Garret at pro vai at gold kumpi on parempi?

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Maan tonkija
Viestit: 9
Liittynyt: 22 Tammi 2019, 17:53
Paikkakunta: Ristijärvi

Garret at pro vai at gold kumpi on parempi?

Viesti Kirjoittaja Maan tonkija »

Joo, olen miettinyt tässä talvella että jos ostaisi tuon garret at pron tai goldin. Kertokaa kumpi olisi parempi ja kannattaako ebaystä tilata kun sieltä saisi halvemmalla kuin suomesta. Ja kertokaa jos omistatte jommankumman laitteen niin kerro sinun kokemuksistasi kyseisen laitteen kanssa.
Hank da Silva
Metallinetsijä
Viestit: 478
Liittynyt: 16 Joulu 2013, 13:16
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Garret at pro vai at gold kumpi on parempi?

Viesti Kirjoittaja Hank da Silva »

Mulla on tuo at pro. Ollu kyllä tyytyväinen. Ollu mulla 4 vuotta. Ei muuta ongelmaa muutaku kelan pultti poikki ja patter kotelo meni rikki. Molemmat sain finndetectorilta. Suosittelen käyttämään tätä kyseistä kauppaa. Sen vuoksi että tarvittaessa takuu toimii. Goldista ei kokemusta. Luulen että pääperiaatteiltaan sama kone.
25 vuotta tonkimista ja jatkuu....
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3366
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Garret at pro vai at gold kumpi on parempi?

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Goldi ei mun mielestä ole missään muussa parempi kuin kultahippujen(ja ohuiden kultaketjujen) etsinnässä. Prossa esim. paremmat diskaus mahdollisuudet.
Kokemusta nimenomaan goldidsta.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Avatar
iipe
Kunniajäsen
Viestit: 3323
Liittynyt: 25 Marras 2011, 12:36
Paikkakunta: Pori

Re: Garret at pro vai at gold kumpi on parempi?

Viesti Kirjoittaja iipe »

Haulla löytyy molemmista paljon juttua ja vertailuja myös pro vs gold..
Mutta mulla ollut molemmat ja jos tosiaan "yleiskonetta" mietit, niin ehdottomasti pro.
Taivas varjele mitä sieltä tulee!
moderaattori
Avatar
Kontroler
Metallinetsijä
Viestit: 277
Liittynyt: 23 Huhti 2017, 20:22
Paikkakunta: JKL (Vesanka)

Re: Garret at pro vai at gold kumpi on parempi?

Viesti Kirjoittaja Kontroler »

Maan tonkija kirjoitti: 01 Helmi 2019, 14:54 Joo, olen miettinyt tässä talvella että jos ostaisi tuon garret at pron tai goldin. Kertokaa kumpi olisi parempi ja kannattaako ebaystä tilata kun sieltä saisi halvemmalla kuin suomesta. Ja kertokaa jos omistatte jommankumman laitteen niin kerro sinun kokemuksistasi kyseisen laitteen kanssa.
Minulla on toinen metallipaljastin at gold.
At pro-metsä ja pelto
At gold-puisto ja ranta
Minun systeemi 8)
XP ORX/Garrett AT PRO/Porkkana/Black ADA/
1 Öre - Gustav II Adolf (1627-1631)
1/4 öre 1634 (Kuningatar Kristiina)
2 öre 1666(hopea) Kaarle XI
Avatar
Lautamies
Metallinetsijä
Viestit: 175
Liittynyt: 12 Kesä 2014, 21:12

Re: Garret at pro vai at gold kumpi on parempi?

Viesti Kirjoittaja Lautamies »

kallistuisin pron puoleen , itselläni pro ja max ja luotan silti enemmän proohon
Garrett 350
Kunniajäsen
Viestit: 1150
Liittynyt: 24 Maalis 2014, 11:57
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Garret at pro vai at gold kumpi on parempi?

Viesti Kirjoittaja Garrett 350 »

Minulla oli monta vuotta Proo. Erittäin hyvä ja helppo käyttää. Patterikotelon kanssa saa tosiaan olla varovainen. Ei kestä tiputtaa. Eli kun vaihtaa paristot niin kelaosa taivasta kohden ja sitten kotelo pois. Niin ja osta Jyriltä. Takuut toimii varmasti ja nopeasti.
XP Deus ja Nokta Rs pinpointter. Vanhin kolikko 2 öre 1573. Puukko historiallisesta ajalta. Pyyntikuopat Kivikaudelta pintalöytönä.
Vastaa Viestiin