Sivu 2/2

Lähetetty: 14 Tammi 2011, 16:26
Kirjoittaja Lepanovski
Ja kaveri palkattu lapion kantajaks, toi se vasta hyvä idea on :D

Lähetetty: 14 Tammi 2011, 16:28
Kirjoittaja Keseppa
Tuo kaveri kantamassa lapiota on kyllä sitä parasta ergonomiaa ja varsinkin jos se vielä kantaa sulle janojuomaa :lol:

Lähetetty: 14 Tammi 2011, 19:02
Kirjoittaja patti
Ei tuo lapion kantoasento kyllä ole mikään kovin ergonominen ;) Ja vasemmassakin kädessä oleva esine voi aiheuttaa krampin käteen :D

t. patti

Lähetetty: 14 Tammi 2011, 20:35
Kirjoittaja ZyrTech
Joo, toi takimmainen kaveri oli halpamaista vuokrattu sherpa. Ei ollut ennen nähnyt lapiota mutta juomatölkkiä osasi juuri ja juuri pidellä oikein päin. Uskollisesti kuitenkin seurasi aina perässä kuin hyvin opetettu koira. :D

Lähetetty: 14 Tammi 2011, 20:38
Kirjoittaja Mätskä
Voi olla että Vasemman käden antimet liikaa nautittuna haittaa eniten ergonomiaa :D Kontaaminen ei ole hyvästä noin kallioisilla alueilla :P

OT:
Lapissa kuvattu, Löytyikö tuolta yhtikäs mitään ?

Lähetetty: 14 Tammi 2011, 22:14
Kirjoittaja ZyrTech
Lapissa kuvattu, Löytyikö tuolta yhtikäs mitään ?
Ei ole lapista vaan ihan eteläisimmästä Suomesta Kemiönsaaresta. Tehtiin kesällä yhden päivän ja yön kestävä patikointi kallio-, metsä- ja suomaisemissa. Piipparointi jäi lopulta hyvin vähäiseksi mutta yllätys yllätys, repäisykorkkeja löytyi sieltäkin muutamia juuri tuolta kallioalueelta. Jäi kuitenkin vähän harmittamaan, ettei sitten enenpää piippailtu kun tuo kallio on sen alueen korkein ja merikin siinä n. kahden kilometrin päässä. Eli varmasti siellä on ihmisiä käynyt niin kauan kuin siellä päin ihmisiä on asustellut. Ehkä ensi kesänä tutkitaan paremmin.

Lähetetty: 14 Tammi 2011, 23:01
Kirjoittaja Mätskä
Jep itsekkin mietin eteläsuomea, mutta kuva näytti mun silmässä myös lapin kalloikoilta :) Ja minnekköhän ihminen ei olisi jättänyt jalanjälkeään :roll: