Sivu 8/8

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 10 Huhti 2018, 14:23
Kirjoittaja sekopaa86
Kyseistä puljusta tilasin kesäkuussa 2017 pointterin joka kyllä tuli jo muutaman päivän päästä... mitäpä se sit taas oli. Pointteri paketti näytti koviakokeneelta/avatulta. Sit ku testasin nii sehän vaan huuti ku patterin laitto. Ei muuta kun reklamaatiota tekemään johon ei sitten löytyny muuta mahdollisuutta kuin s.posti jonne laitoin rekalmaation ja kyselyn palautuksesta/vaihdosta. Ei kuulunut mitään ja laitoin viikon pääsetä uutta viestiä. silloin tuli vastaus että s.postin asiakaspalvelija on lomalla ja asia laitetaan saman tien hoidettavaks. Meni melkein viikko taas ja ei mitään kuulunut vaikka kaikki yhteystiedotkin laitoin puh.num myöten. S.posteja laitoin loppupeleissä 5 joihin tuli vain tuo yksi vastaus...sitten otin pointterin kirjoitin paperille kiukkuisen veren makuisen viestin ja lampsein matkahuoltoon josta omakustanteisesti laitoin palautukdeen koko härvelin ja ilmoitin myös että uutta ei tarvitse laittaa tilalle eikä myöskään laskua. Ei koskaan ole kuulunut mitään vielläkään vastauksia s.posteihin eikä myöskään laskua joten kai se asia hoitui näin. En vain käsitä miten voi olla noin surkea asiakaspalvelu :evil: FD:stä sitten tilasin pointterin ja soitin perään kuinka nopeasti tulee kun oli tarve parin päivän päästä reissuunlähdön vuoksi saada mukaan ja pointterihan olikin jo seuraavana päivänä matkahuollossa joten siellä pelaa ainakin asiakaspalvelu :D

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 10 Huhti 2018, 15:22
Kirjoittaja jutenk
Villenkellosta en osaa sanoa, mutta FD toistaiseksi toiminut ok.

Equinox ja pari pointteria tilattu toki yli 2 viikkoa sitten, mutta jo tilatessa kertoi
hieman kestävän... hermot pinnassa jo odottaessa, mutta ei toimittajan vika sekään :lol:

Asiantuntevaa palvelua, neuvoja ja hyvä vasteaika s-posteihin. Päätös hankittavien laitteiden ominaisuuksista ja
hinnasta piti kuitenkin loppupeleissä tehdä itse. Nojaten tietysti saatuihin faktoihin eri lähteistä.

Kolme viikkoa oli takarajana tuotteille ja vasta sen jälkeen alkaa pisteet (päitä) putoilemaan
tasaisesti kevään saapumisen kanssa kilpaa :roll:

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 24 Huhti 2018, 15:58
Kirjoittaja matson
miten joku voi vielä villenkellosta tilata kun lukee tämän palstan, kyllä tuo finndektor on 100 varma kauppa ja takuut yms...pelaa, ei tartte arpoa.

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 04 Syys 2018, 20:11
Kirjoittaja Jeeze
Uutta harrastusta aloittelen ja kauan selailtuani päädyin hankkimaan tuon Eurotek pro 8" kelalla. Päädyimpä sitten tuonne metallinpaljastin.fi jossa tavara näytti olevan varastossa, sieltä eksyinkin tuonne vanhalle villenkellon sivulle jossa taas hinta oli 30 edullisempi (opiskelijan tietenkin on pakko venyttää penniä joka asiassa :lol: ) Torstaina laitoin tilaukseen, saas nähdä tuleeko perille. Tavoitteena ois vielä tälle syksylle keretä koluamaan metsiä :)

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 13 Syys 2018, 20:03
Kirjoittaja Jeeze
Ei sitten viikon aikana kuulunut pihaustakaan, tilausvahvistusta lukuunottamatta. Viimeviikolla tilasin sitten viron pojilta samaisen kapistuksen ja paketti tulikin jo tiistaina :)

Edelleenkään ei villenkellosta ole kuulunut :D

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 14 Syys 2018, 14:56
Kirjoittaja jamppe
Tulipa tässä viime viikonloppuna tilattua uusi etsin testiin ja ehkä vähän myös testimielessäkin Villeltä.

Toki olen aiemminkin asioinnut ko. firmassa ilman sen suurempia konflikteja.

Toimitusajaksi nettisivuilla (metallinpaljastin.fi) luvattiin 6-20 pvää ja nyt paketti näkyy olevan matkalla, joten tässä vaiheessa kaikki on menny niin kun pitää.

Suurin syy miksi juuri Villeltä eikä muualta oli -15% viikonloppu tarjous.

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 24 Syys 2018, 11:46
Kirjoittaja Ttsephyr
Tilasin ja maksoin paketin 31.8 ja mitään ei kuulu. Viime viikolla pistin 3 viestiä ja ei vastausta. Törkeää toimintaa.

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 04 Loka 2018, 18:03
Kirjoittaja Ttsephyr
Ei mennyt ihan putkeen tilaus. Yli kuukausi meni eikä mitään kuulunut tilauksesta vaikka pistin 3 viestiä sinä aikana. Lopuksi ilmoitin tekeväni rikosilmoituksen jonka jälkeen vastattiin heti että tavaroita ei ole saatu ja maksu palautetaan.

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 10 Loka 2018, 07:42
Kirjoittaja matson
en perhana voi ymmärtää, ja edelleen tilataan villenkellosta :oops:

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 12 Loka 2018, 10:11
Kirjoittaja Timppa71
Tilattiin veljen kanssa Villenkellosta Garretti viisi vuotta sitten. Ei ole vieläkään tullut...

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 17 Loka 2018, 16:03
Kirjoittaja Teevalo
En jaksanut odottaa viikkoa kauemmin tilausta ElektroVillestä (eiköst sama pulju?),
peruin tilauksen joka onneks olis ollut postiennakolla. Laitoin saman tilauksen Finndetectorille, tilaus on huomenna postissa eli seuraavana päivänä.

Olis pitänyt lukea kokemuksia ennen, eikä jälkeen 😁

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 17 Loka 2018, 20:39
Kirjoittaja jori52
FD:lle ääni täältäkin, homma pelaa ja s-posteihin vastataan nopeasti,( tyytyväinen asiakas olen.)

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 17 Loka 2018, 21:27
Kirjoittaja jamppe
Oma Equinox tuli reilussa viikossa, joten ei valittamista.
Hintakin oli ihan kohdillaa verrattuna muihin verkkokauppoihin.

Kuva