Mikä logo

Oletko löytänyt omituisen esineen? Näytä tunnistamaton löytösi ja aarremaanalla.comin jäsenet yrittävät auttaa sinua selvittämään mistä on kysymys.
jarski
Kunniajäsen
Viestit: 1210
Liittynyt: 29 Loka 2017, 14:19
Paikkakunta: kerava

Mikä logo

Viesti Kirjoittaja jarski »

Tunnistaako kukaan mistä on tämmöinen logo? Itse ajattelin että olisi jostain autosta mutta ei varmaa tietoa.
Kuva
Avatar
iipe
Kunniajäsen
Viestit: 3323
Liittynyt: 25 Marras 2011, 12:36
Paikkakunta: Pori

Re: Mikä logo

Viesti Kirjoittaja iipe »

Chrysler tuli mieleen, mutta ei tainnut olla se. Joku Amerikan auto se kuitenkin on!
Taivas varjele mitä sieltä tulee!
moderaattori
Garrett 350
Kunniajäsen
Viestit: 1150
Liittynyt: 24 Maalis 2014, 11:57
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mikä logo

Viesti Kirjoittaja Garrett 350 »

Ei taida olla Chrylerin logo. Ja ei ilmeisesti auton logo.
XP Deus ja Nokta Rs pinpointter. Vanhin kolikko 2 öre 1573. Puukko historiallisesta ajalta. Pyyntikuopat Kivikaudelta pintalöytönä.
jarski
Kunniajäsen
Viestit: 1210
Liittynyt: 29 Loka 2017, 14:19
Paikkakunta: kerava

Re: Mikä logo

Viesti Kirjoittaja jarski »

Löytyi metsittyneestä pellosta jossa ennen ajettu pelto autoilla, mutta ei ole välttämättä autosta.
WeKinky
Metallinetsijä
Viestit: 413
Liittynyt: 23 Helmi 2017, 22:10

Re: Mikä logo

Viesti Kirjoittaja WeKinky »

Garrett 350 kirjoitti: 10 Marras 2018, 09:23 Ei taida olla Chrylerin logo. Ja ei ilmeisesti auton logo.
Ei oo Chryslerin logo, muistuttaa Lincolnin logoa mutta pieni ero on. Voi tosiaan olla muustakin vehkeestä kuin autosta. Olen varmaan joskus tuollaisen nähnyt mutta kun muistaisi vaan missä.
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3366
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Mikä logo

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Naton logossakin samat elementit, mutta muuten ei ole sinnepäinkään
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Vastaa Viestiin