Garret Pro Pointer
Re: Garret Pro Pointer
Kellyco nimisestä putiikista.
Maksoko paljonkin? Kuljetus ym.
C-Scope 990B
Saiturinpörssin taistelulapio
----------------------------------------
Nätein löydös: Sivusta repäistävä Jaffa-korkki 1949 keltainen.
-- Excavation since 1988 --
Kovasti on eräät valittanu toimivuutta ja toiminta sädettä. Onkohan kyseessä aito garrett, koska näitä on piraattejakin markkinoilla. varsinki ebay jne. Yks keino erottaa aito ja piraatti on, kun pistää päälle niin aito piippaa 2 kertaa ja piraatti yhen. Toiseks, aito pärisee enemmä mitä lähemmäs kohdetta menee, kun taas piraatti piippaa vasta ihan vieressä. Näin ainaki erään piraattivalmistajan tuotteessa, muista en tiiä.
Garret ACE 350 "Euro"
Garrett Pro-Pointer
Garrett Edge Digger
Garrett Pro-Pointer
Garrett Edge Digger
Eikä se välttämättä ole edes hyväksi jos pointteri ääntelee liian kaukaa. Täsmäpaikanninhan se on eikä mikään metallinetsin.
C-Scope 990B
Fpointti on sellainen täsmäpaikannin. Se piippaa vasta sitten kun on kiinni etsittävässä kappaleessa
Päätin laittaa viestini tänne, koska aihe käsittelee Pro pointtereita .
Olin kerran aukaissut Garretin kapulan ja katsonut sisälle, että onko sinne päässyt kosteutta tai likaa. Kun olin kokoamassa pointteria takaisin lamppu ei oikein enään suostunut menemään takaisin koloonsa. Nyt ongelmana on se, että en uskalla edes pestä pointteria kunnolla, koska pelkään että lampun raosta pääsee menemään vettä sisään. Täytyisikö minun aukaista pointteri vielä kerran ja kokeilla varovasti, että meneekö lamppu paikoilleen? Onko jolle kulle tapahtunut sama asia?
Tässä vielä kuva lampusta:
Olin kerran aukaissut Garretin kapulan ja katsonut sisälle, että onko sinne päässyt kosteutta tai likaa. Kun olin kokoamassa pointteria takaisin lamppu ei oikein enään suostunut menemään takaisin koloonsa. Nyt ongelmana on se, että en uskalla edes pestä pointteria kunnolla, koska pelkään että lampun raosta pääsee menemään vettä sisään. Täytyisikö minun aukaista pointteri vielä kerran ja kokeilla varovasti, että meneekö lamppu paikoilleen? Onko jolle kulle tapahtunut sama asia?
Tässä vielä kuva lampusta: