Uimaranta

Onko löydölläsi hieno historia? Ei sillä väliä - löydön arvo on se joka ratkaisee! Tänne voit jakaa rantalöytösi, ilman että tarvitsee välttämättä keskustella sen historiasta.
Jakke garret
Viestit: 9
Liittynyt: 10 Touko 2019, 13:00
Paikkakunta: Tampere

Uimaranta

Viesti Kirjoittaja Jakke garret »

Tänään taas lähempänä miljonäärin elämää. Hiekasta nousi 5 centin kolikko ja 18 hiuspinniä. Mää oon niin onnellinen! 😄
Avatar
Fisherman
Kunniajäsen
Viestit: 1696
Liittynyt: 18 Elo 2011, 20:15
Paikkakunta: Tampere

Re: Uimaranta

Viesti Kirjoittaja Fisherman »

Kuinkas etsintäsi käytät? Ootko diskannut jalommat metallit kuulumasta jos yhtään tölkinklipsiäkään ei
löytynyt :roll: Aika paljon olen rantojakin kierrellyt mutta harvoin hiuspinnejä tai viisisenttisiä tarvitsee kaivella, nehän ovat rautaa ja ne kannattaa diskata pois antamasta signaalia.
-Xp Deus
-Garrett At Pro
Vanhin löytö kivikaudelta, + kupurasolkia, punnuksia, nuolenkärkiä, keihäänkärki (55,5 cm), dirhemeitä, kirveitä ym. n. 400-1100 jKr
Paras löytö on tämä harrastus
MPE ry
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3366
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Uimaranta

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Kävin aiemmin keväällä reissun kalajoen hiekkasärkillä ja täytyy sanoa että vähiin on tölkin klipsut sielläkin käyneet. Harrastajia on jo niin paljon että jokainen kun muutaman klipsun reissullaan vie roskiin niin väheneehän ne.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Avatar
TAZ
Kunniajäsen
Viestit: 1001
Liittynyt: 05 Marras 2008, 21:59
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Uimaranta

Viesti Kirjoittaja TAZ »

Kannattaa rantsussa kokeilla ennemminkin sieltä nurmikon puolelta jos siellä nurmikkoa on. Hiekalta löytyy huonommin.

-TAZ-
E-TRAC, AT-PRO, ACE 250.
TAZPOINT 1.0 (Home-made pinpointer), Pro pointer
Joku merkitön pikkulapio, TAZSCOOP 1.0
Vastaa Viestiin