Rannalla hikoilemassa HD
Rannalla hikoilemassa HD
Tulipa vierailtua taas uudella rannalla ja pääsin kunnolla testaamaan stavr scooppia kuivalla ja kostealla hiekalla. Scooppi toimii muuten kun junan vessa.
Videota: http://www.youtube.com/watch?v=Zy3ixONu5f0
Videota: http://www.youtube.com/watch?v=Zy3ixONu5f0
Olipa taas mahtava video! Kiitos siitä.
Kolikkoakin nousi mukavasti ja scooppi näytti toimivan todella hyvin.
Mihin aikaan oikein olit rannalla, kun väkeä ei ollut tuon enempää? Eikö muka kukaan tullut utelemaan vai leikkasitko pois ne kohdat videolta?
Itse kävin tänään pyörälenkin yhteydessä tarkastamassa menon lähijärvellä. Porukkaa oli ihan tajuttomasti. Täytyy taas käydä joku pilvinen arkiaamu siivoamassa ranta puhtaaksi.
Mihin aikaan oikein olit rannalla, kun väkeä ei ollut tuon enempää? Eikö muka kukaan tullut utelemaan vai leikkasitko pois ne kohdat videolta?
Itse kävin tänään pyörälenkin yhteydessä tarkastamassa menon lähijärvellä. Porukkaa oli ihan tajuttomasti. Täytyy taas käydä joku pilvinen arkiaamu siivoamassa ranta puhtaaksi.
Garrett AT Pro + 4.5" Super Sniper
Garrett Pro-Pointer
Lesche 85 & MursuScoop 2.0
Garrett Pro-Pointer
Lesche 85 & MursuScoop 2.0
Kiitos kiitos!Mc_Mursu kirjoitti:Olipa taas mahtava video! Kiitos siitä.
Rannalla olin kello 8 ja oli siellä jo silloin muutamia ihmisiä. Kyllä sai selittää homman idean parille kiinnostuneelle Reissu oli ( vain ) noin 2 tuntia ja sitten piti luovuttaa koska ihmisiä rupesi olemaan liikaa. Lämpöä riitti vaikka ranta oli mukavan varjoinen osittain.
2 tuntia videomateriaalia editoitu kahteen 10 min pätkään joten kyllä sai editoda kerrakseen, yritin vähän edes saada maisemaa videolle ettei ole pelkkä kauha kuvassa...
Kesällä on vaan valitettavaa että joutuu menemään todella aikaisin rannoille jos haluaa suht rauhassa huiskia.. Yöllä en rupea kaivelemaan koska se nyt ainakin aiheuttaa ihmettelyäItse kävin tänään pyörälenkin yhteydessä tarkastamassa menon lähijärvellä. Porukkaa oli ihan tajuttomasti. Täytyy taas käydä joku pilvinen arkiaamu siivoamassa ranta puhtaaksi.
Tuosta sormuksesta ei oikein ota selvää onko se lintu vai kala.. Leimoja ei ole, mutta kokoonsa nähden on aika painava kuitenkin. Nousi noin kiiltävänä maasta ja on ollut siellä jonkin aikaa kun on kolhuja saanut. Kullattu mikälie sormus olisi luultavasti antanut paremman signaalin...
Meinasi käydä muuten niin että jätin melkein kaivamatta koko sormuksen koska ID numero oli todella huono ja äänikin oli jotenkin masentava = yleensä foliota jne. Onneksi kaivoin... Ei kannata jättää kaivamatta mitään rannalla jos nyt ei ole aivan varma kohteesta Jätin suosiolla taas pulltabit kaivelematta jotka hyppii missä sattuu ja siinä 12-14 antaa ID:tä useimmiten.
Meinasi käydä muuten niin että jätin melkein kaivamatta koko sormuksen koska ID numero oli todella huono ja äänikin oli jotenkin masentava = yleensä foliota jne. Onneksi kaivoin... Ei kannata jättää kaivamatta mitään rannalla jos nyt ei ole aivan varma kohteesta Jätin suosiolla taas pulltabit kaivelematta jotka hyppii missä sattuu ja siinä 12-14 antaa ID:tä useimmiten.
Joo kyllä sen huomasi videolta millaisia maisemia kohti pää pyrki kääntymäänMcSeeker kirjoitti: 2 tuntia videomateriaalia editoitu kahteen 10 min pätkään joten kyllä sai editoda kerrakseen, yritin vähän edes saada maisemaa videolle ettei ole pelkkä kauha kuvassa...
.....
Kesällä on vaan valitettavaa että joutuu menemään todella aikaisin rannoille jos haluaa suht rauhassa huiskia.. Yöllä en rupea kaivelemaan koska se nyt ainakin aiheuttaa ihmettelyä
Mä pidän enemmän noista yöpiippauksista eikä vielä ainakaan ole tullut sen kummemmin ihmettelijöitä. Enemmän niitä päivällä käy kyselemässä mutta ehkä se on tämä hämäläisten luonne.
Käykö tuolla rannalla muuten siivouskone joka ilta/yö, kun oli niin hyvin lanattu ranta.
Niin ja lisää vaan videoita, kolikon kolina skoopissa on rauhoittavaa kuunneltavaa
t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
Kyllähän se kääntyilee joo, ei mahda mitäänpatti kirjoitti:Joo kyllä sen huomasi videolta millaisia maisemia kohti pää pyrki kääntymäänMcSeeker kirjoitti: 2 tuntia videomateriaalia editoitu kahteen 10 min pätkään joten kyllä sai editoda kerrakseen, yritin vähän edes saada maisemaa videolle ettei ole pelkkä kauha kuvassa...
.....
Kesällä on vaan valitettavaa että joutuu menemään todella aikaisin rannoille jos haluaa suht rauhassa huiskia.. Yöllä en rupea kaivelemaan koska se nyt ainakin aiheuttaa ihmettelyä
Pitänee testata yöllä joskus!Mä pidän enemmän noista yöpiippauksista eikä vielä ainakaan ole tullut sen kummemmin ihmettelijöitä. Enemmän niitä päivällä käy kyselemässä mutta ehkä se on tämä hämäläisten luonne.
Siivouskone ajeli rannan alkupäätä aika tiheään kun rannalle tulin mutta silti löysin kohtuu pinnastakin kolikkoa = ottanee vissiin vaan ne isommat lasit ja muut roskat talteen onneksiKäykö tuolla rannalla muuten siivouskone joka ilta/yö, kun oli niin hyvin lanattu ranta.
Videota on tulossa lisää! Seuraava taitaa olla vesipiippailua!Niin ja lisää vaan videoita, kolikon kolina skoopissa on rauhoittavaa kuunneltavaa
- Topi Salko
- Metallinetsijä
Hienoa kuvaa kyllä, tuota katselee mielellään. =) Tuolla Sääksen uimarannalta minäkin olen löytänyt muutamasata rahaa ja tuntuu mukavasti tavaraa edelleen nousevan. Siellä metsikössä rannan takana on kuulemma ollut joskus leirintäalueen tapainen ja parkkipaikan vieressä tanssilava. Vähään aikaan en ole tuolla käynyt kun GM3 ei oikein istu minulle rantahommiin. Tuo Scooppi näyttää kyllä tehokkaalta, ei tarvitse paljoa kumarrella.
Golden Mask 3
Garrett pro pointer
Fiskars kenttälapio
Garrett pro pointer
Fiskars kenttälapio
Silmänruokaa riittää kesälläsylom kirjoitti:Hienoa kuvaa kyllä, tuota katselee mielellään. =)
No jopas, luulin että paikka on aika neitseellinen koska vanhempaakin rahaa löytyi Kyllähän tuolla on rantaa mitä käydä läpi...Tuolla Sääksen uimarannalta minäkin olen löytänyt muutamasata rahaa ja tuntuu mukavasti tavaraa edelleen nousevan.
Oolrait, täytyy ehkä joskus käväistä sielläkin.Siellä metsikössä rannan takana on kuulemma ollut joskus leirintäalueen tapainen ja parkkipaikan vieressä tanssilava. Vähään aikaan en ole tuolla käynyt kun GM3 ei oikein istu minulle rantahommiin.
Tehokas on, todella tehokas. Olen hietsussa tehnyt pitkänkin reissun ja kaivoin kenttälapiolla kamat ylös, se ei ole mitenkään nopeaa touhua, varsin raskasta ja kuormittaa kroppaa muutenkin aikalailla jos ei ole mikään sporttinen Tämä scooppi taitaa olla se paras malli mihin olen koskaan törmännyt koska toimii mainiosti myös vedessä.Tuo Scooppi näyttää kyllä tehokkaalta, ei tarvitse paljoa kumarrella.
-
- Viesti:
Myydään palstalla löytyy tietoa tuosta. Sen verran voin lisätä että tällä hetkellä niitä ei ole yhtään valmiina varastossa. Minäkin odotan omaani.Remotecontrol kirjoitti:mistä tuon scoopin ostit? Näyttää kyl hyvältä
On kans mahdollista että noita tulee myyntiin Detectorlabsille jos pääsevät sopimukseen valmistajan kans.
Videon perusteella arveluni näyttäis pitävän paikkansa että nuo on parhaita scooppimalleja mitä tällähetkellä on saatavilla.
- Hannu Hanhi
- Metallinetsijä
Aiempiin videoihin olen koittanut tekstiä laittaa että mikä kolikko on kyseessä mutta nyt jäi tekemättä. Pitää tehdä seuraaviin videoihin tarkemmat infot. Eurokolikot on niin tusina tavaraa etten jaksanut laitella infoja. Hiirikäsi vaivaa sen verran että oli aika tuskaa saada tuokin video kasaanHannu Hanhi kirjoitti:Mahtavaa kuvaa.Jos tekniikka on hanskassa leikkaa aina kuva väliin kolikosta mikä löytyy niin video on täydellinen. Tai sitten loppuun kuvat kolikoista.