Aarresedän kilpailu ja löytö.
Re: Aarresedän kilpailu ja löytö.
jäljennös. ei arvoa muutakuin löytämisen ilo.
- Reino Raappahousu
- Metallinetsijä
Sanonpa, että 2500€ kertoi myyjä kellon arvoksi. Tämähän menee jännäksi
Minelab X-Terra 305
Minelab Pro-Find 25
Minelab Pro-Find 25
Hauskaa oli lukea vastauksia... Aika moni muukin kuin minä, hämääntyi myyjän käytöksestä tai sitten kello
näytti niin hyvältä. Enään ei harmita että kopiohan tuo oli!
" Kun myyjä vihdoin tuli pöydän lähelle hän antoi kellolle samanlaisen luunapin kun sain mukulana otsaan kun tein pahaa".
Se muuten sattui.
Samalla sanoen " Anna 5 euroa niin vien tämän tosi kauas pois ettei nähdä sitä enään koskaan"
Eli vastaus oli - 5 euroa tappiota minulle.
Toisaalta kun lisää puhuttiin hän kertoi että kyllä noita samoja kelloja "hölmöt" on ostanut joskus tuhansilla kun
huijari on myynyt aitona. 20 eurolla hän laittaisi sen kuntoon ja siitä voisi sitten 40 e saada laillisesti.Eli arvo voisi olla
myös tuon 20 euroa, jos niin ajattelee. Kertoi että harvalla kädessä aito on vaan se on tuollainen kopio. No, tuli paljon
lähelle osuvia arvauksia, joista on vaikea valita voittajaa ja kaikille ei voi palkintoa antaa, eli säästetään palkinto
seuraavaan kisaan! Kiitos runsaista vastauksista.
" Kun myyjä vihdoin tuli pöydän lähelle hän antoi kellolle samanlaisen luunapin kun sain mukulana otsaan kun tein pahaa".
Se muuten sattui.
Samalla sanoen " Anna 5 euroa niin vien tämän tosi kauas pois ettei nähdä sitä enään koskaan"
Eli vastaus oli - 5 euroa tappiota minulle.
Toisaalta kun lisää puhuttiin hän kertoi että kyllä noita samoja kelloja "hölmöt" on ostanut joskus tuhansilla kun
huijari on myynyt aitona. 20 eurolla hän laittaisi sen kuntoon ja siitä voisi sitten 40 e saada laillisesti.Eli arvo voisi olla
myös tuon 20 euroa, jos niin ajattelee. Kertoi että harvalla kädessä aito on vaan se on tuollainen kopio. No, tuli paljon
lähelle osuvia arvauksia, joista on vaikea valita voittajaa ja kaikille ei voi palkintoa antaa, eli säästetään palkinto
seuraavaan kisaan! Kiitos runsaista vastauksista.
Kyllähän kun tuota kellon kuvaa katsoo, ja lukee sen merkin, pitäisi käydä jo ilmi aitous. RoliexAika moni muukin kuin minä, hämääntyi myyjän käytöksestä tai sitten kello
Equinox 800
Kaikki löytämäni kolikot
Kaikki löytämäni kolikot
Katsos vaan. Täytyy hommata rillit... Oli tuo viisari juuri siinä kohdalla.
No, ei moni muukaan sitä huomannu, kun summat oli sitä luokkaa, muuten olis ollu kilpailu pilalla. Kelloseppä näki sen kolmen metrin päästä.
Mitä tästä opimme. Kaikki löytynyt ei ole arvokasta.
No, ei moni muukaan sitä huomannu, kun summat oli sitä luokkaa, muuten olis ollu kilpailu pilalla. Kelloseppä näki sen kolmen metrin päästä.
Mitä tästä opimme. Kaikki löytynyt ei ole arvokasta.