Sivu 4/8

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 01 Huhti 2014, 20:56
Kirjoittaja Tirehtoori
Suurin ongelma onkin sitten tilaaminen :lol:

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 03 Huhti 2014, 23:37
Kirjoittaja Viikonloppunurmipora
No katsotaas kuinka äijän käy..
Rompetta tilattu ville kello ja optiikasta. Tilausvahvistus tullut 27.3.2014.
Nyt vähän jänskättää :shock:

Aiemmin olen kyseisetä firmasta tilannut moottorijalustan ja kaukoputken ja ne tulivat ongelmitta.
Moottorijalustassa oli pientä säätö ongelmaa joten otin yhteyttä sähköpostilla, vastausta ei koskaan tullut.
Onneksi sai ratkaistua ongelman omatoimisesti.

Nettisivut hyvin toimivat ja kaikenlaista tarjolla.

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 18 Huhti 2014, 21:45
Kirjoittaja Viikonloppunurmipora
Ei vielä mitään :?

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 18 Huhti 2014, 21:53
Kirjoittaja P.Aholainen
:lol: :lol: :lol:
Fd:ltä olisit saanut ainakin vastauksen tuohon aikaan.

On ainakin varoiteltu tuosta villenkull...firmasta ja olkoon nyt vielä oppina muille tilaajille. 8)

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 26 Huhti 2014, 09:56
Kirjoittaja Viikonloppunurmipora
Joopa joo.. Sitten siellä nettikaupansivuilla hokevat että " älä tilaa tuotetta jos sinulla ei ole rahaa maksaa ".
No jos toimitusaika on jotain ihan älytöntä niin saattaahan se olla että rahoille löytyy muu ottaja.

No, selvitelläänpäs asiaa ja käydään vaikka paikanpäällä jos ei saa muuten yhteyttä.

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 26 Huhti 2014, 22:23
Kirjoittaja KorPPi
P.Aholainen kirjoitti::lol: :lol: :lol:
Fd:ltä olisit saanut ainakin vastauksen tuohon aikaan.

On ainakin varoiteltu tuosta villenkull...firmasta ja olkoon nyt vielä oppina muille tilaajille. 8)
Valvojalta aika kantaa ottava mielipide..

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 26 Huhti 2014, 22:55
Kirjoittaja Viikonloppunurmipora
KorPPi kirjoitti:
P.Aholainen kirjoitti::lol: :lol: :lol:
Fd:ltä olisit saanut ainakin vastauksen tuohon aikaan.

On ainakin varoiteltu tuosta villenkull...firmasta ja olkoon nyt vielä oppina muille tilaajille. 8)
Valvojalta aika kantaa ottava mielipide..
No hyvä kun löytyy myötätuntoa 8)
Ja asiaan palatakseni, eiköhän 1kk tilausvahvistuksen saapumiestea ole kohtuullinen toimitusaika.
Annetaan vielä 1 arki vuorokausi armonaikaa ja sitten peruutan tilaukseni.
Näkyy olevan muitakin kauppiaita markkinoilla :wink:

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 27 Huhti 2014, 07:48
Kirjoittaja P.Aholainen
Mitäpä noita tosiasioita kiertelemään kun on villenkellon toiminta huomattu jo kauan aikaa sitten ja siitä täällä varoiteltu.

Kyllä on kohtuuttoman pitkä aika jos ei ole tullut edes tilausvahvistusta.
Itse peruisin heti tuon tilauksen ja ostaisin jostain muualta.

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 27 Huhti 2014, 09:10
Kirjoittaja jamppe
P.Aholainen kirjoitti:Mitäpä noita tosiasioita kiertelemään kun on villenkellon toiminta huomattu jo kauan aikaa sitten ja siitä täällä varoiteltu.

Kyllä on kohtuuttoman pitkä aika jos ei ole tullut edes tilausvahvistusta.
Itse peruisin heti tuon tilauksen ja ostaisin jostain muualta.
+1 :D

Kaikista huvittavinta tossa villenkellon toiminnassa oli ainakin omalla kohdallani se, että kun laitat sähköpostia tyyliin "Haluaisin perua tilauksen.." niin ei aikaakaan kun tulee vastaus "OK!" :D Sitä ennen omaa tilaustani koskeviin toimitusaika kyselyihin vastattiin melko verkkaisesti, jos ollenkaan.
Toki olen myös hyvää/halpaa ja nopeaa palvelua saanut ko. firmasta, mutta se edellyttää tasan tarkkaan sen että etukäteen kysyt mitä tavaraa on varastossa. Sitten homma tuntuu pelaavan :!:

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 27 Huhti 2014, 15:18
Kirjoittaja Viikonloppunurmipora
Just jooo... Eli kasaavat tilattavaa tavaraa reilusti listalle ennen kun edes tilaavat tehtaalta, vaikka ilmoittavat sivuilla että tavaraa löytyy varastosta?
Aika tyypillistä touhua nykyaikana :|

No Suomen pelastuskeskuselle tai Finndetectorille varmaan raha kelpaa :roll:
Jos vaikka tilais vähän prameemmat vehkeet samantien...

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 29 Huhti 2014, 02:08
Kirjoittaja Dyykkari
Onko siellä kukaan käynyt paikanpäällä ostamassa?

Ei ole nyt juuri minulla tarvetta millekkään, mutta noin ylipäätään, että onnistuuko ja miten hyvin vai ei ollenkaan.

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 29 Huhti 2014, 03:12
Kirjoittaja Haarukka
Pistetäämpä väliin positiivinen kokemuskin, se tosin on vuosien takaa. Ensin ostin sääaseman ja kun soittamalla tilasi niin varmistui samalla siitä että tavaraa on varastossa. Se tulikin sitten parissa päivässä. Sääasema toimi vuosia, eli reilusti yli takuuajan, moitteetta. Sitten tuulianturi hajosi. Nyt tiedustelin sähköpostilla mikä anturi pitäisi tilata että olisi yhteensopiva. Vastaukset tulivat silloinkin nopeasti ja tavarakin taas muutamassa päivässä. Tämä uusi anturikin on nyt pyörinyt ainakin pari vuotta.

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 29 Huhti 2014, 21:30
Kirjoittaja Viikonloppunurmipora
No niin. Homma hoidettu. Kamppeet tuli Suomenpelastuskeskuselta alle vuorokaudessa :shock:
Nyt vaan rensselit pykälään ja isänmaata kuopimaan 8)

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 07 Kesä 2014, 11:02
Kirjoittaja jape1982
Itekkin alkuun tuolta kokeilla tilata ja kk meni eikä pakettia kuulunut eikä viesteihin vastattu mitenkään...sit kun tilauksen peruutus viestin laitoin niin ei mennyt edes tuntia kun tuli siihen vastaus.finndetectorilta sit tilasin niin viestiin vastattiin n.15min kuluttua ja tavara oli minulla alle 24h kuluttua.todella hyvää ja nopeaa palvelua sain.

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 07 Kesä 2014, 14:18
Kirjoittaja Blueroan
Villen kellosta en osta enää mitään, kun ei heitä tunnu asiakkaat kiinnostavan yhtään. Tilasin tuotteen eikä kuukauteen kuulunut mitään. Sähköpostiviestiin ei vastattu. Ei ole tavaraa näkynyt joten eipä tästä liikeestä voi kovin ylistävää arvosanaa antaa.Tilauksesta on nyt siis kulunut jo 2,5 kk. Pitäkööt tunkkinsa...

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 08 Kesä 2014, 14:55
Kirjoittaja zabian3
Kummallista kun itse tilasin Garret ace 250 ja lupasivat ilmoittaa jos toimitus myöhästyy yli 7 päivää. Nyt on kulunut 18 päivää tilaamisesta mutta mitään ei ole kuulunut. Sähköpostiin vastattiin vasta monen päivän jälkeen tilaamisesta. En koskaan aijo tilata tuolta mitään Luvattiin että tulee ensiviikolla ,mutta kattoo nyt tuleeko :roll:

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 24 Kesä 2014, 18:36
Kirjoittaja Jukka103
Olis tarkoitus ostaa tuo Garrettin at pro kyseisestä lafkasta ja tiedustelin jo sen saatavuudestakin. Jos eivät vastaa tiedusteluuni kahteen päivään tilaan laitteen muualta :) ilmoitan miten äijän käy. :D

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 28 Kesä 2014, 11:02
Kirjoittaja Jukka103
Joo... Tilaus meni Finndetectorille, koska viestiini ei vastattu mitään. Finndetectorilta vastattiin jopa illalla 22 aikaan. Suosittelen tätä lafkaa. :D

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 23 Elo 2014, 22:06
Kirjoittaja Hata
Kolmisen viikkoa jaksoin odotella Pro Pointeria ja kelasuojaa, mutta nyt kun luin tämän ketjun läpi, pistin viestiä että pitäkööt tunkkinsa ja pistin tilauksen sisään Finn Detectorille. Kaverilla ollu tuloillaan Ace 250 Villenkellolta pitkälti toista kuukautta ja pistin jo viestiä että peruu sen ja FD:lle yhteyttä. Kumma homma ku ei raha Villenkellolle kelpaa!

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 23 Elo 2014, 22:12
Kirjoittaja Haarukka
Hata kirjoitti:Kaverilla ollu tuloillaan Ace 250 Villenkellolta pitkälti toista kuukautta ja pistin jo viestiä että peruu sen ja FD:lle yhteyttä. Kumma homma ku ei raha Villenkellolle kelpaa!
Kumma homma on myös se, että samaan aikaan myyvät esim. tuota ace 250:tä huuto.net:ssä
http://www.huuto.net/kohteet/metallinet ... /326099643

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 23 Elo 2014, 22:28
Kirjoittaja möykäri
Taitaa olla vain mainoskikka tuo huuto.netin myynti-ilmo. Laitettu kuitenkin niin kova hintavaraus, ettei varmasti ylity... Kun ei ole edes osta heti- hintaa. Itse ostin aikoinaan ace 250:sen Villenkellosta ja kaikki sujui muistaakseni ihan hyvin.

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 12 Syys 2014, 23:50
Kirjoittaja Realistic
Melkein kuukausi sitten tilasin tavaraa Elektroville kaupasta ja kyselin samalla onko varmasti varastossa. Tilausvahvistus tuli melkein heti mutta vastausta varastosaldoon ei ole tullut vieläkään vaikka olen sitä kysellyt erikseen sähköpostilla. En voi suositella asioimista Villenkello tai Elektroville verkkokaupoissa kenellekkään.

lainaus villen etusivulta:

"Parhaiten saat meihin yhteyttä sähköpostilla - se on nopein ja helpoin tapa.

Tuhannet suomalaiset ostavat täältä vuosittain turvallisesti tuotteensa.

Kauppaa vuodesta 1944 ja nettikauppaa vuodesta 2000.

TUOTTEET MYYNNISSÄ AINOASTAAN VERKKOKAUPASSAMME!!!


Nettikauppamme palvelee 24/7

TILAA NETISTÄ SE ON EDULLISTA JA HELPPOA."

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 24 Syys 2014, 18:31
Kirjoittaja Mikap
Miten menee kuluttajan suoja? Jos ostaa uuden kelan joka ei toimi hetkeäkään. Over load ilmoitus kahdella eri laitteella testattuna. Miten tuossa myyjän tulisi lain puitteissa toimia? Lähetään kela takaisin ja odotellaan josko jotain kuuluisi?
Alkaa olla mitta täynnä.

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 24 Syys 2014, 21:11
Kirjoittaja Winsku
Mikap kirjoitti:Miten menee kuluttajan suoja? Jos ostaa uuden kelan joka ei toimi hetkeäkään. Over load ilmoitus kahdella eri laitteella testattuna. Miten tuossa myyjän tulisi lain puitteissa toimia? Lähetään kela takaisin ja odotellaan josko jotain kuuluisi?
Alkaa olla mitta täynnä.

"Palautusoikeus

Tuotteen ostaminen merkitsee sopimuksen tekemistä, eikä sopimusta voi kumpikaan osapuoli yksinään muuttaa. Kauppaa ei siis voi yleensä perua, vaikka tulisikin katumapäälle. Alennuksella myytäviä tuotteita koskevat samat säännöt kuin normaalihintaisia tuotteita.

Ostoksen voi vaihtaa tai palauttaa vain silloin, jos:

Yritys on myöntänyt tuotteelle vaihto- ja palautusoikeuden. Tällaisen oikeuden myöntäminen on liikkeelle vapaaehtoista, joten se voi määritellä palautuksen ja vaihdon ehdot, esimerkiksi 8 tai 30 päivän palautusoikeuden. Kauppa voi vaatia myös esittämään kuitin silloin, kun tuotteen ostajalle on annettu oikeus vaihtoon tai palautukseen.

Jos yrityksellä ei ole (vapaaehtoista) tuotteen vaihto- tai palautusoikeutta ja kuluttaja on epävarma ostoksesta, voi ehdottaa avokaupan tekoa. Avokaupassa myyjä myöntää ostajalle tiettyyn päivämäärään mennessä oikeuden palauttaa tuote kauppaan tai vaihtaa se toiseen. Jos myyjä suostuu avokauppaan, ehdot kannattaa merkitä selvästi ostokuittiin.

kyseessä on kotimyynti tai etämyynti (puhelinmyynti, postimyynti, verkkokauppa tai TV-shop), joissa kuluttajalla on lakisääteinen 14 päivän kaupan peruutusoikeus. Etämyynnissä peruutusoikeudelle on rajoituksia, joten sopimusehdot kannattaa aina lukea tarkkaan. Peruutusoikeus ei koske esimerkiksi asiakkaan toivomusten mukaisesti valmistettuja mittatilaustuotteita eikä ääni- ja kuvatallenteita tai tietokoneohjelmia, joiden sinetti on avattu.

Jos virheettömän tuotteen palautusoikeudesta ei ole sovittu ennen kaupan tekemistä ja yritys palautukseen suostuu, yrityksellä on halutessaan oikeus vaatia kaupan purkamisesta kohtuullinen vahingonkorvaus eli purkuraha."

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 24 Syys 2014, 23:55
Kirjoittaja Marleena
Ilmeisesti tilaavat Kiinasta ja välillä toimitus viivästyy eivätkä silloin vastaa asiakkaallekaan mitään.
Tilasin pingispöydän ja lähetin monta viestiä, kun pöytää ei kuulunut. Lopulta 2 kk myöhemmin sain kysymyksen "vieläkö haluat pöydän" :D