Kultaa Ahvenanmaan saaristossa.

Kertoiko isovanhempasi tarinoita saareen haudatusta aarteesta? Onko levottomina aikoina kätketty metsiin rahaa? Tarinoita aarteista.
fastback

Re: Kultaa Ahvenanmaan saaristossa.

Viesti Kirjoittaja fastback »

Ei merkitsekään. siinä olet täysin oikeassa. Onneksi en olekaan paljastanut kaikkia korttejani valtiolle enkä sitä myöskään tule tekemään jos tarina on totta. En ainakaan ennen kuin on mustaa valkoisella jos edes silloinkaan. On meinaan aivan eri asia etsiä koko Ahvenanmaan saariston alueelta kuin vain parin saaren läheltä.
RapaRipa
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja RapaRipa »

Mitenkäs tämä mielenkiintoinen tarina on edennyt kesän aikana? Onko tullut uutta varmentavaa tietoa?
Excalibur II 10"
Garrett AT Pro
Garrett pinpointer
3mm E-bomb märkkäri
Starv Scoop
Rautalapio

Viesti Kirjoittaja Rautalapio »

Itseäkin kyllä kiinnosti miten tämä tarina etenee.
Tainnut fastback löytää aarteensa ja lähteä sen aikaisemmin mainitun kapteenin seuraksi sinne Kanadaan, kun viimeinen login tapahtunut kesäkuussa. :)
Tai sitten hallitus.. Illuminati... :shock:
Teknetics Gamma 6000 + Garrett Pro-Pointer
Lapio, Fiskarsin lapio...
fastback

Viesti Kirjoittaja fastback »

No niin. Ihan ensimmäiseksi haluan pyytää anteeksi, että en ole ollut täällä pitkään aikaan lukemassa näitä juttuja enkä myöskään vastaamassa kysymyksiin. Toinen mitä haluan pyytää anteeksi on ,että en viitsinyt aikaisemmin kertoa täysin rehellisesti keneltä tämä tarina on todellisuudessa kuultu. Tosiasia on se,että tarina on minun omalta isältäni. Syy miksi en aikaisemmin sitä suoraan maininnut oli, että jos Suomen pankin suunnalta olisi tullut jotain vahvistusta asiaan ei häntä olisi sotkettu siihen sen enempää. Ikävä kyllä hän poistui keskuudestamme viime vuonna joten sitä pelkoa ei enää ole. Mitä tulee itse tarinaan Suomen pankista ei ollut löytynyt mitään tähän viittaavaa. Tosin henkilö sanoi ettei ollut kuin nopeasti tutkinut asiaa ja sanoi että olen tervetullut tutkimaan itse heidän arkistojaan jos haluan. Tosiasia vaan sattui olemaan sitten se, että helpommin löytyy nuppineula kymmenen hehtaarin myllätyltä pellolta ilman piipparia kuin tietoa heidän arkistostaan. Alue jossa kullan pitäisi olla on onneksi hyvin tiedossa. Joten seuraavaksi aionkin päästä käymään siellä ja katsoa löytyykö yhdeltä tietyltä saarelta merkinnät jotka tarinan mukaan siellä pitäisi olla. Jos mitään ei löydy niin se on sitten tämän tarinan loppu.
Vastaa Viestiin