Sivu 3/8

Lähetetty: 26 Syys 2013, 19:50
Kirjoittaja Cujo
Hmmm... asut Rovaniemellä :idea: eikös sun pitäis tilata tai hakea **********!

Lähetetty: 26 Syys 2013, 21:47
Kirjoittaja PatGarret
Kyllä haenkin. Homma valkeni maanantaina kun tilasin tuon AT Goldin, hämmästys oli suuri kun MH:sta tuli samana iltapäivänä viesti. Oon hakenutkin tarvikkeita sen jälkeen suoraan.

Lähetetty: 26 Syys 2013, 22:37
Kirjoittaja Sulikka
Näin itsekin webikauppaa pyörittäneenä tietokonenörttinä:

Villen kello:
Nettisivut: 2/5
Asiakaspalvelu: 2/5
Hinta: 5/5 (suomen hinnoissa, ulkomailla vielä halbembaa)
Yht: 9/15 = 60% ostokokemus

Finndetector:
Nettisivut: 4/5
Asiakaspalvelu: 5+/5
Hinta: 3/5
Yht: 12/15 = 85% ostokokemus, suosittelen.

Lähetetty: 27 Syys 2013, 06:51
Kirjoittaja Cujo
Monesti kauppaan palaa uudelleen jos palvelu vaan pelaa hiukan kalliimmasta hintatasosta huolimatta. Etenkin kun olet ostamassa sitä "ensimmäistä" omaa etsintä alkaa tietämätön odottelu nopeasti ahdistamaan :? Jos kotona olisi toinen toimiva laite, odottaminen olisi jo eri asia... Uusien asiakkuussuhteiden luomisen kannalta palvelulla on merkitystä, mutta se siitä.

Lähetetty: 28 Syys 2013, 12:49
Kirjoittaja Pejumi
:?: Mikäs tuon Villen Kellon käytäntö on, kun tilauksen lähettää sinne, sieltähän tulee se sähköpostivarmistus. Mutta tuleeko sieltä jotain muuta infoa lähetyksen kulusta tai saapumisesta tilaajalle.

Lähetetty: 28 Syys 2013, 13:50
Kirjoittaja Mustakaapu
patti kirjoitti:Jatkuvasti saa lukea näitä uusien harrastajien "tilasin/ei oo näkynyt/peruin" Villen kello tapauksia. Mun kokemuksen mukaan Villeltä kannattaa tilata VAIN JA AINOASTAAN, jos saa sähköpostilla/puhelimella varmistuksen siitä, että tavara on varastossa ja lähettämistä vaille valmis. Jos jäät odottamaan "tulee ensi viikolla" toimitusta tai tilaat nettisivujen "varastossa" saldoon uskoen, niin ongelmissa olet.
JEP, juuri näin voin kertoa, kuten patti, myös omista kokemuksistani. Olen ollut useita kertoja tilaamasa Villeltä, mutta aina mennyt tilaus lopulta toisaalle. Yksi tilaus ehti joskus perille asti, jonka ystävällisesti peruivat ja ilmoittivat, kun tavaraa ei sitten varastossa ollutkaan..., eli ->

Erinomainen putiikki, lukuisia tilauksia, ei mitään negatiivista koskaan, nopea ja luotettava toimitus, ajan tasalla oleva toimiva varastoreskontra ohjelma -> http://detectorlabs.com/store/

Samoin kuin edellinen -> http://www.kingdigger.co.uk/

Samoin kuin edelliset -> http://webkauppa.finndetector.com/

Kerran tilannut ja kaikki ok -> http://goldscoops.com/

Kerran noutanut kiireellä GA P-P:n Tampereen myymälästä ja hyvin oli hyllyssä Pro-Pointereita -> http://www.suomenpelastuskeskus.fi/spks ... .php?c=185

Kaikkia edellisiä voin lämpimästi suositella, mutta seuraavaa tilausta tässä taas kohta pähkäilen ja mailailen kyllä myös Villelle millaiseen toimitusaikaan lupaavat? Hinnoittelu Villellä on yleensä aina ollut erittäin kilpailukykyistä.

- Cheers -

Lähetetty: 28 Syys 2013, 23:24
Kirjoittaja Reino Raappahousu
Kolmesti Villen Kellolta tilanneena, kaikki tilaukset ovat olleet täysin onnistuneita. Ensimmäisellä kerralla tilasin Garrett ACE 250, mutta ilmoittivat heti seuraavana päivänä, että se oli loppu varastosta ja tarjosivat samaan hintaan Minelabin 305, sopi minulle oikein hyvin 8)

Etsimestä riemastuneena tilasin Pro-Findin, joika sekin tuli muutamassa päivässä kotio.

Näillä kokemuksilla ja rahaa säästäneenä, verrattuna muihin kauppoihin, olen tulevaisuudessakin Villen asiakas.

Lähetetty: 28 Syys 2013, 23:51
Kirjoittaja teksako
Samat sanat monta laitetta sieltä tilaneena kaikki ovat tulleet mitä tilattu ja viimeinen, Excalibur tuli jopa alle vuorokauden tilauksen jätöstä .

Lähetetty: 29 Syys 2013, 08:39
Kirjoittaja P.Aholainen
Mitenkäs villenkellon takuuasiat pelaavat?
FD:llä homma toimii hyvin,

Lähetetty: 29 Syys 2013, 18:22
Kirjoittaja teksako
Ei ole ollut ongelmia ei ole tarvinnut mitään laittaa takuuseen ,mutta tavaran palautukset ja sellaset on toiminut ihan niinkuin pitääkin.

Villen kello ja Minelab pin pointer

Lähetetty: 04 Loka 2013, 15:49
Kirjoittaja Goldman
Minulla kävi niin että tilasin Garretin pin pointerin sieltä kun ilmoituksessa luki että on varastossa. Vahvistusilmoitus tuli heti ja seuraavana päivänä tuli ilmoitus että Garrettia ei ole varastossa, laittoivat viestiä että Minelabin saa heti ilman postituskuluja. Minä tietenkin otin sen kun en jaksanut odottaa milloin Garretti tulis,mutta toisaalta en ole katunut tuon Minelbin hankkimista se ollut ihan hyvä.
Mutta pointti tässä mikä vit..ttaa, myydään tavaraa mitä ei ole varastossa vaikka niin väitetään.

Lähetetty: 10 Loka 2013, 10:36
Kirjoittaja Cujo
Tilasin alkuviikolla Pro-pointterin Suomen pelastuskeskuksesta kun muualla myytiin ei oota. Nettisivujen mukaan tuotetta on varastossa. Soitin sinne josko viikonlopuksi tilaus tulisi. Sanoivat että on loppu. Kerroin että nettisivujen mukaan tuotetta on varastossa. Vastaus oli "joo no ei niitä aina tule päivitettyä" Prkl pidetään "verkkokauppaa" eikö juuri silloin sivuja tule päivittää!!! Kaiken lisäksi jouduin maksamaan sen tilauksen yhteydessä ennakkomaksuna. Nyt on rahat sisällä ja odotellaan pointteria saapuvaksi :(

Lähetetty: 11 Loka 2013, 12:09
Kirjoittaja jarpat
Otsikon liikkeestä itsekin tilasin, kun oli olevinaan varastossa ja vielä oli joku "nopean tilaajan tarjous"..
Puoltoista viikkoa odottelin, kunnes tiedustelin toimitusajankohtaa - enkä saanut vastausta. Odottelin vielä muutamia päiviä lisää ja tiedustelin uudelleen toimitusajankohtaa - vastaus tuli;
"Ei olla saatu

Lähiviikkoina saataan kun kysyttiin koska saamme lisää"

Sitten bongasin täältä myynnissä olevan saman laitteen ja ostin pois. Tänään pääsen testaamaan. "Villetilauksen" luonnollisesti peruin. Mullakin oli tilatessa se fiilis, että varastossa on..

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 18 Tammi 2014, 20:23
Kirjoittaja TunturiTiger
Terve!

Yritin tilata tosta puulaakista viimeisen GC 1023:n pari viikkoa sitten, mutta vielä ei ole kuulunut ilmaisimesta mitään. Ei vastaa sähköposteihin, eikä niille voi soittaakkaan. Peruin tilaukseni ja tilasin samalla Finndetectorilta Blackbullin vastaavan laitteen. Tuskin tarvii enää yrittääkkään tilata tuolta mitään.

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 19 Tammi 2014, 11:48
Kirjoittaja Silverado
TunturiTiger kirjoitti:Terve!

Yritin tilata tosta puulaakista viimeisen GC 1023:n pari viikkoa sitten, mutta vielä ei ole kuulunut ilmaisimesta mitään. Ei vastaa sähköposteihin, eikä niille voi soittaakkaan. Peruin tilaukseni ja tilasin samalla Finndetectorilta Blackbullin vastaavan laitteen. Tuskin tarvii enää yrittääkkään tilata tuolta mitään.
Joo kyllä ton villen kul... eiku kellon saa jättää pois laskuista ilmaisin ostoksien suhteen ainakin.
On kyllä varmaan surkein asiakaspalvelu ikinä.

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 24 Tammi 2014, 17:08
Kirjoittaja Tikku70
Kysyin sähköpostilla onko Excalibur kakkosta hyllyssä. Nopeasti vastattiin, että 10 tuumasta on.
Laitoin tilauksen sisään ja alle vuorokauden oli huispain hyppysissäni. Hyvin toimi Villenkello ainakin
tässä tapauksessa :shock:

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 26 Tammi 2014, 01:15
Kirjoittaja SahuriX
Edelleen odottelen ko. firmalta kaukoputkeni puuttuvia osasia sekä kamera adapteria... just muutama vuos sitten lopetin kyselemisen kun se adapteri tullee ensviikolla ja osatkin on tilattu...

No adapteria ei oo edelleenkään ja puuttuvat kaukoputken osat on hankittu muualta... ihan helpolla en ko. firmasta tilaa mitään ennen kun on edellinenkin (jo maksettu) tilaus tullu...

Re: Villen kello ja Minelab pin pointer

Lähetetty: 26 Tammi 2014, 11:11
Kirjoittaja matonen
Goldman kirjoitti:Minulla kävi niin että tilasin Garretin pin pointerin sieltä kun ilmoituksessa luki että on varastossa. Vahvistusilmoitus tuli heti ja seuraavana päivänä tuli ilmoitus että Garrettia ei ole varastossa, laittoivat viestiä että Minelabin saa heti ilman postituskuluja. Minä tietenkin otin sen kun en jaksanut odottaa milloin Garretti tulis,mutta toisaalta en ole katunut tuon Minelbin hankkimista se ollut ihan hyvä.
Mutta pointti tässä mikä vit..ttaa, myydään tavaraa mitä ei ole varastossa vaikka niin väitetään.
Täysin samanlainen ostos meillä kun sain vuosilahjaksi :D ja mikä parasta kun kyseiseen laitteeseen kun tuli vikaa ja häiriöö niin ei sieltä vastausta saa minkäänlaista, kun takuu asiasta kyselin (meni viikko ja toinenkin ja laitoin postia lisää mut ei mitään :( ) . No en oo lähettänyt koko laitetta minnekkään ja 6kk vanha oli kun vikaa ilmeni . Nyt kun vuoden ollut niin on alkanut toimimaan kuin itekseen ilmeisesti kosteutta oli sisällä. Mutta jälkeen kun olen ostanut koneita ja tilannut muualta ja koittanut välttää kyseistä liikettä , hinnat on kohdalleen kyllä mut ei homma toiminut ja hermot meni. :evil:

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 28 Maalis 2014, 00:13
Kirjoittaja Heka82
Tilasin viime vuonna ace250:n ko paikasta, saapui 2vrk kuluttua tilauksesta. Aattelin että onpa nopeata ja laitoin viikko sitten tilaukseen garretin pro-pointerin, 9"x12"kelan ja sääsuojan. Laitoin kolmantena päivänä tilauksesta sähköpostia et saisko paketin lähetystunnuksen, ku ei näkyny tilausvahvistuksessa ja kysyin onko paketti jo matkalla. Eipä oo tullu vastausta. Tänään taas viestiä josko sais vastauksen. Tuotteita ilmoitettiin olevan varastossa :wink: Vai onkohan sitä ite liian hätäinen?

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 29 Maalis 2014, 17:51
Kirjoittaja Heka82
Tilausvahvistuksessa näyttää päivämäärä kulkevan kokoajan reaaliajassa. Eli ei taida matskut olla kasassa, jotain/mitään ei varmaan ollut varastossa vaikka niin luki sanottiin :evil: prkl!

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 29 Maalis 2014, 18:26
Kirjoittaja P.Aholainen
Ihmettelen oikeesti kun on negativista palautetta saanut kyseinen firma ja vielä sinne tilauksia laitetaan. :shock:
Miten luulette takuuasiat hoituvan kyseisen firman kautta?

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 01 Huhti 2014, 18:02
Kirjoittaja Heka82
Niinhän siinä sitten kävi että peruin villen kellon tilauksen ja tilasin FD:lta. Loistavaa asiakaspalvelua siellä :D Virheistä oppii! :wink:

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 01 Huhti 2014, 20:00
Kirjoittaja Newbeeb
Jaa tiiä sitte takuu hommista, tuli justiisa itelle excalibur 2 kellosta :)

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 01 Huhti 2014, 20:49
Kirjoittaja Tirehtoori
P.Aholainen kirjoitti:Ihmettelen oikeesti kun on negativista palautetta saanut kyseinen firma ja vielä sinne tilauksia laitetaan. :shock:
Miten luulette takuuasiat hoituvan kyseisen firman kautta?
Mulla hoitui mallikkaasti takuut Villen kellon kautta. Ei ollu mitään ongelmaa.

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 01 Huhti 2014, 20:52
Kirjoittaja P.Aholainen
Tirehtoori kirjoitti: Mulla hoitui mallikkaasti takuut Villen kellon kautta. Ei ollu mitään ongelmaa.
No hyvä että hommat on hoitunut siellä.