Kollikon höpinöitä

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
kollikko
Kunniajäsen
Viestit: 2475
Liittynyt: 09 Syys 2012, 12:56
Paikkakunta: varsinaissuomi Kemiönsaari

Re: Kollikon höpinöitä

Viesti Kirjoittaja kollikko »

Jäi vielä sanomatta että vihaan kaikkia paitti kavereita. Kaikki jumalauta luullee suojelevansa jotain vaikka estää toisten toimintaa vaan. Ilkeyttä, pahuutta f,d käskyläiset tekee vain. Pidän huolen että päädytte tunkiolle . bannit, kävitte hullun äijän niskoja ravistelemaan.Aina oon koittanut sopia riidanaiheita. Mitäpä tässä selittelemään: lähen sivuilta. Hyviä kavereita jää.
Avatar
Pejumi
Metallinetsijä
Viestit: 184
Liittynyt: 04 Syys 2013, 01:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kollikon höpinöitä

Viesti Kirjoittaja Pejumi »

8) Noh - jos nyt joku vähän tiukkapipoilee, niin kannattaako itse siihen syntiin sortua.
Kestetäänhän me poliitikotkin. Kai niistäkin on loppujen lopuksi jotain hyötyä...
C-Scope 990B
Saiturinpörssin taistelulapio
----------------------------------------
Nätein löydös: Sivusta repäistävä Jaffa-korkki 1949 keltainen.
-- Excavation since 1988 --
Mikap
Metallinetsijä
Viestit: 141
Liittynyt: 27 Kesä 2008, 22:35

Re: Kollikon höpinöitä

Viesti Kirjoittaja Mikap »

P.Aholainen kirjoitti:
Mikap kirjoitti:
P.Aholainen kirjoitti:KOLLIKOLLE TIEDOKSI että jatkossa kaikki kirjoituksesi poistetaan jotka ei kuulu aiheeseen jossa kommentoit.
Tästä on aikaisemminkin sinua huomauttanut Zyrtech.

Tämä sinun viestiesi siirtäminen alkaa olla joka päiväistä ja käy jo työstä.
Tämä kollikon höpinöitä on se paikka jossa voit kirjoitella näitä diipa daapa juttujasi.

Asiallisiin kommentteihisi ei puututa mutta aiheen ulkopuoliset poistetaan suoraan. 8)

Haittooko nuo nyt kettään. Enemmän haittaa ketjun lukemista monotoniset onnittelut UPEASTA löydöstä, joita toistetaan 8 sivua. Yksi tai muutama kollikon kommetti siihen verrattuna on aika pieni paha.

Joo, ja muistan senkin että: Onnitteluthan on palstan "perinteinen tapa"
Tämä foorumi ei ole tarkoitettu Suomi24 tyyliseksi ja siksi moderaattorit poistaa viestejä ja ohjeistaa kirjoittajia. 8)
Foorumille on nyt rekisteröitynyt yli 2500 henkilöä .
Mitä tästä tulisi jos kaikki alkaisi joka topiciin hörhö kommentteja laittamaan mitkä ei kuulu aiheeseen.
Miksi pitäisi jollekin yksittäiselle tapaukselle antaa lupa kommentoida aivan muuta kuin asiaan kuuluvaa?

Foorumilla on tosiaankin ollut tapana onnitella jos joku löytää hyvän löydön.
Tämä on asia joka tule jatkumaan ja se palkitsee aina löytäjää.
Totta on kyllä tuo tasapuolisuuden vaaliminen. Hankalapa sitä olisi lopulta antaa jokaiselle erilaisia oikeuksia.
Vaan nythän tuo taisi ratketa ongelma helposti? :D
kollikko
Kunniajäsen
Viestit: 2475
Liittynyt: 09 Syys 2012, 12:56
Paikkakunta: varsinaissuomi Kemiönsaari

Re: Kollikon höpinöitä

Viesti Kirjoittaja kollikko »

2501 palstan lukijaa nukahtaako peräpukamineen? Herätys ja asento! Tekis mieli kirjoitella jotain, mutta en. Olen kiukustunut itselleni. Koska nyt vasta ymmärrän että häiritsen jopa tuhansien elämää pöhköillä jutuillani. Tarkoitushan alunperin oli herättää porukka pilven reunalta istuskelemasta maan tasalle 180 km/h. Syököön minut susi ja supikoira purkoon nilkkaan jos en opi , jääräpää pysymään aisoissa.Nyt ymmärän taas ettei asiallisen kommentin jälkeen saa harhautua runoilemaan omia juttuja VAAN kutsua kauniisti loppukaneetteja lukemaan kollikon höpinasaitille. Kerran vielä, pojat! Mennään tästä suon yli että heilahtaa!
Avatar
Goldman
Viestit: 19
Liittynyt: 03 Loka 2012, 17:08
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Kollikon höpinöitä

Viesti Kirjoittaja Goldman »

Kyllä nämä kollikon jutut on mukavaa luettavaa, piristää päivää kummasti. Eikö tämä huispailu kuitenkin ole rentoa harrastelua vai on mennyt jo vakavaksi. Jutut muuttunut melkopaljon siitä mitä ennen oli.
Garret ace 250
Minelab PRO-FIND 25 pinpointer
Skuuppi
Kukkalapio
kollikko
Kunniajäsen
Viestit: 2475
Liittynyt: 09 Syys 2012, 12:56
Paikkakunta: varsinaissuomi Kemiönsaari

Re: Kollikon höpinöitä

Viesti Kirjoittaja kollikko »

Koitan ja koitan mitä vaan. Muutto vie voimavaroja helkutisti. Vinanssipolitiikan kun saan vielä kuntoon niin on palhauskenpaa onnea taas tiedossa. Kaveri uusi naapuri kyseli jos tarvit peiliä? Tunnin olin hiljaa, katsoin ulos ja sanoin, näin sanoin:Miksi minä peilin ottaisin? Katsonko taappäin aikaa ja elämää. Pilssivesikin on aikaa haihtunut veen pintaa tasaamasta öljyinen. Oikeessa oot, ei pal innosta anteeksi pyydellä jos ei ole vastaanottaja. Huomasin itekkin ettei naarata. Huomenna on kuitenkin uusi päivä. Kommentoin sitten vasumetin sivuila. Muutenkin suututtaa kielenkäyttikseni. ...Miksi en kirjoida niin että sinäkin ymmärrät. Ristisanat on vanhanaikaisia, Mieti mieluummin sitä mitä kollikko taas tarkoitti. Jumalaton savutus oli tolla naapurilla kun tänne muutin. Sanoi hän nän:tervetuloa! Ja höps! Puhelin soi, jatkan kun ehdin. Älä laske luuria!
Viimeksi muokannut kollikko, 22 Maalis 2014, 19:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mikap
Metallinetsijä
Viestit: 141
Liittynyt: 27 Kesä 2008, 22:35

Re: Kollikon höpinöitä

Viesti Kirjoittaja Mikap »

kollikko kirjoitti:Koitan ja koitan mitä vaan. Muutto vie voimavaroja helkutisti. Vinanssipolitiikan kun saan vielä kuntoon niin on palhauskenpaa onnea taas tiedossa. Kaveri uusi naapuri kyseli jos tarvit peiliä? Tunnin olin hiljaa, katsoin ulos ja sanoin, näin sanoin:Miksi minä peilin ottaisin? Katsonko taappäin aikaa ja elämää. Pilssivesikin on aikaa haihtunut veen pintaa tasaamasta öljyinen. Oikeessa oot, ei pal innosta anteeksi pyydellä jos ei ole vastaanottaja. Huomasin itekkin ettei naarata. Huomenna on kuitenkin uusi päivä. Kommentoin sitten vasumetin sivuila.

Ota nyt bannit ittees niskasta kiinni, ja ole mies. Tuota kukaan enää jaksa.
Mikap
Metallinetsijä
Viestit: 141
Liittynyt: 27 Kesä 2008, 22:35

Re: Kollikon höpinöitä

Viesti Kirjoittaja Mikap »

Mikap kirjoitti:
kollikko kirjoitti:Koitan ja koitan mitä vaan. Muutto vie voimavaroja helkutisti. Vinanssipolitiikan kun saan vielä kuntoon niin on palhauskenpaa onnea taas tiedossa. Kaveri uusi naapuri kyseli jos tarvit peiliä? Tunnin olin hiljaa, katsoin ulos ja sanoin, näin sanoin:Miksi minä peilin ottaisin? Katsonko taappäin aikaa ja elämää. Pilssivesikin on aikaa haihtunut veen pintaa tasaamasta öljyinen. Oikeessa oot, ei pal innosta anteeksi pyydellä jos ei ole vastaanottaja. Huomasin itekkin ettei naarata. Huomenna on kuitenkin uusi päivä. Kommentoin sitten vasumetin sivuila.

Ota nyt bannit ittees niskasta kiinni, ja ole mies. Tuota kukaan enää jaksa.

Edit: jaa täällä ei sallita kirosanoja
kollikko
Kunniajäsen
Viestit: 2475
Liittynyt: 09 Syys 2012, 12:56
Paikkakunta: varsinaissuomi Kemiönsaari

Re: Kollikon höpinöitä

Viesti Kirjoittaja kollikko »

Mika p. vois alkaa polliisiksi täällä. Luin juuri kaikki viestisi sivuille. YKSI positiivinen.. Sopiiko että saan mennä poies? Ei ole sinun ansiosi vaan rajoitushenkisyys mikä tuntuu olevan valtahenkisyys täällä. Kits. piste.
Avatar
Pejumi
Metallinetsijä
Viestit: 184
Liittynyt: 04 Syys 2013, 01:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kollikon höpinöitä

Viesti Kirjoittaja Pejumi »

Onko vasumetilla jonkinlainen avoin keskustelupalsta.
C-Scope 990B
Saiturinpörssin taistelulapio
----------------------------------------
Nätein löydös: Sivusta repäistävä Jaffa-korkki 1949 keltainen.
-- Excavation since 1988 --
Avatar
Pitkäkärsä
Metallinetsijä
Viestit: 375
Liittynyt: 17 Loka 2012, 12:33
Paikkakunta: Raisio

Re: Kollikon höpinöitä

Viesti Kirjoittaja Pitkäkärsä »

Pejumi kirjoitti:Onko vasumetilla jonkinlainen avoin keskustelupalsta.
Meillä on tuolla Google + palvelussa pientä keskustelun poikasta.
Vanhin tunnistettu raha: Roomalainen kolikko Maximinius Thrax 235 - 236

Vakka-Suomen metallinetsijät

Xp Deus, Makro Racer,AT Pro
Propointer
Viking VK40 :shock: :shock:
Mikap
Metallinetsijä
Viestit: 141
Liittynyt: 27 Kesä 2008, 22:35

Re: Kollikon höpinöitä

Viesti Kirjoittaja Mikap »

kollikko kirjoitti:Mika p. vois alkaa polliisiksi täällä. Luin juuri kaikki viestisi sivuille. YKSI positiivinen.. Sopiiko että saan mennä poies? Ei ole sinun ansiosi vaan rajoitushenkisyys mikä tuntuu olevan valtahenkisyys täällä. Kits. piste.

Kiitos tarjouksesta.En taida kuitenkaan ottaa virkaa vastaan. Ei oikein sovi tällaiselle perusnegatiiviselle ihmiselle poliisin virka.
kollikko
Kunniajäsen
Viestit: 2475
Liittynyt: 09 Syys 2012, 12:56
Paikkakunta: varsinaissuomi Kemiönsaari

Re: Kollikon höpinöitä

Viesti Kirjoittaja kollikko »

Ok, Mikap! Ajattelin jos laitan kuvia ja lyhyen kommentin löytösivuille niin en kuitenkaan vastaa kyselyihin joo ja ehei vaan. Siinä kun keskustelee unohtaa että on kuin varpunen joka elinkautisvangin sellin häkissä livertelee vapaalle lajitoverilleen:Tul tänne niin tapellaan! Oisko parempi että halulliset kävis täällä kattelemassa.? Harmi jos monikaan ei kävis vaikka kaikesta löytöuutisista voi jotain oppiakin. Kaikenmoista on taas koossa.Höps!
kollikko
Kunniajäsen
Viestit: 2475
Liittynyt: 09 Syys 2012, 12:56
Paikkakunta: varsinaissuomi Kemiönsaari

Re: Kollikon höpinöitä

Viesti Kirjoittaja kollikko »

R.i.ps! Arvaappa tuo. Suututti vaan että minulle täälle eristysosastolle tunkeuduttiin ja arvosteltiin kykyä tuottaa älyllistä jatkuvuutta asiaamme. Ei, (*Ruma sana*)! Kuka noin luulee? U.S.K O mitä minä sanon , niin olet pian kirjoittamassan Suomen historiaa. Jos minä lopetan, kuka jatkaa? Hämäläiset kuurapäät ehkä? Eikö voitais yrittää yhdessä? Olisin hienoo ja armollinen päällikkö. Niimpä julistankin Suomen aartenetsijäin kuningaan tittelin haettavaksi äänenstyksellä. Viimevuotista ei tarvi koska se oon minä. Panekko hanttiin?
kollikko
Kunniajäsen
Viestit: 2475
Liittynyt: 09 Syys 2012, 12:56
Paikkakunta: varsinaissuomi Kemiönsaari

Re: Kollikon höpinöitä

Viesti Kirjoittaja kollikko »

Kohta on tietämiskilipailu tiedossa. Haen kolome kertaa viikosa esineitä ja ne pittää tunnistaa. Joka on kuukavesa eniten tienny saa vaikka mitä. M.m katotaanpa sitten.Suhteessa on voitot M:V lunastuspalkkioihin. Eihän tälläsella pirunsaaripalstalla elinikäistä kukaan kattele iliman ohojelemaa. Pian kuitenkin alkaa:rupista ruostetta jännäyskisa! Kuka kannattaa? Voidaan välillä vaikka vaihtaa etsijää, jons mää saan kihdin tai sahdin?
Mikap
Metallinetsijä
Viestit: 141
Liittynyt: 27 Kesä 2008, 22:35

Re: Kollikon höpinöitä

Viesti Kirjoittaja Mikap »

Lammin sahti on kyllä hyvää savusaunan päälle. Harmi kun niin kaukana. Harvoin saa.
kollikko
Kunniajäsen
Viestit: 2475
Liittynyt: 09 Syys 2012, 12:56
Paikkakunta: varsinaissuomi Kemiönsaari

Re: Kollikon höpinöitä

Viesti Kirjoittaja kollikko »

mikä p.keleen pelottava ilmiö minä olen jos ei taurus tai RAIBAN uskalla mulle soittaa. Verbaalisti olis helponpaa. Annakaa palaavaan! Tuskan täytämän sielun vapaan vapaudesta surutonna seuraan kateuden täyttämää tietä. Se on minun ennestään. Muistelkaa sanomaa maakunitt natain mietin, ei politiikanm vaan historian ruudintuoksuisen tien. Olemme vapaita! Toisaalta vaan toiset. Olemme jo jotain kunnes maailmanpolitiikka meidän pienen kansan taas sekoittaa. Sopisiko kaikille etä koitettais kaikkee kivaa?Hienoo ja saavuttamatonta, raastavaa todellisuutta toisille, meille ikiaikaista kunniaa?
kollikko
Kunniajäsen
Viestit: 2475
Liittynyt: 09 Syys 2012, 12:56
Paikkakunta: varsinaissuomi Kemiönsaari

Re: Kollikon höpinöitä

Viesti Kirjoittaja kollikko »

Pientä surrealismia iltojenne iloksi. Taittelin sormeani suoraksi, niin ***** ei enään onnistunutkaan vaan jäi irvistelemään nivelestä. Oli niin että savessa notkuessa että jäi lapionkahvaan kiinni. Oli-miten oli hieno paskahomma löytää riipuskolikko iki-vanhalta rannalta. Sitä kun putsaili niin mietti että on sata-arvokas. Vaan eipä minua onnistanut taaskaan. Olipa tuo 1923 i frangi belgiasta nikkeliä jonkun vielä vaivautuen rei-ittämään sen koruxi. Voi minua, voi meitä! Mitähän tuokin on latinaxi?Oisipa vähän tsemppiä niin hakisin luvat aika isoille alueille. Ei kai kannata , lääniä on liikaa ja miehiä kovin vähän. Pakko luovuttaa.......?
Avatar
Taurus
Kunniajäsen
Viestit: 4686
Liittynyt: 11 Heinä 2011, 14:55
Paikkakunta: Espoo

Re: Kollikon höpinöitä

Viesti Kirjoittaja Taurus »

kollikko kirjoitti:mikä p.keleen pelottava ilmiö minä olen jos ei taurus tai RAIBAN uskalla mulle soittaa. Verbaalisti olis helponpaa. Annakaa palaavaan! Tuskan täytämän sielun vapaan vapaudesta surutonna seuraan kateuden täyttämää tietä. Se on minun ennestään. Muistelkaa sanomaa maakunitt natain mietin, ei politiikanm vaan historian ruudintuoksuisen tien. Olemme vapaita! Toisaalta vaan toiset. Olemme jo jotain kunnes maailmanpolitiikka meidän pienen kansan taas sekoittaa. Sopisiko kaikille etä koitettais kaikkee kivaa?Hienoo ja saavuttamatonta, raastavaa todellisuutta toisille, meille ikiaikaista kunniaa?
Ujostuttaa :lol:
Garrett AT Pro

Pronssikirves 1700-1100 eKr, Rannerengas ja kaarisolki 0-200 jKr, Lintuneula 400 jKr, Rapusolki 600 jKr, Linturiipus, ketjunkantajia, tiuku, solki, sormus, korvaputki, kupuroita, hevosenkenkäsolkia 800-1100 jKr, Kultasormus 1400
Avatar
Kätkäläinen
Kunniajäsen
Viestit: 1830
Liittynyt: 19 Touko 2011, 15:53
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Kollikon höpinöitä

Viesti Kirjoittaja Kätkäläinen »

Mikap kirjoitti:Lammin sahti on kyllä hyvää savusaunan päälle. Harmi kun niin kaukana. Harvoin saa.
Puolentunnin päässä :P
kollikko
Kunniajäsen
Viestit: 2475
Liittynyt: 09 Syys 2012, 12:56
Paikkakunta: varsinaissuomi Kemiönsaari

Re: Kollikon höpinöitä

Viesti Kirjoittaja kollikko »

Myöhäistä ja sanomattakin selvää ettei suomenlahden rosmot pikkuveneineen. . Ookei saitte mut sanattomaks. Mitäpä minä ,pashanakki syöpyämäinen rikkomusaltis raaki8le teille. Jos joku haluaa oikeeta historiaa tasa-arvoisesti piipata, ilmoittautukoon mulle.Teillä on ketunp. housussa. Tervetuloa joku joka osaa itkeä illan päälle ja pitää nokkansa kiinni jos sattuu.Aurinko leijui vain hetken, en saanut yhteyttä kanottareen.
kollikko
Kunniajäsen
Viestit: 2475
Liittynyt: 09 Syys 2012, 12:56
Paikkakunta: varsinaissuomi Kemiönsaari

Re: Kollikon höpinöitä

Viesti Kirjoittaja kollikko »

yhtään soittoa ei ole tullut. Pöö, onko kollikko pelottava. Mukavuusalueen ylittäminen saattaa olla ylivoimaista. Kysykää naiseltanne lupa.
kollikko
Kunniajäsen
Viestit: 2475
Liittynyt: 09 Syys 2012, 12:56
Paikkakunta: varsinaissuomi Kemiönsaari

Re: Kollikon höpinöitä

Viesti Kirjoittaja kollikko »

Varmaan oon enszimmäinen ku myäntää olevansa ehkä pöliä. Menkää itteenne ja sanokaa perässäni:Turhaa tyätä tehään, sori. Maantietä kävelin, ja itkin. Surun, sään ja ajatuksen vuoksi itkin. Enenpää en osaa.Ookai viä joku kaveri? Mis?
lapland relics man
Metallinetsijä
Viestit: 377
Liittynyt: 15 Marras 2010, 11:29
Paikkakunta: Lappi.

Re: Kollikon höpinöitä

Viesti Kirjoittaja lapland relics man »

Missäs kollikko luuraa kun lentävää juttua ei synny :D
Varusteet: Pari kaverin tekemää pulssiharavaa
Golden mask 3
Minelab xterra 305
minelab xterra 705
Pari super magneettia
kenttälapioita 3kpl
Vanhin löytö: skilling 1803.
Mikap
Metallinetsijä
Viestit: 141
Liittynyt: 27 Kesä 2008, 22:35

Re: Kollikon höpinöitä

Viesti Kirjoittaja Mikap »

kollikko kirjoitti:Varmaan oon enszimmäinen ku myäntää olevansa ehkä pöliä. Menkää itteenne ja sanokaa perässäni:Turhaa tyätä tehään, sori. Maantietä kävelin, ja itkin. Surun, sään ja ajatuksen vuoksi itkin. Enenpää en osaa.Ookai viä joku kaveri? Mis?

Tarjous on voimassa edelleen jos täälläpäin liikut sopivaan aikaan. Emäntäkin sanoi jotta hauska olisi tutustua.

Nii, ja ota Vilma mukaan!
Vastaa Viestiin