Onko löydölläsi hieno historia? Ei sillä väliä - löydön arvo on se joka ratkaisee! Tänne voit jakaa rantalöytösi, ilman että tarvitsee välttämättä keskustella sen historiasta.
Ei nuo tosiaan mitään kovin arvokkaita keskimäärin käytettynä ole vaikka korukaupat pyytävätkin helposti nelinumeroisia summia uutena. Tuo kivi ei muuten ole timantti...en tiedä mikä on mutta sinertävä sävyltään.
Arvokkainta tuossakin on se löytämisen riemu
Garrett AT Pro, Super Sniper, Pro Pointer
Black Ada Bigfoot, Garret steel strovel, RST Scoop + kuiva- ja märkäpuvut.
Joo, korut on karua tavaraa. Esim. vihkisormus uutena helposti 100-500e ja luokkasormus 25e, käytettynä molempien arvo lähellä romumetallia. Vrt. 2e vuodelta 1999 on uutena 2e ja käytettynä tismalleen saman hintainen
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Poikkeuksena olisi joku oikein arvostetun valmistajan koru, missä se brändi maksaa mutta Suomessa semmoset on niin harvinaisia, että heikot on mahdollisuudet löytää. Tuolla rapakon takana missä kaikki on muutenkin suurempaa, noita useamman tuhannen arvokoruja näkyy löytyvän aina silloin tällöin.
Pieni ranta jos tuossa on kaikki mitä sinne on sadassa vuodessa kadonnut? Kaikesta päätellen olet kuitenkin eka kahlaaja tuolla.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Merestä ovat juu, on siinä rantaviivaa piiskattavana...vieläkin jäi vaikka kuinka mutta aika koruton paikka vanhaa kolikkoa kyllä riittää niin paljon kuin vaan viittis kaivaa.
Oli helppo ranta kauhoa, se oli kerrasta kohde ylös melkeinpä aina tosin kyllä mä silti ehdin selkäni polttaa, kun ei ollut muuta kuin uimashortsit jalassa
Olihan se hyvä reissu mutta olin jo vähän henkisesti latautunut siihen, että seuraavalla kullalla mennään yli kauden haamurajan...tuolla höyhensarjalaisella se kuitenkin jäi vielä gramman vajaaksi
Tänään koitin käydä korjaamassa tilanteen, mutta kaupungin väki oli ystävällisesti kipannut muutaman rekkakuorman hiekkaa vanhan rannan edustalle, niin ettei sieltä löytynyt muuta kuin euroja ja parit hopeiset. Loppuu kohta loma kesken ennen kuin saa kolminumeroiset täyteen