Kuvat ei näy.

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
Avatar
Joness
Raavas Tonkija
Viestit: 623
Liittynyt: 03 Joulu 2010, 20:56

Kuvat ei näy.

Viesti Kirjoittaja Joness »

Moro!
Pitkästä aikaa aloin selata foorumia ja huomasin että kuvat ei näy. Mikä tässä on vialla?
Mistä ja mitä pitää muuttaa jotta näkyisi? :?
Garrett Ace 250
Garrett pro pointer
Minelab safari
Avatar
Fisherman
Kunniajäsen
Viestit: 1696
Liittynyt: 18 Elo 2011, 20:15
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuvat ei näy.

Viesti Kirjoittaja Fisherman »

Jossakin muussa ketjussa oli jo ohje kun vaihtaa osoiterivillä "org" tilalle "cc" niin näkyy
Avatar
Joness
Raavas Tonkija
Viestit: 623
Liittynyt: 03 Joulu 2010, 20:56

Re: Kuvat ei näy.

Viesti Kirjoittaja Joness »

Joo, sen kyllä huomasin mutta eipä tuo mulle mitään kerro, missä tuollainen rivi on, vaikka kuin oon katellu.
Garrett Ace 250
Garrett pro pointer
Minelab safari
Bruin
Kunniajäsen
Viestit: 2187
Liittynyt: 01 Syys 2013, 17:31
Paikkakunta: Turengi

Re: Kuvat ei näy.

Viesti Kirjoittaja Bruin »

Joness kirjoitti:Joo, sen kyllä huomasin mutta eipä tuo mulle mitään kerro, missä tuollainen rivi on, vaikka kuin oon katellu.
Se on tuolla sivun yläosassa, esim: www.aarremaanalla.com
Eli siis se palkki mistä näet millä sivulla olet.
Vaihda postimage.org muotoon postimage.cc
Auttoiko yhtään?
Avatar
P.Aholainen
Kunniajäsen
Viestit: 3413
Liittynyt: 20 Syys 2010, 20:09

Re: Kuvat ei näy.

Viesti Kirjoittaja P.Aholainen »

http://www.aarremaanalla.com/foorumi/vi ... 97#p198697

Kiitän foorumilaisia että avittavat modeja kun fooorumilla on kuvien kanssa ongelmia.
Modet ei kerkee joka alueelle vastailemaan kun kuvat ei näy ja siksi arvostan että toiset käyttäjät jelppaavat.
Hyvänä esimerrkinä heti kärkeen toisia unohtamatta on Fisherman ja Bruin.
Tykkään tästä foorumista kun on yhtenäinen porukka ja kaikki haluaa auttaa toisiaan....Kiitos! :D
moderaattori
Avatar
Joness
Raavas Tonkija
Viestit: 623
Liittynyt: 03 Joulu 2010, 20:56

Re: Kuvat ei näy.

Viesti Kirjoittaja Joness »

Kiitän. Juu, nyt näkyy, mutta pitää vissiin joka kuvan kohdalla muuttaa se kun klikkaa auki, ja pikkukuvat ei näy ollenkaan.
Garrett Ace 250
Garrett pro pointer
Minelab safari
Bruin
Kunniajäsen
Viestit: 2187
Liittynyt: 01 Syys 2013, 17:31
Paikkakunta: Turengi

Re: Kuvat ei näy.

Viesti Kirjoittaja Bruin »

Joness kirjoitti:Kiitän. Juu, nyt näkyy, mutta pitää vissiin joka kuvan kohdalla muuttaa se kun klikkaa auki, ja pikkukuvat ei näy ollenkaan.
Näin on , toistaiseksi. :(
keba_b
Metallinetsijä
Viestit: 190
Liittynyt: 25 Syys 2013, 15:44
Paikkakunta: Ristiina (Mikkeli)

Re: Kuvat ei näy.

Viesti Kirjoittaja keba_b »

Omat kuvani ei pelkillä ORGioiden vaihdolla lähteny toimimaan, kuvan osoitteen alusta HTTP piti vaihtaa HTTPS:ksi....
AT PRO / Fisher F2
keba_b
Metallinetsijä
Viestit: 190
Liittynyt: 25 Syys 2013, 15:44
Paikkakunta: Ristiina (Mikkeli)

Re: Kuvat ei näy.

Viesti Kirjoittaja keba_b »

keba_b kirjoitti:Omat kuvani ei pelkillä ORGioiden vaihdolla lähteny toimimaan, kuvan osoitteen alusta HTTP piti vaihtaa HTTPS:ksi....
Eikun joo....osoiterivissä postimg.org esiintyy 2 kertaa, molemma orgit kun korvaa cc:llä, niin jo pelittää....eikun editoimaan ;)
AT PRO / Fisher F2
Avatar
P.Aholainen
Kunniajäsen
Viestit: 3413
Liittynyt: 20 Syys 2010, 20:09

Re: Kuvat ei näy.

Viesti Kirjoittaja P.Aholainen »

Ylläpito alkaa huomenna selvittämään tätä postimage ongelmaa...toivotaan että asia ratkeaa.
moderaattori
finndetector.com
Site Admin
Viestit: 88
Liittynyt: 19 Touko 2009, 16:37
Paikkakunta: KITTILÄ
Viesti:

Re: Kuvat ei näy.

Viesti Kirjoittaja finndetector.com »

Selvitämme ongelmaa. Yksi raportti myöskin tullut että yv ei toimi, toimiiko?
Pahoittelemme tilannetta.

Yt, Jyri / FD
Avatar
P.Aholainen
Kunniajäsen
Viestit: 3413
Liittynyt: 20 Syys 2010, 20:09

Re: Kuvat ei näy.

Viesti Kirjoittaja P.Aholainen »

Kannattaa poistella vanhoja viestejä koska viestien max määrä on rajoitettu 100 kpl. Jos on viestilukumäärä täynnä niin uudet viestit ei mene läpi.
moderaattori
finndetector.com
Site Admin
Viestit: 88
Liittynyt: 19 Touko 2009, 16:37
Paikkakunta: KITTILÄ
Viesti:

Re: Kuvat ei näy.

Viesti Kirjoittaja finndetector.com »

Kuvien näyttämisessä ollut ongelma liittyi postimg.org -domainiin. Foorumille on nyt tehty muutoksia, joten kuvat pitäisivät jälleen näkyä.
Yt, Jyri / FD
Avatar
ThePiippailija
Kunniajäsen
Viestit: 1539
Liittynyt: 23 Syys 2013, 13:03
Paikkakunta: Raahe

Re: Kuvat ei näy.

Viesti Kirjoittaja ThePiippailija »

Olis ylläpidolle hommia: Muokata joka ikisestä postauksesta missä postimagen kautta kuvia: "postimage.org..." -> "postimage.cc...". :D Ainakin nyt tuolta kuvagalleriasta.
GM5+ | GM1+ | Pro-Pointer II | PVS-5c mono
2 öre 1571.
Rautakautta, keskiaikaa.
Avatar
iipe
Kunniajäsen
Viestit: 3323
Liittynyt: 25 Marras 2011, 12:36
Paikkakunta: Pori

Re: Kuvat ei näy.

Viesti Kirjoittaja iipe »

Voishan noita, aina kun tulee vastaan.. :roll:
Taivas varjele mitä sieltä tulee!
moderaattori
Avatar
Astalo
Raavas Tonkija
Viestit: 774
Liittynyt: 02 Loka 2012, 04:23
Paikkakunta: Rautjärvi
Viesti:

Re: Kuvat ei näy.

Viesti Kirjoittaja Astalo »

"Luokitellut Löydöt & Kuvagalleria" alueelta kannattaisi korjata ihan ensimmäisenä ne kuvalinkit, koska aika moni käyttää kyseistä palstaa löytöjensä tunnistusapuna ja olisi mukavaa laittaa facebookryhmän puolellakin aina linkki oikeaan paikkaan, kun joku uusi harrastaja ei tunnista löytöjään.

Korjasin jo kaikki sinne itse postaamani linkit, mutta näkyi vielä tosi monia korjaamattomia urleja.
Avatar
iipe
Kunniajäsen
Viestit: 3323
Liittynyt: 25 Marras 2011, 12:36
Paikkakunta: Pori

Re: Kuvat ei näy.

Viesti Kirjoittaja iipe »

Astalo kirjoitti:"Luokitellut Löydöt & Kuvagalleria" alueelta kannattaisi korjata ihan ensimmäisenä ne kuvalinkit, koska aika moni käyttää kyseistä palstaa löytöjensä tunnistusapuna ja olisi mukavaa laittaa facebookryhmän puolellakin aina linkki oikeaan paikkaan, kun joku uusi harrastaja ei tunnista löytöjään.

Korjasin jo kaikki sinne itse postaamani linkit, mutta näkyi vielä tosi monia korjaamattomia urleja.
Peukku tälle!
Olen näitä linkkejä jo joitain korjaillut, mitä tulee muutenkin katsottua. Toivottavasti kukaan ei vaan kuvittele että me modet aletaan järjestyksessä näitä tuhansia linkkejä kaikkia korjaamaan!?
Tässä on tapahtunut kauhea vahinko ja se oikein odotti tulemistaan. Minä itse olenkin jo alkanut odottamaan tuon SUALT:in tulemista, josko ne kuvat olisivat siellä jatkossa turvassa. Täällä on vaan paljon esineistöä, mitä ei muita tunneta ja ei koskaan ehkä tulla vastaavia löytämään.

https://blogs.helsinki.fi/sualt-project/
Taivas varjele mitä sieltä tulee!
moderaattori
Nurkka
Metallinetsijä
Viestit: 101
Liittynyt: 03 Heinä 2015, 20:00

Re: Kuvat ei näy.

Viesti Kirjoittaja Nurkka »

Keskustelun kantaan SQL:llä tehtynä korjaus olisi yksinkertainen tehtävä.
Myös phpbb:n sensuuritoiminto saattaa toimia web-osoitteissa. Voi myös olla ettei ota huomioon URL tageja.
Avatar
OlvinJanoisin
Raavas Tonkija
Viestit: 508
Liittynyt: 18 Syys 2009, 12:33
Paikkakunta: Uusmua sekä Hartolan kuningaskunnan kaakkoinen piiri

kuvien hostaus

Viesti Kirjoittaja OlvinJanoisin »

Eikö näitä kuvia voi hostata tämän siten omalla serverillä!?! Harmittaa nuo kadonneet kuvat...
)_-'-----/ o
Avatar
ThePiippailija
Kunniajäsen
Viestit: 1539
Liittynyt: 23 Syys 2013, 13:03
Paikkakunta: Raahe

Re: kuvien hostaus

Viesti Kirjoittaja ThePiippailija »

OlvinJanoisin kirjoitti:Eikö näitä kuvia voi hostata tämän siten omalla serverillä!?! Harmittaa nuo kadonneet kuvat...
Olen hostannut kuvia omalta palvelimelta nyt parin viimeisen vuoden ajan ja on varmuuskopiot valmiina jos lasahtaa.
GM5+ | GM1+ | Pro-Pointer II | PVS-5c mono
2 öre 1571.
Rautakautta, keskiaikaa.
jarski
Kunniajäsen
Viestit: 1210
Liittynyt: 29 Loka 2017, 14:19
Paikkakunta: kerava

Re: Kuvat ei näy.

Viesti Kirjoittaja jarski »

Mulla ei oo kohta vuoteen voinut ladata kuvia ainakaan puhelimesta. Kun kirjoittaa otsikon, tekstin ja sitten lataa kuvan, niin häviää saman tien kaikki mitä on kirjoittanut kuvan lisäksi.Täytyy tyytyä muiden kuviin kun en ole mikään tietotekniikan nero.Vai osaisiko joku neuvoa mitä täytyy tehdä?
Avatar
Kizmo
Metallinetsijä
Viestit: 364
Liittynyt: 17 Elo 2015, 20:11
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Kuvat ei näy.

Viesti Kirjoittaja Kizmo »

jarski kirjoitti: 12 Heinä 2018, 20:58 Mulla ei oo kohta vuoteen voinut ladata kuvia ainakaan puhelimesta. Kun kirjoittaa otsikon, tekstin ja sitten lataa kuvan, niin häviää saman tien kaikki mitä on kirjoittanut kuvan lisäksi.Täytyy tyytyä muiden kuviin kun en ole mikään tietotekniikan nero.Vai osaisiko joku neuvoa mitä täytyy tehdä?
Yritetään auttaa. Ensin pitää tietää mikä puhelin ja käyttöjärjestelmän versio on kyseessä sekä millä selaimella olet foorumia käyttämässä.
XP - Garrett - Whites - Minelab & SME
moderaattori
Avatar
jamppe
Kunniajäsen
Viestit: 1199
Liittynyt: 24 Kesä 2012, 21:07
Paikkakunta: Hirvelä

Re: Kuvat ei näy.

Viesti Kirjoittaja jamppe »

jarski kirjoitti: 12 Heinä 2018, 20:58 Mulla ei oo kohta vuoteen voinut ladata kuvia ainakaan puhelimesta. Kun kirjoittaa otsikon, tekstin ja sitten lataa kuvan, niin häviää saman tien kaikki mitä on kirjoittanut kuvan lisäksi.Täytyy tyytyä muiden kuviin kun en ole mikään tietotekniikan nero.Vai osaisiko joku neuvoa mitä täytyy tehdä?
Eilen pitkästä aikaa kokeilin ladata kuvia puhelimella tänne, niin teki ihan samaa ja hetken jo ajattelin että eipä menny foorumin uudistus vieläkään ihan putkeen...

Mulla kuitenkin ongelman aiheutti f-securen freedome sovellus ja sen kun kytki pois päältä, niin johan alkoi homma toimimaan 8)

Kuva
jarski
Kunniajäsen
Viestit: 1210
Liittynyt: 29 Loka 2017, 14:19
Paikkakunta: kerava

Re: Kuvat ei näy.

Viesti Kirjoittaja jarski »

Puhelin on Nokia lumia 820 ja Windows kai siinä on. Viime vuonna ei ollut mitään ongelmia en tiedä mikä nyt mättää kai se pitäis päivittää puhelin nykypäivän standardeihin sopivammaksi.
Vastaa Viestiin