Sivu 5/8

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 08 Maalis 2015, 23:50
Kirjoittaja toope
Ketjusta viisastuneena totean että empä osta Villeltä mitään. Tavara olisi ollut hieman halvempaa mutta en jaksa odotella kuukausia. :)

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 13 Maalis 2015, 18:15
Kirjoittaja Jaza
Tuli kyseltyä garrett 350 toimitus aikaa tossa maanantaina ja heti vastattiin että 3-4 päivää. Pistin tilauksen sisään tiistaina varoituksista huolimatta ja nyt odotetaan maanantaita. Ainakaan mitään seurantakoodia ei ole kuulunut, eikä vastattu tänään kun kysääsin sitä.

Olis ensimmäinen paljastin niin odotus on kova. Siinä mielessä ei paras valinta.

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 13 Maalis 2015, 19:54
Kirjoittaja Tallessa on
Sama aikanaan täälläkin. Odottelin kuukauden konetta kunnes kyllästyin ja irtisanoin tilaukseni ja laitoin uuden vetämään finndetectorille. Ja eipä mennyt tilauksesta kuin 2 päivää niin jo kone lauloi serenaadiansa kädessäni. Ja nyt tyhmä kysymys?
Miksi edes tilasit villenkellosta jos olet näitä sivuja seurannut ja lukenut......

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 15 Maalis 2015, 05:48
Kirjoittaja BATDIGGER
Kyllä sielä palvelu pelaa, jos tavaraa on hyllyssä, mutta jos ei ole, niin sitte alkaa selittelyjen ketju...
Koitin kaukoputkea sieltä ostaa, eikä kestäny kun melkein vuoden kuunnella selityksiä.
No, tilasin saksasta ja 5 päivää myöhemmin putki tallin ovella...
Joten kannattaa soittaa ja kysyä onko tavaraa hyllyssä vai nou?

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 15 Maalis 2015, 08:13
Kirjoittaja Haarukka
Vaikuttaa että se ei osaa käyttää nettiä ollenkaan :D Verkkosivut on täynnä kamaa, mutta varastossa on puolenkymmentä ace 250:stä joita myy huuto.net:ssä. Eikä ole varaa/haluja maksaa kellekkään nettisivujen päivittämisestä tähän päivään niin että siellä näkyisi varastotilanne.

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 16 Maalis 2015, 06:11
Kirjoittaja BATDIGGER
Juuri tuosta varastotilanteesta mutisinkin sinnepäin, kysyin että miten voitte myydä tavaraa jota teillä ei edes ole?
Vastauksena toimitusvaikeudet... Samaa tavaraa oli suomessakin useammallakin toimittajalla hieman kovempaan hintaan tosin.
Eikä siinä, tottakai varastoarvo kannattaa pitää pienenä jos "halvalla" meinaa myydä, mutta reaaliaikainen saatavuuden ilmoitus olisi lievästisanottuna toivottavaa...

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 16 Maalis 2015, 22:59
Kirjoittaja Jaza
Uskalsin tilata tuolta yhden aikaisemman onnistuneen tilauksen takia. Kyselin jo perään kun ei tullu 4 päiväs vaikka niin sanottiin, eikä kyllä edes mitään seurantakoodia tai lähetysilmoitustakaan ole kuulunut. Odotellaan vastausta ja jos ei kuulu niin pitäkööt tunkkinsa.

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 17 Maalis 2015, 09:38
Kirjoittaja RVPS
Pari tuotetta olen Villeltä ostanut ja ei mitään moitittavaa niiden suhteen. Toimitus kesti noin viikon.

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 17 Maalis 2015, 10:23
Kirjoittaja Sephä
Ultraäänipesurin tuolta vuosi sitten tilasin postiennakolla, mutta siitä ei sen koommin kuulunut mitään. On kyllä harvinaisen outoa yritystoimintaa!

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 17 Maalis 2015, 12:44
Kirjoittaja Tompsukka
Olisipa pitänyt tämä ketju lukea läpi ennen tilausta. Luin vain alkua jotka olikin 3v vanhoja viestejä. No saa nähdä kuinka käy. Garret 150 tilasin maanantaina. Laitoin nyt kyselyä minkälaisella aikataululla olisi tulossa. Jos tulee jotain epämääräistä niin taidan pistää finndetectorille tilauksen. Kuume on jo liian kova.

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 17 Maalis 2015, 18:12
Kirjoittaja Jaza
Olis varmaa pitäny vaa tilata finndetectorista jo viimeviikolla. Tällä viikolla nostaneet hintaa ja ero vaan kasvanut villekellon hintaan.

Toivottavasti villestä nyt vaan tavara tulisi, niin pääsis 50 halvemmalla.

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 19 Maalis 2015, 13:14
Kirjoittaja Tompsukka
Peruutin suosiolla tilauksen ja tilasinkin finndetectorilta 250:sen kun ei sitten jäänyt enään niin suurta eroa. Eroa alkupeäiseen suunnitelmaan tietysti melekin satanen mutta Ti iltana tilattu ja tänään kädessä.

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 19 Maalis 2015, 16:52
Kirjoittaja Jaza
Miten onnistuit edes peruuttamaan? eihän tuolta vastata mitään sähköpostiin.

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 19 Maalis 2015, 20:42
Kirjoittaja raiban
Ei kai noita tarvi peruakkaan,jos ei mitään ole maksanutkaan. :roll:

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 19 Maalis 2015, 21:03
Kirjoittaja Bruin
raiban kirjoitti:Ei kai noita tarvi peruakkaan,jos ei mitään ole maksanutkaan. :roll:
Niin, mutta jos olet jo tilannut, niin täytyyhän tilaus peruuttaa jos ei haluakkaan tilaamaansa tuotetta :!:
Muuten on kohta käsissä 2 samaa tuotetta :D

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 19 Maalis 2015, 21:05
Kirjoittaja Tompsukka
Seuraavana päivänä vastasi että "OK. Peruttu."

Pidän kuitenkin kohteliaana perua tilauksen etteivät turhaan laita sitä postiin ja maksa postikuluja.

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 20 Maalis 2015, 11:23
Kirjoittaja Heka82
Tilauksen perumisviestiin vastasivat kyllä heti, mutta kyselyihin ei mitään. :)

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 20 Maalis 2015, 21:58
Kirjoittaja Jaza
Tänään tuli viesti. "tavara tullut varastoon tänään vieläkö tarvit?". No ens viikolla saattaisi siis masiina olla kourassa.
Tuo ilmoittaminen tilauksen etenimisestä on kyllä perseestä ja verkkokaupan järjestelmä tuntuu olevan remontin tarpeessa

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 21 Maalis 2015, 15:21
Kirjoittaja raiban
Tilasin kelan varaston poistomyynnistä, 2 päivää ja kela Espoon matkahuollossa. :D
Hyvin ainakin toimi kun tavara oli hyllyssä.

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 23 Maalis 2015, 21:24
Kirjoittaja Jaza
Villenkello otti ja yllätti, garrett 350 löyty matkahuollosta. Kummallisena vaan pidän että lähetyksestä ei tule mitään ilmoitusta...
Pintarouta vois ottaa ja painua *******n niin tietäs vielä mille tuo tos pihas piippas.

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 24 Maalis 2015, 19:03
Kirjoittaja ryti
Tämä ei nyt sinänsä asiakaspalveluun liity, mutta kun täällä on keskustelua myös noista Villen toimitusajoista niin kannanpa korteni kekoon..

Laitoin tänään aamuvarhaisella kello 6 aikoihin tilaukseen Garret ace 250:n ja klo 16.00 aikaan tuli tekstari, että paketti on noudettavissa matkahuollosta :shock: Toistaiseksi tämä aiheuttaa suurta hämmennystä, kun ympäri interwebsiä olen lueskellut haukkuja Villen toimitusajoista..

Noh, toivottavasti paketissa on se mitä tilasin :D Huomenna selviää.

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 25 Maalis 2015, 08:19
Kirjoittaja ryti
ryti kirjoitti:...Noh, toivottavasti paketissa on se mitä tilasin :D Huomenna selviää.
Noniin, paketti piti sisällään mitä tilasinkin. Eipä jäänyt näistä kaupoista moitteelle sijaa. Tilauksesta alle 12h ja laite oli haettavissa.

Ei muutakun Biltemasta lapio hakemaan ja piippailemaan! :arrow: 8)

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 25 Maalis 2015, 08:23
Kirjoittaja jarpat
Hienoa, että tavaraa saa, kun sitä tilaa.
Itselle kävi aikanaan niin, että tavaraa ei kuulunut, yhteydenpito oli heikkoa ja lopulta kyllästyin odottelemaan ja peruin koko tilauksen. Jäi siitä sellanen harmin maku suuhun, että olen sen jälkeen pyrkinyt tilaamaan muualta, jos on ollut vaihtoehtoja (ja aina on ollut).

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 25 Maalis 2015, 12:16
Kirjoittaja Zoise
Tuoretta kokemusta...20.3. laitoin kyselyn löytyykö AT prota varastosta. 23.3 klo.07:39 tuli vastaus, että löytyy ainakin tällä hetkellä. Tästä rohkaistuneena laitoin samoilla tulilla (klo.09:54) tilauksen ja laitoin vielä sähköpostia, että kiitos tiedosta, tein tilauksen. Nyt tänään sainkin sähköpostia takaisin, että tuotetta oli, mutta ei ole enää. Lisää lupailtu ensi viikolle.
Täytyy sanoa, että kauppa käy kiivaana jos varaston saldossa käy noinkin dramaattista muutosta parissa tunnissa. Toki se on mahdollista, mutta jotenkin nämä lukemani kokemukset ei ihan lisää luottoa ko. puljuun... Noh, eipä siinä muuta kuin tilauksen peruutus ja uutta tilausta Finndetectorilta ja homma tuntuu ainakin yhteydenpidon perusteella toimivan aivan erilailla.
Kyllä se vaan tuntuu niin olevan, että kandee käyttää muutama ylimääräinen markka jos niillä saa mielenrauhan kaupanpäälle...:)

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Lähetetty: 25 Maalis 2015, 18:39
Kirjoittaja Stereo-tyyppi
raiban kirjoitti:Tilasin kelan varaston poistomyynnistä, 2 päivää ja kela Espoon matkahuollossa. :D
Hyvin ainakin toimi kun tavara oli hyllyssä.
Sama kokemus, ostin myös kelan poistomyynnistä ja kahden päivän jälkeen kela oli lähipostissa.

Kyllä tuolta tavaraa vaikuttaa saavan kun tavaraa on hyllyssä.