Apuväline

Mistä kannattaa etsiä ja miten? Miten syvaltä kolikko loytyy? Mitä pakkaat reppuusi ja mikä on kaivamisen apuvälineesi?
Avatar
karhu72
Metallinetsijä
Viestit: 491
Liittynyt: 23 Heinä 2008, 02:25
Paikkakunta: Espoo

Apuväline

Viesti Kirjoittaja karhu72 »

XP Deus
___________________________
Saksalaisen 900-1000-luvun rahan fragmentti.
Tallinna 1400-luku
Kustaa Vaasa klipping 1521.
Gotland, Søren Norby, skilling (Christian II, 1518 - 1523), Lyöty Kuusistonlinnassa

http://www.numismaatikko.fi
Avatar
jalkku
Metallinetsijä
Viestit: 262
Liittynyt: 25 Loka 2011, 19:54
Paikkakunta: Köyliö

Viesti Kirjoittaja jalkku »

moottori sinänsä tossa on jo aarre. :D
Avatar
villimies
Raavas Tonkija
Viestit: 682
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 21:10
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Viesti Kirjoittaja villimies »

Mukava löytökin herroilla (kuvat 6 ja 7) :shock:
T: villimies
GM3 + Garrett Pro-Pointer + Magellan Triton 200
vanhimmat löydöt: rapusolki n. 700-luvulta (Hämeenlinna), rautakaut. eläimenpäänmuot. hihnanjakajan hela (Rautjärvi)
vanhin kolikko: Juhana III: 1/2 äyriä v. 1580 (Rautjärvi)
SME:n jäsen nro 0008, lupa etsiä
Avatar
smacine
Kunniajäsen
Viestit: 1039
Liittynyt: 15 Marras 2009, 23:41
Paikkakunta: etelä-pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja smacine »

Voishan tota parkkipaikalla esitellä, mutta jos perille haluaa päästä ja löytöjen kanssa vielä takaisinkin, niin kyllä sen bokseri on oltava 8)

http://www.youtube.com/watch?v=ZTYQVzvZPw4
Ihminen on omien ajatustensa vanki.
Juh1S81
Innostunut Etsijä
Viestit: 61
Liittynyt: 20 Marras 2012, 17:34
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Juh1S81 »

Onko tuossa ekassa kuvassa vaunun päällä F75 vai näyttääkö muuten vaan tutulta laitteelta ? :)
Sandscoop
Kasa lapioita
Garrett Pro-Pointter
Fisher F75 Limited Edition Black
Vastaa Viestiin