Hmm? Omatekeleistä on paha sanoa näkemättä yhtään mitään. Kuvien perusteella yks näteimmistä omatekeleistä päällepäin, sisältä työkalu uisteluun.
Sit pilkotaan. 2500 tuntia ajettu kaasari honda (mun -97 oli ajettu n.700h kun sen 2010 myin), jos on hyvin pidetty niin 1500 tuntia vielä jäljellä, ehkä enemmänkin, jos huonosti pidetty -> loppu. Hitusen pieni tuohon paattiin, sopivalla potkurilla ja pitkällä pinnalla tulee toimeen (siis ohjauspinnalla, pääsee keulaan painoksi että saa liukuun
) vaihdossa ei koneesta mitään saa, suoramyynnilläkin 2000 voi jäädä haaveeksi, edullisinta varmaan ajaa itse loppuun = halpoja kilometrejä niin kauan kun kestää, Muuten mukava käytöksinen ja hiljainen kone, vähän ehkä voimaton kokoisekseen mutta ei se menoa haittaa. Toimiva servokaasu uistelussa plussaa.
Jarrullinen heppu (traileri), peruskärry, Myyntihintaa 1200€
Hydrauliohjaus -> halpa malli = mahdollisia ongelmia, kallis -> hieman vähemmän mahdollisia ongelmia , käytössä ehdoton
, asennettuna lähemmäs tonni, käytetty arvo 250€
Targa uutena 350€ käytettynä 200€
Karkeasti veneelle jää 7500€, vene painaa sen 500kg kun tilpehöörit repii pois, alumiinin kilohinta myydessä jotain 0.50€
Kuten sanottu, kuvista vaikeata arvioida, joten pelkkiä arvauksia seuraavat kommentit: Kulkee suoraan uistelunopeudella, kovahko aallokossa, hieman kiikku kovassa vauhdissa (ei välttämättä vielä 50hv vauhdeilla mut sit kun tehot tuplataan..), ei ihan kauhea roiskimaan, jos nousulistat jatkuu perään asti niin kankea kääntymään (en usko että jatkuu..) Jos 2500h höytiäisellä ei näy ylimääräisinä hitsisaumoina niin ilmeisen kestävä purtilo..
Kaiken kaikkiaan kannattaa käydä katsomassa jos katettua alumiinivenettä himoitsee, tarjonta on melko vähäistä ja omatekeleissäkin on helmiä seassa. Ja ennen kaikkea miettiä sitä, mihin minä venettä tarvitsen, toimiiko tämä vene siinä tarkoituksessa. Jos peukku on oikeassa paikassa kämmentä, niin voi miettiä myös sitä miten teen tästä tarvitsemani veneen jos puitteet muuten on kunnossa.