Ergonomiaa etsintään...

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Avatar
Lepanovski
Metallinetsijä
Viestit: 261
Liittynyt: 21 Marras 2010, 14:52
Paikkakunta: Pirkkala City

Viesti Kirjoittaja Lepanovski »

Ja kaveri palkattu lapion kantajaks, toi se vasta hyvä idea on :D
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Tuo kaveri kantamassa lapiota on kyllä sitä parasta ergonomiaa ja varsinkin jos se vielä kantaa sulle janojuomaa :lol:
Avatar
patti
Kunniajäsen
Viestit: 3089
Liittynyt: 01 Heinä 2010, 20:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja patti »

Ei tuo lapion kantoasento kyllä ole mikään kovin ergonominen ;) Ja vasemmassakin kädessä oleva esine voi aiheuttaa krampin käteen :D

t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3

- Gold found is four times as sweet as gold bought 8)
Avatar
ZyrTech
Kunniajäsen
Viestit: 1201
Liittynyt: 17 Huhti 2009, 22:20
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZyrTech »

Joo, toi takimmainen kaveri oli halpamaista vuokrattu sherpa. Ei ollut ennen nähnyt lapiota mutta juomatölkkiä osasi juuri ja juuri pidellä oikein päin. Uskollisesti kuitenkin seurasi aina perässä kuin hyvin opetettu koira. :D
Kuva
Avatar
Mätskä
Innostunut Etsijä
Viestit: 89
Liittynyt: 10 Joulu 2010, 16:03
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Viesti Kirjoittaja Mätskä »

Voi olla että Vasemman käden antimet liikaa nautittuna haittaa eniten ergonomiaa :D Kontaaminen ei ole hyvästä noin kallioisilla alueilla :P

OT:
Lapissa kuvattu, Löytyikö tuolta yhtikäs mitään ?
Garret AT Pro
Varoitus! Piipparointi aiheuttaa hallitsematonta riippuvuutta.
Avatar
ZyrTech
Kunniajäsen
Viestit: 1201
Liittynyt: 17 Huhti 2009, 22:20
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZyrTech »

Lapissa kuvattu, Löytyikö tuolta yhtikäs mitään ?
Ei ole lapista vaan ihan eteläisimmästä Suomesta Kemiönsaaresta. Tehtiin kesällä yhden päivän ja yön kestävä patikointi kallio-, metsä- ja suomaisemissa. Piipparointi jäi lopulta hyvin vähäiseksi mutta yllätys yllätys, repäisykorkkeja löytyi sieltäkin muutamia juuri tuolta kallioalueelta. Jäi kuitenkin vähän harmittamaan, ettei sitten enenpää piippailtu kun tuo kallio on sen alueen korkein ja merikin siinä n. kahden kilometrin päässä. Eli varmasti siellä on ihmisiä käynyt niin kauan kuin siellä päin ihmisiä on asustellut. Ehkä ensi kesänä tutkitaan paremmin.
Kuva
Avatar
Mätskä
Innostunut Etsijä
Viestit: 89
Liittynyt: 10 Joulu 2010, 16:03
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Viesti Kirjoittaja Mätskä »

Jep itsekkin mietin eteläsuomea, mutta kuva näytti mun silmässä myös lapin kalloikoilta :) Ja minnekköhän ihminen ei olisi jättänyt jalanjälkeään :roll:
Garret AT Pro
Varoitus! Piipparointi aiheuttaa hallitsematonta riippuvuutta.
Vastaa Viestiin