Uuden jäsenen löytöjä.

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Homoerectus
Viestit: 2
Liittynyt: 22 Syys 2009, 16:06

Viesti Kirjoittaja Homoerectus »

männer kirjoitti:
TAZ kirjoitti:Kyllä nämä meidän paikat on ns.” lupavapaita” vyöhykkeitä (yleisiä uimarantoja ja luonnontilaisia puistoalueita).
Totuus on siis se, että te etsitte kaupungin mailla/puistoissa ilman lupaa?
Rannoilla saa kaivaa kuka vaan, koska hiekka on hiekkaa ja se elää ja muovautuu muutenkin. Mutta maa-alueille ja hoidettuihin/luonnontilaisiin puistoalueisiin pitäisi kyllä pyytää maanomistajan lupa. Kuljette kyllä aika liukkaalla polulla.

Ne hehkutukset mitkä teidän aarteista on jaettu, otan ainakin itseni puolesta takaisin. Teidän toimintatapanne vaarantaa tämän harrastuksen tulevaisuutta parhaalla mahdollisella tavalla.
Kävelin kerran alasti dissit esillä ja löysin hiekkalaattikosta kaivamalla siiian, Olen nyt 12v mitä tämä on Bädrös spudre hitler oli maailman huonoin golffin pelaaja, hän jäi punkkeriin Huono trolli on huono lololzasasasa[ ] kinosti [ ] ei kinostanu [x] ismo harva mersun kolaroi niinkuin korsun mela roi löysin kerran tonninsetelin ja vispasin sitä yleisellä paikalla
Avatar
Akke65
Raavas Tonkija
Viestit: 605
Liittynyt: 29 Elo 2007, 20:35
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Akke65 »

Kävelin kerran alasti dissit esillä ja löysin hiekkalaattikosta kaivamalla siiian, Olen nyt 12v mitä tämä on Bädrös spudre hitler oli maailman huonoin golffin pelaaja, hän jäi punkkeriin Huono trolli on huono lololzasasasa[ ] kinosti [ ] ei kinostanu [x] ismo harva mersun kolaroi niinkuin korsun mela roi löysin kerran tonninsetelin ja vispasin sitä yleisellä paikalla[/quote]


Tälläsiä viestejä kun lukee huomaa ettei itsellä asiat niin huonosti olekkaan :lol: :lol: ...oliskohan aiheellista tarkistaa lääkitys :roll:
GoldenMask 4
Tesoro Vaquero


* Kaikki saa mutta komiat ensin*
Ade
Viestit: 8
Liittynyt: 28 Loka 2008, 12:05

Viesti Kirjoittaja Ade »

Turhaa mielestäni painavasti kritisoida Taz:n ja Aquilan metodeja, kyllä jokainen aarteenmetäsätäjä joskus käy vähän lain nurjalla puolella. Ja nurmikolta ei oo muut viittiny kaivaa, sen olen huomannut itsekin. Joka tapauksessa hämeen nurmikoiden hopea ihmetyttää, ei meilläpäin ole nurmessa muuta kuin pullonkorkkeja ja homeisia pennejä. Ehkä teillä on enemmän puistoalueita, onhan se jokseenkin historiallista seutua? Täällä ne muutamat kiinnostavimmat/vanhemmat puistot ovat kaupungin keskustassa, ja niihin on nuoriso jo syytänyt 100 miljoonaa pullonkorkkia, pultabsia yms. Ei niihin viitti lupia hakea, vitutus siitä tulisi.

Itse kaivelen aamuyön usvassa, ei uskalla ohikulkijat sanomaan tylynnäkösille kaljupäille siihen aikaan että mitäs peuhaat. Muutenkin on vähän sellasta uteliaden inhoa. :roll:
Ade
Viestit: 8
Liittynyt: 28 Loka 2008, 12:05

Viesti Kirjoittaja Ade »

BTW: tossa homoerectuksen tekstissä on varmasti joku koodattu viesti. :lol:
Vastaa Viestiin