Hetken jo näytti että paan pillit pussiin ja lopetan huispaus kauden tähän onnistuneeseen reissuun, mutta pitkän ajan sääennuste lupaa normaalia lämpimämpää syksyä. Eli eiköhän kausi vielä jatku

Täyttömaata itse epäilen, tai sitten kolikko on heitetty mereen kaupungin perustamisen aikoihinHanuma49 kirjoitti:Hieno löytö toi Örvelöinen puistosta.. olisiko vanhaa peltomaata.. tai ajettu jostain maata muualta!
Olet oikeassa. Unohdin että puun värinen tausta yhdessä automaattiseen valkotasapainon säätöön vääristää värejä melkoisestiFisherman kirjoitti:Onpa oudonvärisiä mynttejäPiti oikein kuvaa suurentaa tunnistaakseen
Vuorokauden öljyssä liottamisen jälkeen sain vuosiluvun viimeisistä numeroista alaosat näkösälle, yläosat uupuu kun on noin pahasti lyöty sivuun. Näyttää vahvasti olevan 1635. Eli on vanhempi kuin Raahe, joka on perustettu vuonna 1649.Indian kirjoitti:Tuo on kuningatar Kristiinan aikainen n. 1600- luvun puolivälistä.
Hyvään saldoon olet päässyt. Miten vertaisit tätä kautta viime kauteen, menikö paremmin vai huonommin?Jokaisen huispaus reissun jälkeen olen ottanut valokuvan löydöistä. Näitä kuvia on 82 kappaletta.
Kela viuhunut reissuilla yleensä 1-5 tuntia, eli aikaa käytetty yhteensä varmaankin 200 tuntia.
Aika erilaiset kaudet vaikka sama harrastusNiksu kirjoitti:Hyvään saldoon olet päässyt. Miten vertaisit tätä kautta viime kauteen, menikö paremmin vai huonommin?
Toivottavasti löytyy jotakin löytämisen arvoistaNiksu kirjoitti:Toivottavasti saan lukea etsintäreissuistasi myös ensi vuonna.
Kyllä aika makea saldo, vaan ompa siinä tullut heiluttuakinHaarukka kirjoitti:Eiköhän tämä kausi ala olla paketissa. Tuntuu että aina on vähintään kaksi seuraavista:
-tuulee rajusti
-sataa
-on pakkasta
-on pimeää
Kävin kippaan euro-ämpärin pankkiautomaattiin:
Ämpäri painoi noin 3kg.
Jalometalleja
Kultaa: 7,5grammaa
Hopeaa: n.50grammaa
Jokaisen huispaus reissun jälkeen olen ottanut valokuvan löydöistä. Näitä kuvia on 82 kappaletta.
Kela viuhunut reissuilla yleensä 1-5 tuntia, eli aikaa käytetty yhteensä varmaankin 200 tuntia. Tästä abaut 10h pelloilla.