraa. En paljon valehtele jos sanon että n.20 sormusta on löytynyt samalta pikku rannalta :)
Toki pettymys oli "valtaisa" kun tänään ei sitä kultaa noussutkaan, onneksi yhdessä sormuksessa on sentään pieni määrä kultausta jäljellä :D
Mutta kivaa oli, vesikin suht. lämmintä ja lapset tykkäsi puljata rantavedessä tuntitolkulla.


Kuva

Lähetetty: 05 Syys 2013, 20:02
Kirjoittaja teksako
Oliko vielä uikkarikelit?

Lähetetty: 05 Syys 2013, 20:34
Kirjoittaja jamppe
teksako kirjoitti:Oliko vielä uikkarikelit?
Varmuuden vuoksi puin itseni Motonetin märkäpukuun 8) Mut kyl siellä olis ilmankin pärjänny jonkin aikaa, vesi oli n.17 asteista ja rannassa huomattavasti lämpimämpää :)