Päivä hamppupellolla

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Avatar
brosse
Kunniajäsen
Viestit: 1691
Liittynyt: 28 Syys 2008, 15:08
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja brosse »

ilkkap kirjoitti:
osku kirjoitti:Takaisin itse löytöihin. Se neula on selvästi katkennut hevosenkenkäsolki niinkuin Leijonakin arveli, olen löytänyt samannäköisen. Hienoja löytöjä ja hieno paikka, arvaa harmittaako kun en päässyt mukaan :(
Jaha jaha. ookkona varma?


ilkkap pilaat keskustelun foruumilla noilla jatkuvilla "vihjaavilla ja sarkastisilla lausahduksilla". Eikös nyt aikuismainen kommentointi sinun ikäiselläkin olisi paikallaan. Jos on pelkkä "kateellisuus" takana niin sitten ymmärrän :lol:
Vanhimmat löydöt rautakautta 300 - 1150/1300, vanhin kolikko dirhemi lyöty ennen v.833
XP Deus
Garrett Pro-Pointer
Kanta-Hämeen Menneisyyden Etsijät

https://www.facebook.com/khmeweb?ref=bookmarks


Kuva
ämpee
Metallinetsijä
Viestit: 221
Liittynyt: 23 Touko 2012, 21:57
Paikkakunta: Lappohja

Viesti Kirjoittaja ämpee »

Voisikohan tuo "hevosenkenkäsolki"/"neula" olla korvariipus ?

Meinaan solkia ja neuloja ei kaiketi kannata hirveästi koristella, mutta riipuksia kyllä.
GM4 ja paljon puuttuvaa kokemusta, Garret pinpointer, kenttälapio.
Paras löytö, 20 penniä vm 1971, olen siirtynyt rahamiesten kerhoon.
Avatar
osku
Metallinetsijä
Viestit: 267
Liittynyt: 24 Tammi 2007, 22:21
Paikkakunta: Häme

Viesti Kirjoittaja osku »

ilkkap kirjoitti:
osku kirjoitti:Takaisin itse löytöihin. Se neula on selvästi katkennut hevosenkenkäsolki niinkuin Leijonakin arveli, olen löytänyt samannäköisen. Hienoja löytöjä ja hieno paikka, arvaa harmittaako kun en päässyt mukaan :(
Jaha jaha. ookkona varma?
Olen
Minelab Explorer SE pro, Teknetics T2, Deeptech Vista Smart
ilkkap
Kunniajäsen
Viestit: 2158
Liittynyt: 16 Elo 2007, 16:35

Viesti Kirjoittaja ilkkap »

osku kirjoitti:
ilkkap kirjoitti:
osku kirjoitti:Takaisin itse löytöihin. Se neula on selvästi katkennut hevosenkenkäsolki niinkuin Leijonakin arveli, olen löytänyt samannäköisen. Hienoja löytöjä ja hieno paikka, arvaa harmittaako kun en päässyt mukaan :(
Jaha jaha. ookkona varma?
Olen
Hyvä on, luotan tunnistukseesi, itse en sitä tunnistanut kuvasta vaan pidin sitä neulana.
Avatar
osku
Metallinetsijä
Viestit: 267
Liittynyt: 24 Tammi 2007, 22:21
Paikkakunta: Häme

Viesti Kirjoittaja osku »

Esimerkiksi Rautakauden kuvaston solki numero 973 on aika samanlainen.
Minelab Explorer SE pro, Teknetics T2, Deeptech Vista Smart
Vastaa Viestiin