Garrett AT pro

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Avatar
iipe
Kunniajäsen
Viestit: 3323
Liittynyt: 25 Marras 2011, 12:36
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja iipe »

6 viikkoa tuli nyt täyteen koneen lähettämisestä takuuseen, eikä vieläkään mitään kuulu. Mun mielestä 6 viikkoo tollanen laite pitäis kiertää usassa kaksikin kertaa.
Ei s****na oo selitettävissä enää millään...

Sais lähettää mulle välittömästi Finndetector uuden laitteen ja vaikka astetta paremman (AtGold?) jonakin korvauksena...

:? :x :cry:
Taivas varjele mitä sieltä tulee!
moderaattori
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Kannattaa soittaa sinne ja kysyä jos niillä ois tietoa laitteesta
Avatar
iipe
Kunniajäsen
Viestit: 3323
Liittynyt: 25 Marras 2011, 12:36
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja iipe »

S.postinvaihto sujunut kiitettävästi F.detectorin kaa... Kait se laite sieltä jo on tulossa!

29.6. :
Odotamme päivitystä korjauksesta tukkuriltamme tämän päivän aikana. Toivomme, että huolto olisi jo tehty ja kone paluumatkalla.

:roll:

Menin tilaamaan Deussin ja ison kelan Virosta. Tulihan tuossa paketissa hintaeroa suomalaiseen tukkuliikkeeseen 260 euroo + mahdolliset toimituskulut suomalaiselta toimittajalta. (Virosta ilmeisesti toimitus ilmainen!? :D ) ja jos takuu asiat toimii suomalaisen kaa näin, ei tuonkaan kanssa taida olla epäselvää...
Taivas varjele mitä sieltä tulee!
moderaattori
Avatar
Leijona
Kunniajäsen/Mestari/Vuoden foorumilainen
Viestit: 10508
Liittynyt: 04 Helmi 2009, 22:01
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Viesti Kirjoittaja Leijona »

iipe kirjoitti:S.postinvaihto sujunut kiitettävästi F.detectorin kaa... Kait se laite sieltä jo on tulossa!

29.6. :
Odotamme päivitystä korjauksesta tukkuriltamme tämän päivän aikana. Toivomme, että huolto olisi jo tehty ja kone paluumatkalla.

:roll:

Menin tilaamaan Deussin ja ison kelan Virosta. Tulihan tuossa paketissa hintaeroa suomalaiseen tukkuliikkeeseen 260 euroo + mahdolliset toimituskulut suomalaiselta toimittajalta. (Virosta ilmeisesti toimitus ilmainen!? :D ) ja jos takuu asiat toimii suomalaisen kaa näin, ei tuonkaan kanssa taida olla epäselvää...
Jos takuukorjauksen viivästys johtuu tehtaasta, niin voisi kuvitella, että saman se kestää Vironkin kautta tilattuna :roll:
XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Avatar
iipe
Kunniajäsen
Viestit: 3323
Liittynyt: 25 Marras 2011, 12:36
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja iipe »

Tämän kotimaisen "tukku"liikkeen hinnoittelu muutenkin ihmetyttää, jos monet muut firmat pääsee hinnoissaan alemmas. Palvelu tuolla FD:llä on kyllä huippuluokkaa..
Viimeksi muokannut iipe, 23 Heinä 2012, 14:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Taivas varjele mitä sieltä tulee!
moderaattori
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Mulla jää vähän epäselväks mikä on tämä tukkuliike?

Itse en ole tällasesta tietoinen. Tietääkseni kaikki suomalaiset paljastinten myyjät ovat itsenäisiä yrittäjiä jotka hankkivat myytävänsä itse. Myyntimäärät täällä on sen verran pienet että tukkuriks ei taida olla mahiksia minkään valmistajan suhteen.

Jos viittaat Findetectoriin niin oot melko pitkälti hakusalla. Ainut missä FD poikkeaa muista suomalaisista etsin myyjistä on se että he ja DL ovat ainoita jotka yrittävät tehdä elantonsa vain paljastimilla ja niiden oheistuotteilla. Jo senkin takia monet muut kauppiaat voivat hinnotella vähä rennommin kun toimeentulo ei ole vain meidän ostosten varassa.

Itse pidän ainakin FD:n Ja DL:n hinnoittelua erittäin kilpailukykyisenä hyötyihin nähden. Onhan sieltä myös mahdollista saada alennusta esimerkiksi yhdistyksen jäsenenä mikä ei onnistu muiden myyjien suhteen. Hekin saivat aikoinaan viestin yhdistykseltä koskien mahdollisia alennuksia mutta kukaan muu ei vastannu.

Kaikilla meillä on omat mielipiteemme ja niin pitääkin olla. Ostajalla on aina oikeus valita myyjänsä ja tietysti hinta on aina yksi tärkeä tekijä mutta monesti menee pieleen jos vaan sitä tuijottaa.

Takuu asiat hoituu kyllä yleensä melkeen minkä myyjän kautta tahansa samassa ajassa. Korkeintaan muutama päivä enemmän menee toimituksissa myyjälle/myyjältä ja postitus maksaa hieman enemmän. En tiedä Viron kauppiaan toiminnasta kun ei ole ollu tarvetta selvittää mutta usein on tullu yllätyksiä euroopan puolella takuuaikojen suhteen. Varsinkin tällaiset toisen käden kauppiaat määrittelevät itse takuuajat ja ehdot oman maansa lainsäädännön pohjalta. Tehtaiden takuut voivat monesti olla paljon pidempiä mutta monessa maassa myyjällä on mahdollisuus pestä kätensä jo ennen tehtaan takuun umpeutumista. Tehtaan takuu on tietysti edelleen sillon voimassa mutta monesti joutuu tällöin asioimaan itse suoraan valmistajan kanssa. Ei sekään ole mahdotonta mutta hieman kallimpaa usein lähetysten kans.

Alkaa jo hieman kyllästyttään puhua tästä aiheesta kun sitä on vatvottu jo niin moneen kertaan. Monet tuntuvat unohtavan sen että nämä laitteet särkyvät keskimääräistä enemmän muihin elektroniikka laitteisiin verrattuna.
Grave Digger
Raavas Tonkija
Viestit: 527
Liittynyt: 01 Heinä 2009, 22:02

Viesti Kirjoittaja Grave Digger »

FD mailasi minulle näin "Olin maanantaina yhteydessä tukkuriimme, joka oli sitä mieltä että laite on jo korjattu ja tullaan lähettämään tuota pikaa suoraan teidän osoitteeseenne korjattuna."

hurraa se tulee sittenkin. se mikä tuo tukkuri on en tiedä eikä kiinnostakkaan tietää.
Kell' onni on, se onnen kätkeköön,
kell' aarre on, se aarteen peittäköön,
ja olkoon onnellinen onnestaan
ja rikas riemustansa yksin vaan.
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Grave Digger kirjoitti:FD mailasi minulle näin "Olin maanantaina yhteydessä tukkuriimme, joka oli sitä mieltä että laite on jo korjattu ja tullaan lähettämään tuota pikaa suoraan teidän osoitteeseenne korjattuna."

hurraa se tulee sittenkin. se mikä tuo tukkuri on en tiedä eikä kiinnostakkaan tietää.
Hienoa että alkaa vähitellen selvitä.

Itse olen todennu jo kauan sitte että on paras omistaa vähintään kaksi laitetta ettei olis ihan ilman huoltoaikana. Aika kallista mut elämä on.
Avatar
iipe
Kunniajäsen
Viestit: 3323
Liittynyt: 25 Marras 2011, 12:36
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja iipe »

finndetector metallinpaljastimien erikoistukkuliike...
Taivas varjele mitä sieltä tulee!
moderaattori
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Kiitos iipe. Hyvä herätys mulle olla tarkempi. Niinhän tuola tosiaan lukee. Itse arvioin vaan sen perusteella mitä tiedän yrityksestä. Mun mielestä tuo on jopa harhaanjohtavaa mainontaa. DL toimii jossain määrin nykyään joidenkin tuotteiden osalta tukkurina mutta ei FD. Pitääpä kysyä FD:ltä tarkemmin tuosta.

Pakko siis perua puheeni tukkuhomman osalta :oops:
finndetector.com
Site Admin
Viestit: 88
Liittynyt: 19 Touko 2009, 16:37
Paikkakunta: KITTILÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja finndetector.com »

Keseppa kirjoitti:Kiitos iipe. Hyvä herätys mulle olla tarkempi. Niinhän tuola tosiaan lukee. Itse arvioin vaan sen perusteella mitä tiedän yrityksestä. Mun mielestä tuo on jopa harhaanjohtavaa mainontaa. DL toimii jossain määrin nykyään joidenkin tuotteiden osalta tukkurina mutta ei FD. Pitääpä kysyä FD:ltä tarkemmin tuosta.

Pakko siis perua puheeni tukkuhomman osalta :oops:
Finndetector toimii itse asiassa myös tukkuliikkeenä useamman tuotemerkin osalta, eli meillä on jälleenmyyjinä suurempia ja pienempiä kotimaisia toimijoita, kuten tavarataloja ja nettikauppoja. Toivottavasti tämä täsmensi asiasta käytävää keskustelua.

Ystävällisin terveisin, Jyri / FD
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Kiitos Jyri kun oikasit tämänki. Eipä tarvi miettiä sitä enään :D
Grave Digger
Raavas Tonkija
Viestit: 527
Liittynyt: 01 Heinä 2009, 22:02

Viesti Kirjoittaja Grave Digger »

Viikko mennyt kun sanottiin piipittimen olevan matkalla minulle, kovin on hidastunut posti mikäli sikäli se suomen sisällä vain kulkee. Toinen vaihtoehto on, että se tulee ulkomailta saakka ja kestää vielä 2viikkoa. siistii.
Kuva

Ilmeeni kun kuulenkin sanan Garret.
Kell' onni on, se onnen kätkeköön,
kell' aarre on, se aarteen peittäköön,
ja olkoon onnellinen onnestaan
ja rikas riemustansa yksin vaan.
finndetector.com
Site Admin
Viestit: 88
Liittynyt: 19 Touko 2009, 16:37
Paikkakunta: KITTILÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja finndetector.com »

Grave Digger kirjoitti:Viikko mennyt kun sanottiin piipittimen olevan matkalla minulle, kovin on hidastunut posti mikäli sikäli se suomen sisällä vain kulkee. Toinen vaihtoehto on, että se tulee ulkomailta saakka ja kestää vielä 2viikkoa. siistii.
Kuva

Ilmeeni kun kuulenkin sanan Garret.
Laite tullut perille?

Jyri/FD
Grave Digger
Raavas Tonkija
Viestit: 527
Liittynyt: 01 Heinä 2009, 22:02

Viesti Kirjoittaja Grave Digger »

finndetector.com kirjoitti: Laite tullut perille?

Jyri/FD
kyllä! hieno homma!
Kell' onni on, se onnen kätkeköön,
kell' aarre on, se aarteen peittäköön,
ja olkoon onnellinen onnestaan
ja rikas riemustansa yksin vaan.
Avatar
rauski
Metallinetsijä
Viestit: 477
Liittynyt: 06 Syys 2011, 22:51
Paikkakunta: Kaarina

Viesti Kirjoittaja rauski »

Kävin tuossa vähän pulikoimassa at pron kanssa ja en kyllä sitten ymmärrä että millä asetuksilla siellä vedessä kuuluu olla? Kyseessä siis merivesi.
Gb siinä 40 paikkeilla, sensitivity 3-4 pykälää ja std mode... piippailee vielläkin omiaan... ei ymmärrä, kertokaa viisaammat millä asetuksilla kahlaatte :shock:
Garrett AT PRO
Vanhin kolikko: hopeinen 4 öre Klipping
kausi 2013: 10 kolikkoa löytynyt
Avatar
iipe
Kunniajäsen
Viestit: 3323
Liittynyt: 25 Marras 2011, 12:36
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja iipe »

"Kaikki kirosanat mitä tiedän"
At Prooni saapui 2 kuukautta kestäneeltä takuuhuoltoreissultaan...
Laite päälle ja hirvee sekoilu.

Otin siitä nyt videopätkän ja meinaan sen upata youtuben kautta tännekkin.
"kirosana" ja meinaan jatkaa näitä mainosvideoitten tekoa maailman tappiin ja mainostaa joka "kirosana"foorumilla mitä tiedän.


Laitteelle ei oltu tehty takuussa mitään, koska se oli tukkurin (?) mukaan täysin kunnossa.
Taivas varjele mitä sieltä tulee!
moderaattori
Grave Digger
Raavas Tonkija
Viestit: 527
Liittynyt: 01 Heinä 2009, 22:02

Viesti Kirjoittaja Grave Digger »

iipee: huono homma, lupasivatko sinulle jotain Hyvitystä kun kesti niin pitkään? minulle luvattiin puhelimessa jotain pientä extraa mutta ei tullutkaan mitään :?
Kell' onni on, se onnen kätkeköön,
kell' aarre on, se aarteen peittäköön,
ja olkoon onnellinen onnestaan
ja rikas riemustansa yksin vaan.
Avatar
iipe
Kunniajäsen
Viestit: 3323
Liittynyt: 25 Marras 2011, 12:36
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja iipe »

Lupasivat laittaa jälkijunassa...
Taivas varjele mitä sieltä tulee!
moderaattori
Grave Digger
Raavas Tonkija
Viestit: 527
Liittynyt: 01 Heinä 2009, 22:02

Viesti Kirjoittaja Grave Digger »

iipe kirjoitti:Lupasivat laittaa jälkijunassa...
aivan, ajattelin että tämä at: olisi jo saapunut jälkijunassa. mutta pääasia että toimii kuin junan vessa.. vai miten se nyt meni 8)
Kell' onni on, se onnen kätkeköön,
kell' aarre on, se aarteen peittäköön,
ja olkoon onnellinen onnestaan
ja rikas riemustansa yksin vaan.
Avatar
pee tee
Metallinetsijä
Viestit: 393
Liittynyt: 24 Helmi 2012, 01:15
Paikkakunta: se o hamina

Viesti Kirjoittaja pee tee »

:lol:
offtopikkia....

muistuttaa kokemuksia eräästä kännykkäkorjaamosta. Vein sekopäisen luurin sinne, "kattokaa ny, kone jumii ja vilkuttelee ihan omiaan!!". Ne laitto sen datapiuhaan kiinni ja ajovat jonkuu diagnosointiohjelman...
-"Ohjelman raportin mukaan puhelimesi ei ole rikki. ole hyvä".

Sain saman risan luurin takas.
Fisher F2, C.Scope 6mxi (huollettu), Garrett Sea Hunter Mark II (korjattu), Garrett propointer, sekalaiset kaivuuvälineet, FTN-63 magneetti.
Member of Team KRE, Member of SME ry
finndetector.com
Site Admin
Viestit: 88
Liittynyt: 19 Touko 2009, 16:37
Paikkakunta: KITTILÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja finndetector.com »

iipe kirjoitti:"Kaikki kirosanat mitä tiedän"
At Prooni saapui 2 kuukautta kestäneeltä takuuhuoltoreissultaan...
Laite päälle ja hirvee sekoilu.

Otin siitä nyt videopätkän ja meinaan sen upata youtuben kautta tännekkin.
"kirosana" ja meinaan jatkaa näitä mainosvideoitten tekoa maailman tappiin ja mainostaa joka "kirosana"foorumilla mitä tiedän.


Laitteelle ei oltu tehty takuussa mitään, koska se oli tukkurin (?) mukaan täysin kunnossa.
Kiitos Iipe palautteesta. Pyydämme puhelinkeskustelun mukaisesti palauttamaan laitteen takaisin, jotta voimme toimittaa sinulle uuden vastaavan laitteen veloituksetta ensi keskiviikkoon mennessä.

Ei homma toimi niin, että laite palautuu huollosta ilmeisesti edelleen viallisena. Olen erittäin pahoillani ja harmissani koko asiasta.

Meille tyytyväinen asiakas on tärkein, eli pidämme kiinni siitä, että rekordimme on täysin moitteeton myös jatkossa. Kannamme siis täyden vastuun tässäkin asiassa - kuten aina.

Ystävällisin terveisin. Jyri / FD

edit: typo
finndetector.com
Site Admin
Viestit: 88
Liittynyt: 19 Touko 2009, 16:37
Paikkakunta: KITTILÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja finndetector.com »

Grave Digger kirjoitti:iipee: huono homma, lupasivatko sinulle jotain Hyvitystä kun kesti niin pitkään? minulle luvattiin puhelimessa jotain pientä extraa mutta ei tullutkaan mitään :?
Ei vai? No hoidetaan tämäkin kuntoon.

Mukavaa viikonloppua :? :D

Jyri / FD
Avatar
Erik
Innostunut Etsijä
Viestit: 84
Liittynyt: 18 Heinä 2011, 20:42
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Erik »

Onko normaalia tai mistä johtuu, että AtPro veden alla kelan osuessa pohjaan niin piippaa. Yritin maabalanssin säätöä mutte ei auta. Vähän häiritsevää sameammassa vedessä kun ei oikein näe millä korkeudella kela liikkuu pohjasta. :?
Garrett pointteri,
Fiskars snadi lappari,
Scoop,
Horihori.
Avatar
iipe
Kunniajäsen
Viestit: 3323
Liittynyt: 25 Marras 2011, 12:36
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja iipe »

johan rupes tapahtuu... :) Loppu hyvin, kaikki hyvin!
Kiitos vielä FD:lle loistavasta palvelusta!!!

Tuo kelan kolahteluista johtuva piippailu lienee kaikissa etsimissä...
Viimeksi muokannut iipe, 03 Elo 2012, 20:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Taivas varjele mitä sieltä tulee!
moderaattori
Vastaa Viestiin