Palstan Moderaattorit!
- P.Aholainen
- Kunniajäsen
Re: Palstan Moderaattorit!
Omasta mielestäni huumorintajua löytyy ja olenkin monesti kertonutkin että mennään huumorilla ja asiallisesti.teemumah kirjoitti:Moderaattorit ovat "vähän" liian vakavaa sakkia. Eivät omaa minkäänlaista huumorintajua asioiden suhteen.
Heillä ilmeisesti myös kytköksiä museoviraston johtoportaaseen tai ainakin organisaation eturivin miliiseihin.
Olen myös miettinyt että moderaattori / ylläpitäjät ehkä jotain metallinetsin kauppiaita? Pelkäävät että bisnekset ei suju jos museovirasto tekee hommasta valtakunnallisesti liian luvanvaraista?
Siitä syystä ainakin minun laadukkaita foorumi postauksia ovat kovasti sensuroineet.
Museoviraston kanssa olen ollut tekemisissä Päivi Kankkusen kanssa kun ollaan löytöpaikkoja käyty porukassa koekuopittamassa.
Miliiseistä en tiedä mitään mutta sen verran että foorumia seuraa museovirasto ja arkeologit.
Minä en ole mikään metallinetsin kauppias vaan tämän foorumin omistaja Jyri kylläkin on.
Jyriltä olen kaikki koneet ostanut ja ostan jatkossakin.
Tälläinen kytkös minulla on finndetectoriin.
Oikeassa olet että jos homma menee Ruotsin malliin niin laitteiden kauppa varmasti hiljenee.
Siksi ollaan ZyrTechin kanssa ohjeistettu heti kun huomataan asioiden olevan väärällä mallilla.
Mietittiin myös onko tarvetta kireämpään moderointiin.
Tarvittaessa saadaan tosi tiukaksi homma modejen puolesta mutta siihen ei nyt heti lähdetä vaan pidetään foorumi asiallisena ja leppoisana.
Muutaman vuoden olen moden hommaa tehnyt ja monenlaista on tullut vastaan.
Aika värikkäitä persoonia on ollut ja homma on saatu ruotuun heidänkin suhteen.
Pelisäännöt kun on käyty läpi yhdessä niin asia on alkanut toimimaan.
Teemumah kokeillaan mennä eteenpäin ja jos jokin asia vaivaa niin yhteyttä minuun tai ZyrTechiin.
Hyvää kevään jatkoa.
moderaattori
On reilua tuoda omistukset ja muut kytkökset esille näin suoraan, kiitos siitä. Palstalla on nähdäkseni saanut aivan vapaasti kehua ja moittia etsinkauppiaita, joten moderointi on ollut tuoltakin osin mielestäni hyvin asiallista. Jatkakaa vain entiseen malliin, jos saa pyytää.
Golden Mask 1+, 9" spider-kela
Gold Hunter Pro-Pointer
Puutarhalapio
Vaskooli
Gold Hunter Pro-Pointer
Puutarhalapio
Vaskooli
Onko sinulla mitään todisteita "luonnonmuovaukselle"? Useissa kivissä ja "antropomorfisissa" kallioissa on työstön jälkiä ja jopa kirjoitusmerkkejä. Lonkalta vaan vedetään, että luonnonmuovaamia/ jääkauden tekeleitä/ mielikuvituksentuotteita jne. Ja sensuroidaan jokainen joka yrittää sanoa muuta. Mitään todellista tutkimusta ei voi saada aikaan, jos jo ennakkokäsitykset ovat noin vahvat ja mennään vain niiden mukaan.Käsittääkseni astuvansalmella on vain kalliomaalauksia! Luonnon muovaamia ne kalliot on!
- iron maden
- Kunniajäsen
Jos P Aholainen väsyy ja luopuu, niin minä tulen olemaan saatanan ankara mode! Banneja jakelisin liukkaasti ja kunnolla kurittasin!Edmund kirjoitti: ... joten moderointi on ollut tuoltakin osin mielestäni hyvin asiallista. Jatkakaa vain entiseen malliin, jos saa pyytää.
Kun tunnen itseni ja luonteeni, niin pyydä P Aholaista jatkamaan modena, niin pitkään kuin suinkin hän jaksaa! Hyvin on hommansa hoitanut ja tuota kiviriippa saatanaa,modena oloa , en mielelläni halua kantaa!
Viimeksi muokannut iron maden, 20 Huhti 2017, 15:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ace Garret 250+Exelrattor DD 10/14kela.
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Vanhin kolikko 1748 öre, hopiaa ym ja maasta nostettua rautaa yli 160 kiloa!
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
- iron maden
- Kunniajäsen
´+
Ace Garret 250+Exelrattor DD 10/14kela.
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.