Tuonne olisi tosiaan mukava päästä mukaan, jos olette vielä menossa
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jep!Topi Salko kirjoitti:Noita tommoisia, missä on kruunun kuvia ja nuolia ristitssä, käydään kyllä toisenkin kerran kaivelemassa ylös. Se osa pellosta on aika hyvin tiedossa mistä niitä tulee
Kylläpä sua nyt koetellaan.raptor136 kirjoitti:Mä haluun mukaan![]()
Vaikkakin... ElektroVillestä just sain vastauksen, että Pro-Pointerit on loppu eikä lisää ole saatu
![]()
![]()
![]()
Kohta menee hermo... ja sen kyllä huomaa
Oho.Topi Salko kirjoitti:
Joo, ilman muuta mukana jos vaan ei oo kiinni töissä yms.Mc_Mursu kirjoitti:Mukavahan tuolla olisi toisenkin kerran käydä. Heinä vaan kasvaa kohisten. Ensi kerralla täytyy muistaa vihjata naapurin studiksellekin, kun lupasin laittaa viestiä, jos ollaan jonnekkin menossa. Tämähän oli aika extempore reissu.
Laitoin kauheasti löytöjä edelliselleki sivulle, mutta kävijälaskurit näyttää pahasti siltä, että niitä ei ole huomannut juuri kukaan. Eli jos kiinnostaa, niin kurkatkaa edellisellekin sivulle.
Ostin vastikään kolme muottia 1800 luvulta millä saa tehtyä 6 eri tinasotilasta. Pitääki ruveta valaan ja tulla sinne levittelemään peltoon niin löydätte ehjiäJussi kirjoitti:Mulla taitaa olla ainakin yksi ehjä jalkamies, mutta noista hevosfiguureista tainnut järjestään puuttua vähintään ratsastajan pääLeijona kirjoitti:Nuo tinasotilaat ovat kyllä mukavia löytöjä.
Onkohan kukaan löytänyt vielä täysin ehjää
Jos toiveita otetaan vastaan, niin kultaisia ja hopeisia kiitos.Keseppa kirjoitti:Ostin vastikään kolme muottia 1800 luvulta millä saa tehtyä 6 eri tinasotilasta. Pitääki ruveta valaan ja tulla sinne levittelemään peltoon niin löydätte ehjiäJussi kirjoitti:Mulla taitaa olla ainakin yksi ehjä jalkamies, mutta noista hevosfiguureista tainnut järjestään puuttua vähintään ratsastajan pääLeijona kirjoitti:Nuo tinasotilaat ovat kyllä mukavia löytöjä.
Onkohan kukaan löytänyt vielä täysin ehjää