Vieläkö porukoissa?

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
Sappitatti

Vieläkö porukoissa?

Viesti Kirjoittaja Sappitatti »

Vieläkös täällä on nykyään harrastajia ja/tai harrastajaryhmiä, jotka käyvät porukalla etsimässä. Itselläni nykyisin yksi aktiivinen ystävä, jonka kanssa etsitään. Toki paljon yksinkin.
Deus kakkonen
Golden mask 6
Fighter 9+ 13/11
Xp mi4
Teutori
Metallinetsijä

Re: Vieläkö porukoissa?

Viesti Kirjoittaja Teutori »

En halua lannistaa, mutta itse kyselin samaa muistaakseni 2018 ja silloin sain vastauksia että etsi itse alueesi ja kysele itse niihin luvat, äläkä tuppaannu valmiille mestoille...
Katsoin silloin että tämä on yksinäisten susien ala ja sitä olen noudattanut.
Olemassa oleviin porukoihin on toivotonta päästä sisään, koska ne koostuu lähinnä kaveriporukoista tai muuten vanhoista toisensa tuntevista alan harrastajista.
Hyvää tulevaa etsintäkesää!
Sappitatti

Viesti Kirjoittaja Sappitatti »

Kiitos samoin. :)
Itselläni on omasta takaa ihan hyviä kohteita ja olen myös järjestänyt Pirkanmaalla ihan avoimia etsintäpäiviä lupakohteelle sopien maanomistajan kanssa. Harmi, jos tosiaan noin on harrastajien keskuudessa.
Ei taida olla yleisiä etsintäpäiviä enää järjestettävän, joissa pääsisi muihin etsijöihin tutustumaan.
Ikävää, jos on tuollaisia susia, mutta sallittakoon se heille.
Deus kakkonen
Golden mask 6
Fighter 9+ 13/11
Xp mi4
Teutori
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja Teutori »

Museot järjestää joskus ihan kivoja vanhan kohteen kartoituksia, itsekin olin aikoinaan Nurmeksessa vanhan verohovin peltoja selaamassa.
Porukkaa oli tosi hyvin ympäri Suomea ja kolikkolöytöjä ja muutakin tavaraa löytyi ihan kivasti. Siitä keikasta jäi ihan hyvä maku.
Vastaa Viestiin